Wskaźnik doładowania w AAZ....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Wskaźnik doładowania w AAZ....

Post autor: Capulet » sob paź 04, 2008 13:57

Szukam szukam i znaleźć nie mogę :) Potrzebuję zamontować wskaźnik doładowania w mk3 z silnikiem aaz :) Najlepiej żeby jakieś foto było.... Wskaźnik z allegro AUTO GAUG z dołączonym wężykiem i trójnikiem.



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » sob paź 04, 2008 14:05




Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » sob paź 04, 2008 14:16

m.s pisze:http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232

jak zamontowac

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=119223

gdzie ludzie z forum mają zamontowane
Te tematy znalazłem wcześniej ale chodzi mi konkretnie o silnik AAZ tego znaleźć nie mogę :(



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » sob paź 04, 2008 14:18

Capulet, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1414072

foto na dole a wpinasz jak w MK II



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » sob paź 04, 2008 14:48

Jest mnóstwo tego typu tu porad ale ja powiem w skrócie tak: jeżeli masz pompe z grzybkiem to masz taki gumowy albo "materiałowy" przewod laczacy pompe z turbina, miedzy ten przewod masz umiescic trojknik ktory otrzymuje sie w zestawie zegaru, gdy ten trojknik juz zamontujesz to do ostatniej koncowki masz przylomocowac ten gumowy wezyk ktory tez dostales nastepnie ktoras ze szczelin puscic ten wezyk do srodka i w srodku druga koncowke przymocowac do zegara, eletryke mozesz podlaczyc np pod przelacznik swiatel.



Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » sob paź 04, 2008 16:29

piotrekgal pisze:Jest mnóstwo tego typu tu porad ale ja powiem w skrócie tak: jeżeli masz pompe z grzybkiem to masz taki gumowy albo "materiałowy" przewod laczacy pompe z turbina, miedzy ten przewod masz umiescic trojknik ktory otrzymuje sie w zestawie zegaru, gdy ten trojknik juz zamontujesz to do ostatniej koncowki masz przylomocowac ten gumowy wezyk ktory tez dostales nastepnie ktoras ze szczelin puscic ten wezyk do srodka i w srodku druga koncowke przymocowac do zegara, eletryke mozesz podlaczyc np pod przelacznik swiatel.

Jak to działa to ja wiem ;) nie byłem pewien tylko który wężyk w linku wyżej jest to dokładnie pokazane... tylko teraz następuje problem :/ Tak myślałem że to ten wężyk jest i pod niego podłączyłem niestety wskazówka ledwo drgła więc myślałem ze to może nie ten stąd ten temat na forum ;) .... Teraz tak, co może być przyczyną ze jak podłączam wskaźnik to wskazówka ledwo się rusza ????? Wskaźnik podłączałem na "krótko" i dodawałem gazu ręcznie.....



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » sob paź 04, 2008 16:37

Capulet, jak zamontujesz to musisz auto przegonic inaczej bedzie ci lekko drgała wskazówka
turbo musi miec obciązenie umnie powyzej 2,5 tys jak jade
Ostatnio zmieniony sob paź 04, 2008 16:39 przez m.s, łącznie zmieniany 1 raz.



Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » sob paź 04, 2008 17:54

m.s pisze:Capulet, jak zamontujesz to musisz auto przegonic inaczej bedzie ci lekko drgała wskazówka
turbo musi miec obciązenie umnie powyzej 2,5 tys jak jade

Wszystko pięknie fajnie ale NIE DZIAŁA ! :| :| :| Przy obrotach prawie 4000 wskazówka pokazuje praktycznie 0 .... Jakieś sugestie ? Poniżej foto....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » sob paź 04, 2008 17:58

patrzyles wezy przy trojniku? tak i ja miewalem jak mi cos popuscilo przy czym musialem otworzyc maske i na nowo w trojknik wczepic ktorys z nich, zwroc uwage tez jak siedzi wezyk za zegarem, wszyskto musi byc szczelne, nie moze nigdzie tez zaden wezyk sie przelamac.



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » sob paź 04, 2008 18:00

piotrekgal pisze:wszyskto musi byc szczelne, nie moze nigdzie tez zaden wezyk sie przelamac.
dokładnie pierwsze co przychodzi na myśll to nieszczelność

[ Dodano: 04 Paź 2008 18:05 ]
masz możliwość sprawdzenia u kogos twojego wskaznika ?



Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » sob paź 04, 2008 18:07

piotrekgal pisze:patrzyles wezy przy trojniku? tak i ja miewalem jak mi cos popuscilo przy czym musialem otworzyc maske i na nowo w trojknik wczepic ktorys z nich, zwroc uwage tez jak siedzi wezyk za zegarem, wszyskto musi byc szczelne, nie moze nigdzie tez zaden wezyk sie przelamac.
Wszystko raczej dobrze podłączone wężyk jest drożny dobrze zaciśnięty na trójniku i zegarze :> :> :> Jak wyjmuję wężyk z zegara to czuć ze idzie "jakieś" ciśnienie ale wskazówka pokazuje 0 ....

Wskaźnika niestety nie mam gdzie sprawdzić :(
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob paź 04, 2008 18:13 przez Capulet, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob paź 04, 2008 20:46

Capulet pisze:Wskaźnika niestety nie mam gdzie sprawdzić
kompresor, albo pompka do pompowania kół


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

golfkiller69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 01:06
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: golfkiller69 » sob paź 04, 2008 21:45

witam mialem u siebie cos takiego fajna sprawa trójnik musisz miec dobry na przelocie turbo pompa jedna srednica ale na wyjsciu n wskaznik musi byc mniejsza srednica pod maska to tyle powinno dzialac jak nie no to lipa ze wskaznikiem cos jest nie tak

pozdrawiam
pomalu wracam na forum eh :d


[img]http://images25.fotosik.pl/72/67ae11ec97e66af0.jpg[/img]

Capulet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 24, 2008 22:49
Lokalizacja: LDZ
Kontakt:

Post autor: Capulet » sob paź 04, 2008 21:48

golfkiller69 pisze:witam mialem u siebie cos takiego fajna sprawa trójnik musisz miec dobry na przelocie turbo pompa jedna srednica ale na wyjsciu n wskaznik musi byc mniejsza srednica pod maska to tyle powinno dzialac jak nie no to lipa ze wskaznikiem cos jest nie tak

pozdrawiam
pomalu wracam na forum eh :d

Nie za bardzo rozumiem :chytry: :chytry: :chytry: :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 158 gości