Golf 1Z TDI Muli przy starcie i zmianie biegu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

junior7914
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:21
Lokalizacja: Lubrza

Golf 1Z TDI Muli przy starcie i zmianie biegu

Post autor: junior7914 » śr paź 01, 2008 22:45

Witam wszystkich serdecznie.
Sprawdzali mi autko na kompie i wykazało jakiś błąd alternatora niby 11V lecz sprawdzając miernikiem pokazuje wszystko ok. 13,2V , a druga sprawa to że mam walniętą przepływkę bo na wyższych obrotach pokazuje max. 500 czegoś tam a niby powinno byc koło 1000 lecz po podmiance ze sprawnego auta jest tak samo , no i jeszcze wolne obroty mam 850 a przy włączonej klimie 900 . No i ogólnie autko jest nieco przymulone w porównaniu do golfa kolegi z silnikiem AHU , może 1Z ma porostu słabszy moment obrotowy ?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr paź 01, 2008 23:08

junior7914 pisze:Sprawdzali mi autko na kompie
dawaj logi dynamiczne , kanały 003 008 011
statyczne 001 , basic settings 000


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » śr paź 01, 2008 23:54

junior7914 pisze:...lecz sprawdzając miernikiem pokazuje wszystko ok. 13,2V...
Jeśli tyle pokazuje przy uruchomionym silniku to jest to za mało. Norma to 13,8V do 14,4V. Co do reszty logi dynamiczne.


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

junior7914
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:21
Lokalizacja: Lubrza

Post autor: junior7914 » czw paź 02, 2008 13:10

Po pracy zajadę do diagnosty co mi badał moje dziecko i poproszę o te dane

[ Dodano: 02 Paź 2008 20:51 ]
Niestety diagnosta nie ma możliwości skopiowania mi tych danych , więc postanowiłem zakupic iterfejs na allegro tylko czy taki będzie dobry : http://www.allegro.pl/item446740651_int ... _int1.html no i skąd najlepiej wziąśc program ?

[ Dodano: 03 Paź 2008 21:56 ]
Zrobiłem test vagiem 1551 i wyskoczył błąd czujnika temperatury powietrza dolotowego G72

[ Dodano: 03 Paź 2008 22:31 ]

[ Dodano: 03 Paź 2008 22:36 ]

[ Dodano: 03 Paź 2008 22:37 ]

[ Dodano: 03 Paź 2008 22:39 ]

[ Dodano: 03 Paź 2008 22:40 ]

[ Dodano: 03 Paź 2008 22:41 ]
Wszyskie wykresy były zrobione od 1,5tys. obr do 4,5 tys. obr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości