Strona 1 z 2

Obroty na biegu jalowym

: wt wrz 30, 2008 18:04
autor: lukasz5delm
Witam wszystkich. Niedawno wyjechałem od pompiarza, ustawiał mi on dawkę paliwa. I teraz pytanko - na luzie po dokładnym rozgrzaniu silnika tj. 90 stopni mam jakieś 790 obrotów. Czy to tak ma być, nie za mało ?? Dzięki

: wt wrz 30, 2008 18:21
autor: Waluch
powinno być ok 930obr/min na rozgrzanym, moim zdaniem masz trochę za niskie, nie drży Ci za mocno budą ?

: wt wrz 30, 2008 18:34
autor: lukasz5delm
No leciutko go dygocze ale można tak jeździć ?

: wt wrz 30, 2008 19:13
autor: andrew.zbyrko
zwiększ sobie troszke żeby przynajmniej ponad 800 na wolnych były
płaski śrubokręt i minuta roboty :bigok:

: wt wrz 30, 2008 19:40
autor: lukasz5delm
andrew.zbyrko pisze:zwiększ sobie troszke żeby przynajmniej ponad 800 na wolnych były
płaski śrubokręt i minuta roboty :bigok:
No tak tylko będę miał problem z tą nakrętką na śrubie. No ale dzięki za pomoc

: wt wrz 30, 2008 19:45
autor: andrew.zbyrko
lukasz5delm pisze:No tak tylko będę miał problem z tą nakrętką na śrubie. No ale dzięki za pomoc
a czemu?

: wt wrz 30, 2008 19:48
autor: lukasz5delm
Dlatego, że nie mam takiego klucza. Przecież ta nakrętka jest wkręcona w śrubę dość głęboko i nie mam koncepcji jak ją poluzować :grrr:

: wt wrz 30, 2008 19:53
autor: andrew.zbyrko
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
pierwsze zdj w tym temacie zielona strzałka, śruba na płaski śrubokręt, wkręcasz i podnoszą sie obroty.

: wt wrz 30, 2008 20:00
autor: lukasz5delm
Ja mam pompę bez ręcznego przyśpieszacza. U mnie nie ma tej śruby, która jest oznaczona na rys. zieloną strzałką.

: wt wrz 30, 2008 20:06
autor: andrew.zbyrko
aha
to w takim razie regulujesz ta srubą od wydatku szczątkowego, na której opiera sie dźwignia gazu, z kontrą na kluczyk 10

: wt wrz 30, 2008 20:10
autor: lukasz5delm
andrew.zbyrko pisze:aha
to w takim razie regulujesz ta srubą od wydatku szczątkowego, na której opiera sie dźwignia gazu, z kontrą na kluczyk 10
No dokładnie o to mi chodziło. :bigok: Pozdrawiam

: wt wrz 30, 2008 21:08
autor: PinkFloyd
Kto wymyslił regulacje obrotów wydatkiem szczatkowym :kac: :bajer: po tym bedzie wolno schodził z obrotów i beda duze rozbieznosci w obrotach latem, zima po nagrzaniu i na zimno , obroty beda wtedy juz nie doustawienia- bo wydatek reguluje sie na stole pobierczym i po tym jest trudno go dobrze wyregulowac. Obroty regukuje sie śrubka przyspieszacza

[ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 ]
Regulujesz nr 1 lub 3 jak zabraknie skali regulacji

1. Samochód nagrzany do temp. min 80st- bo do temp. 64 dogrzewaja sie swiece i obroty sa nizsze. Przed regulacja włącza sie obroty na liczniku- te elektroniczne, bo wskazówkowy jest niedokładny. Najlpeije ustawic tak około 930 obr.


Obrazek

: wt wrz 30, 2008 21:20
autor: andrew.zbyrko
Zgadza sie, ale kolega pisze że ma starszą pompe, w której nie ma tej regulacji, były one chyba w golf II, i tam z tego co się orientuje obroty reg sie wydatkiem szczątkowym, bodajże governor ma troszke inną budowę i tych pompach..

: wt wrz 30, 2008 21:23
autor: PinkFloyd
andrew.zbyrko pisze:Zgadza sie, ale kolega pisze że ma starszą pompe, w której nie ma tej regulacji, były one chyba w golf II, i tam z tego co się orientuje obroty reg sie wydatkiem szczątkowym, bodajże governor ma troszke inną budowę i tych pompach..
W AAZ sa dwie pompy wtryskowe do konca 94 z recznym przyspieszcazcem i pionowa śrubka regulacji i po 95r z automatycznym regulatorem przyspieszcza - innych nie było. W pierwszej obroty regulujemy nr 1 a w drugiej z uwagi ze nie ma śrubki nr 1 regulujemy śruba nr 3 a nie wydatkiem.