problem z silnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

maly44444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 07:46
Lokalizacja: zory

problem z silnikiem

Post autor: maly44444 » wt wrz 30, 2008 21:34

witam posiadam golfa 4 gt tdi 115km gdy go kupilem musialem regularnie dolewac wody do zbiorniczka okolo2litry na tydzien po 2 miesiacach pojawila sie woda w silniku i na korku z oleju bylo lekko bialo czyli poszla uszczelka pod glowica pomyslalem i dalem do mechanika auto on stwierdzil to samo wymienil uszczelke splanowal glowice wlal nowy olej lecz nie wymienil filtra oleju wiec pomyslalem co to za kolo ale ok i wode musialem dolewac codziennie do zbiorniczka.odkrecam korek oleju po paru dniach dalej bialo oddalem auto zpowrotem on niby to na nowo powyciagal stwierdzil ze glowica jest ok ale nie sprawdzal jej cisnieniowo ani wcale tylko golym okiem ipowiedzial ze jest blok pekniety mowi ze sa 3 male ryski i potrzebuje nowy silnik .auto caly czas mialo pelna moc nic nie slablo gdy wody bylo juz troche w oleju to kopcil na maksa na bialo.wiec jesli auto nie slablo wogule czy to mozliwe zeby peknal blok prosze o jaka kolwiek pomoc dzieki i pozdro



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » wt wrz 30, 2008 22:04

Blok może naprzykład peknąć przy dociąganiu śrub gdy gniazdo jest niewyczyszczone z oleju ,płynu chłodniczego lub innych zanieczyszczeń albo na skutek dokręcania z nieodpowiednimi momentami dynamometrycznymi co powoduje pękniecie gniazda gwintowanego.Pęknięcia też mogą wystapić na skutek przegrzania silnika.



fishem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw paź 11, 2007 21:08
Lokalizacja: Jasieniec k/Grójca

Post autor: fishem » wt wrz 30, 2008 23:25

Moja rada: zmień mechanika. Oględziny głowicy "na oko" to tylko połowa sukcesu. Głowicę po zdemontowaniu najlepiej oddać do zakładu szlifierskiego, który zajmuje się obróbką głowic i po splanowaniu sprawdzi jej szczelność. Poza tym mechanik powinien obejrzeć blok po zdjęciu głowicy i dac informację o tych pęknięciach: skoro tego nie zrobił to albo pęknięć wcześniej nie było albo to przeoczył - tak czy siak jego wina. Jeśli blok wcześniej nie był pęknięty to te 3 rysy na bloku sa raczej wynikiem jego "naprawy".
Myślę,że powinieneś oddac auto do innego mechanika, żeby zdjął glowicę i ocenił sytuację. Koszt zdjęcia głowicy niewieli i lepiej mieć jeszcze jedną diagnozę przed zakupem noego silnika.

Pozdrawiam.



maly44444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 07:46
Lokalizacja: zory

Post autor: maly44444 » śr paź 01, 2008 19:40

dokladnie jutro zabieram auto do innego mechanika opowiedzialem mu ta cala systuacje to smial sie wiec zmieniam go odrazu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości