Strona 1 z 2
					
				Obroty na biegu jalowym
				: wt wrz 30, 2008 18:04
				autor: lukasz5delm
				Witam wszystkich. Niedawno wyjechałem od pompiarza, ustawiał mi on dawkę paliwa. I teraz pytanko - na luzie po dokładnym rozgrzaniu silnika tj. 90 stopni mam jakieś 790 obrotów. Czy to tak ma być, nie za mało ?? Dzięki
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 18:21
				autor: Waluch
				powinno być ok 930obr/min na rozgrzanym, moim zdaniem masz trochę za niskie, nie drży Ci za mocno budą ?
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 18:34
				autor: lukasz5delm
				No leciutko go dygocze ale można tak jeździć ?
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 19:13
				autor: andrew.zbyrko
				zwiększ sobie troszke żeby przynajmniej ponad 800 na wolnych były
płaski śrubokręt i minuta roboty 

 
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 19:40
				autor: lukasz5delm
				andrew.zbyrko pisze:zwiększ sobie troszke żeby przynajmniej ponad 800 na wolnych były
płaski śrubokręt i minuta roboty 

 
No tak tylko będę miał problem z tą nakrętką na śrubie. No ale dzięki za pomoc
 
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 19:45
				autor: andrew.zbyrko
				lukasz5delm pisze:No tak tylko będę miał problem z tą nakrętką na śrubie. No ale dzięki za pomoc
a czemu?
 
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 19:48
				autor: lukasz5delm
				Dlatego, że nie mam takiego klucza. Przecież ta nakrętka jest wkręcona w śrubę dość głęboko i nie mam koncepcji jak ją poluzować  

 
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 19:53
				autor: andrew.zbyrko
				http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
pierwsze zdj w tym temacie zielona strzałka, śruba na płaski śrubokręt, wkręcasz i podnoszą sie obroty.
 
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 20:00
				autor: lukasz5delm
				Ja mam pompę bez ręcznego przyśpieszacza. U mnie nie ma tej śruby, która jest oznaczona na rys. zieloną strzałką.
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 20:06
				autor: andrew.zbyrko
				aha
to w takim razie regulujesz ta srubą od wydatku szczątkowego, na której opiera sie dźwignia gazu, z kontrą na kluczyk 10
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 20:10
				autor: lukasz5delm
				andrew.zbyrko pisze:aha
to w takim razie regulujesz ta srubą od wydatku szczątkowego, na której opiera sie dźwignia gazu, z kontrą na kluczyk 10
No dokładnie o to mi chodziło.   

  Pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 21:08
				autor: PinkFloyd
				Kto wymyslił regulacje obrotów wydatkiem szczatkowym  
   
  po tym bedzie wolno schodził z obrotów i beda duze rozbieznosci w obrotach latem, zima po nagrzaniu i na zimno , obroty beda wtedy juz nie doustawienia- bo wydatek reguluje sie na stole pobierczym i po tym jest trudno go dobrze wyregulowac. Obroty  regukuje sie śrubka przyspieszacza 
[ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 ]
Regulujesz nr 1 lub 3 jak zabraknie skali regulacji 
1. Samochód nagrzany do temp. min 80st- bo do temp. 64 dogrzewaja sie swiece i obroty sa nizsze. Przed regulacja włącza sie obroty na liczniku- te elektroniczne, bo wskazówkowy jest niedokładny. Najlpeije ustawic tak około 930 obr. 
 

 
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 21:20
				autor: andrew.zbyrko
				Zgadza sie, ale kolega pisze że ma starszą pompe, w której nie ma tej regulacji, były one chyba w golf II, i tam z tego co się orientuje obroty reg sie wydatkiem szczątkowym, bodajże governor ma troszke inną budowę i tych pompach..
			 
			
					
				
				: wt wrz 30, 2008 21:23
				autor: PinkFloyd
				andrew.zbyrko pisze:Zgadza sie, ale kolega pisze że ma starszą pompe, w której nie ma tej regulacji, były one chyba w golf II, i tam z tego co się orientuje obroty reg sie wydatkiem szczątkowym, bodajże governor ma troszke inną budowę i tych pompach..
W AAZ sa dwie pompy wtryskowe do konca 94 z recznym przyspieszcazcem i pionowa śrubka regulacji i po 95r z automatycznym regulatorem przyspieszcza - innych nie było. W pierwszej obroty regulujemy nr 1 a w drugiej z uwagi ze nie ma śrubki nr 1 regulujemy śruba nr 3 a nie wydatkiem.