Obroty na biegu jalowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz5delm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Obroty na biegu jalowym

Post autor: lukasz5delm » wt wrz 30, 2008 18:04

Witam wszystkich. Niedawno wyjechałem od pompiarza, ustawiał mi on dawkę paliwa. I teraz pytanko - na luzie po dokładnym rozgrzaniu silnika tj. 90 stopni mam jakieś 790 obrotów. Czy to tak ma być, nie za mało ?? Dzięki
Ostatnio zmieniony wt wrz 30, 2008 20:13 przez lukasz5delm, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Waluch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2567
Rejestracja: czw lip 06, 2006 12:28
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Waluch » wt wrz 30, 2008 18:21

powinno być ok 930obr/min na rozgrzanym, moim zdaniem masz trochę za niskie, nie drży Ci za mocno budą ?



lukasz5delm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: lukasz5delm » wt wrz 30, 2008 18:34

No leciutko go dygocze ale można tak jeździć ?



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt wrz 30, 2008 19:13

zwiększ sobie troszke żeby przynajmniej ponad 800 na wolnych były
płaski śrubokręt i minuta roboty :bigok:


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

lukasz5delm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: lukasz5delm » wt wrz 30, 2008 19:40

andrew.zbyrko pisze:zwiększ sobie troszke żeby przynajmniej ponad 800 na wolnych były
płaski śrubokręt i minuta roboty :bigok:
No tak tylko będę miał problem z tą nakrętką na śrubie. No ale dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt wrz 30, 2008 19:45

lukasz5delm pisze:No tak tylko będę miał problem z tą nakrętką na śrubie. No ale dzięki za pomoc
a czemu?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

lukasz5delm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: lukasz5delm » wt wrz 30, 2008 19:48

Dlatego, że nie mam takiego klucza. Przecież ta nakrętka jest wkręcona w śrubę dość głęboko i nie mam koncepcji jak ją poluzować :grrr:



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt wrz 30, 2008 19:53

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
pierwsze zdj w tym temacie zielona strzałka, śruba na płaski śrubokręt, wkręcasz i podnoszą sie obroty.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

lukasz5delm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: lukasz5delm » wt wrz 30, 2008 20:00

Ja mam pompę bez ręcznego przyśpieszacza. U mnie nie ma tej śruby, która jest oznaczona na rys. zieloną strzałką.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt wrz 30, 2008 20:06

aha
to w takim razie regulujesz ta srubą od wydatku szczątkowego, na której opiera sie dźwignia gazu, z kontrą na kluczyk 10


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

lukasz5delm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:30
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: lukasz5delm » wt wrz 30, 2008 20:10

andrew.zbyrko pisze:aha
to w takim razie regulujesz ta srubą od wydatku szczątkowego, na której opiera sie dźwignia gazu, z kontrą na kluczyk 10
No dokładnie o to mi chodziło. :bigok: Pozdrawiam



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt wrz 30, 2008 21:08

Kto wymyslił regulacje obrotów wydatkiem szczatkowym :kac: :bajer: po tym bedzie wolno schodził z obrotów i beda duze rozbieznosci w obrotach latem, zima po nagrzaniu i na zimno , obroty beda wtedy juz nie doustawienia- bo wydatek reguluje sie na stole pobierczym i po tym jest trudno go dobrze wyregulowac. Obroty regukuje sie śrubka przyspieszacza

[ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 ]
Regulujesz nr 1 lub 3 jak zabraknie skali regulacji

1. Samochód nagrzany do temp. min 80st- bo do temp. 64 dogrzewaja sie swiece i obroty sa nizsze. Przed regulacja włącza sie obroty na liczniku- te elektroniczne, bo wskazówkowy jest niedokładny. Najlpeije ustawic tak około 930 obr.


Obrazek



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt wrz 30, 2008 21:20

Zgadza sie, ale kolega pisze że ma starszą pompe, w której nie ma tej regulacji, były one chyba w golf II, i tam z tego co się orientuje obroty reg sie wydatkiem szczątkowym, bodajże governor ma troszke inną budowę i tych pompach..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt wrz 30, 2008 21:23

andrew.zbyrko pisze:Zgadza sie, ale kolega pisze że ma starszą pompe, w której nie ma tej regulacji, były one chyba w golf II, i tam z tego co się orientuje obroty reg sie wydatkiem szczątkowym, bodajże governor ma troszke inną budowę i tych pompach..
W AAZ sa dwie pompy wtryskowe do konca 94 z recznym przyspieszcazcem i pionowa śrubka regulacji i po 95r z automatycznym regulatorem przyspieszcza - innych nie było. W pierwszej obroty regulujemy nr 1 a w drugiej z uwagi ze nie ma śrubki nr 1 regulujemy śruba nr 3 a nie wydatkiem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 232 gości