Strona 1 z 1

Golf 1Z TDI Muli przy starcie i zmianie biegu

: śr paź 01, 2008 22:45
autor: junior7914
Witam wszystkich serdecznie.
Sprawdzali mi autko na kompie i wykazało jakiś błąd alternatora niby 11V lecz sprawdzając miernikiem pokazuje wszystko ok. 13,2V , a druga sprawa to że mam walniętą przepływkę bo na wyższych obrotach pokazuje max. 500 czegoś tam a niby powinno byc koło 1000 lecz po podmiance ze sprawnego auta jest tak samo , no i jeszcze wolne obroty mam 850 a przy włączonej klimie 900 . No i ogólnie autko jest nieco przymulone w porównaniu do golfa kolegi z silnikiem AHU , może 1Z ma porostu słabszy moment obrotowy ?

: śr paź 01, 2008 23:08
autor: homsky
junior7914 pisze:Sprawdzali mi autko na kompie
dawaj logi dynamiczne , kanały 003 008 011
statyczne 001 , basic settings 000

: śr paź 01, 2008 23:54
autor: AFN140KM
junior7914 pisze:...lecz sprawdzając miernikiem pokazuje wszystko ok. 13,2V...
Jeśli tyle pokazuje przy uruchomionym silniku to jest to za mało. Norma to 13,8V do 14,4V. Co do reszty logi dynamiczne.

: czw paź 02, 2008 13:10
autor: junior7914
Po pracy zajadę do diagnosty co mi badał moje dziecko i poproszę o te dane

[ Dodano: 02 Paź 2008 20:51 ]
Niestety diagnosta nie ma możliwości skopiowania mi tych danych , więc postanowiłem zakupic iterfejs na allegro tylko czy taki będzie dobry : http://www.allegro.pl/item446740651_int ... _int1.html no i skąd najlepiej wziąśc program ?

[ Dodano: 03 Paź 2008 21:56 ]
Zrobiłem test vagiem 1551 i wyskoczył błąd czujnika temperatury powietrza dolotowego G72

[ Dodano: 03 Paź 2008 22:31 ]

[ Dodano: 03 Paź 2008 22:36 ]

[ Dodano: 03 Paź 2008 22:37 ]

[ Dodano: 03 Paź 2008 22:39 ]

[ Dodano: 03 Paź 2008 22:40 ]

[ Dodano: 03 Paź 2008 22:41 ]
Wszyskie wykresy były zrobione od 1,5tys. obr do 4,5 tys. obr