Strona 1 z 5

Wskaźnik doładowania w AAZ....

: sob paź 04, 2008 13:57
autor: Capulet
Szukam szukam i znaleźć nie mogę :) Potrzebuję zamontować wskaźnik doładowania w mk3 z silnikiem aaz :) Najlepiej żeby jakieś foto było.... Wskaźnik z allegro AUTO GAUG z dołączonym wężykiem i trójnikiem.

: sob paź 04, 2008 14:05
autor: m.s

: sob paź 04, 2008 14:16
autor: Capulet
m.s pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232

jak zamontowac

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119223

gdzie ludzie z forum mają zamontowane
Te tematy znalazłem wcześniej ale chodzi mi konkretnie o silnik AAZ tego znaleźć nie mogę :(

: sob paź 04, 2008 14:18
autor: m.s
Capulet, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1414072

foto na dole a wpinasz jak w MK II

: sob paź 04, 2008 14:48
autor: piotrekgal
Jest mnóstwo tego typu tu porad ale ja powiem w skrócie tak: jeżeli masz pompe z grzybkiem to masz taki gumowy albo "materiałowy" przewod laczacy pompe z turbina, miedzy ten przewod masz umiescic trojknik ktory otrzymuje sie w zestawie zegaru, gdy ten trojknik juz zamontujesz to do ostatniej koncowki masz przylomocowac ten gumowy wezyk ktory tez dostales nastepnie ktoras ze szczelin puscic ten wezyk do srodka i w srodku druga koncowke przymocowac do zegara, eletryke mozesz podlaczyc np pod przelacznik swiatel.

: sob paź 04, 2008 16:29
autor: Capulet
piotrekgal pisze:Jest mnóstwo tego typu tu porad ale ja powiem w skrócie tak: jeżeli masz pompe z grzybkiem to masz taki gumowy albo "materiałowy" przewod laczacy pompe z turbina, miedzy ten przewod masz umiescic trojknik ktory otrzymuje sie w zestawie zegaru, gdy ten trojknik juz zamontujesz to do ostatniej koncowki masz przylomocowac ten gumowy wezyk ktory tez dostales nastepnie ktoras ze szczelin puscic ten wezyk do srodka i w srodku druga koncowke przymocowac do zegara, eletryke mozesz podlaczyc np pod przelacznik swiatel.

Jak to działa to ja wiem ;) nie byłem pewien tylko który wężyk w linku wyżej jest to dokładnie pokazane... tylko teraz następuje problem :/ Tak myślałem że to ten wężyk jest i pod niego podłączyłem niestety wskazówka ledwo drgła więc myślałem ze to może nie ten stąd ten temat na forum ;) .... Teraz tak, co może być przyczyną ze jak podłączam wskaźnik to wskazówka ledwo się rusza ????? Wskaźnik podłączałem na "krótko" i dodawałem gazu ręcznie.....

: sob paź 04, 2008 16:37
autor: m.s
Capulet, jak zamontujesz to musisz auto przegonic inaczej bedzie ci lekko drgała wskazówka
turbo musi miec obciązenie umnie powyzej 2,5 tys jak jade

: sob paź 04, 2008 17:54
autor: Capulet
m.s pisze:Capulet, jak zamontujesz to musisz auto przegonic inaczej bedzie ci lekko drgała wskazówka
turbo musi miec obciązenie umnie powyzej 2,5 tys jak jade

Wszystko pięknie fajnie ale NIE DZIAŁA ! :| :| :| Przy obrotach prawie 4000 wskazówka pokazuje praktycznie 0 .... Jakieś sugestie ? Poniżej foto....

: sob paź 04, 2008 17:58
autor: piotrekgal
patrzyles wezy przy trojniku? tak i ja miewalem jak mi cos popuscilo przy czym musialem otworzyc maske i na nowo w trojknik wczepic ktorys z nich, zwroc uwage tez jak siedzi wezyk za zegarem, wszyskto musi byc szczelne, nie moze nigdzie tez zaden wezyk sie przelamac.

: sob paź 04, 2008 18:00
autor: m.s
piotrekgal pisze:wszyskto musi byc szczelne, nie moze nigdzie tez zaden wezyk sie przelamac.
dokładnie pierwsze co przychodzi na myśll to nieszczelność

[ Dodano: 04 Paź 2008 18:05 ]
masz możliwość sprawdzenia u kogos twojego wskaznika ?

: sob paź 04, 2008 18:07
autor: Capulet
piotrekgal pisze:patrzyles wezy przy trojniku? tak i ja miewalem jak mi cos popuscilo przy czym musialem otworzyc maske i na nowo w trojknik wczepic ktorys z nich, zwroc uwage tez jak siedzi wezyk za zegarem, wszyskto musi byc szczelne, nie moze nigdzie tez zaden wezyk sie przelamac.
Wszystko raczej dobrze podłączone wężyk jest drożny dobrze zaciśnięty na trójniku i zegarze :> :> :> Jak wyjmuję wężyk z zegara to czuć ze idzie "jakieś" ciśnienie ale wskazówka pokazuje 0 ....

Wskaźnika niestety nie mam gdzie sprawdzić :(

: sob paź 04, 2008 20:46
autor: andrew.zbyrko
Capulet pisze:Wskaźnika niestety nie mam gdzie sprawdzić
kompresor, albo pompka do pompowania kół

: sob paź 04, 2008 21:45
autor: golfkiller69
witam mialem u siebie cos takiego fajna sprawa trójnik musisz miec dobry na przelocie turbo pompa jedna srednica ale na wyjsciu n wskaznik musi byc mniejsza srednica pod maska to tyle powinno dzialac jak nie no to lipa ze wskaznikiem cos jest nie tak

pozdrawiam
pomalu wracam na forum eh :d

: sob paź 04, 2008 21:48
autor: Capulet
golfkiller69 pisze:witam mialem u siebie cos takiego fajna sprawa trójnik musisz miec dobry na przelocie turbo pompa jedna srednica ale na wyjsciu n wskaznik musi byc mniejsza srednica pod maska to tyle powinno dzialac jak nie no to lipa ze wskaznikiem cos jest nie tak

pozdrawiam
pomalu wracam na forum eh :d

Nie za bardzo rozumiem :chytry: :chytry: :chytry: :chytry: