Strona 1 z 1

Jak jest umieszczona grucha turbiny w 2.0 TDI 140KM ?

: wt wrz 30, 2008 10:41
autor: Yacko
Czy w MK V 2.0 TDI 140KM grucha sterująca łopatkami turbiny jest nadal montowana mieszkiem w dół narażając ją na zanieczyszczenia i powodując wcześniejsze zużycie ?

Re: Jak jest umieszczona grucha turbiny w 2.0 TDI 140KM ?

: wt wrz 30, 2008 12:19
autor: uysy
Yacko pisze:Czy w MK V 2.0 TDI 140KM grucha sterująca łopatkami turbiny jest nadal montowana mieszkiem w dół narażając ją na zanieczyszczenia i powodując wcześniejsze zużycie ?
Tak, tyle, że wcześniejsze zużycie występuje głownie w wydzwonionych autach w których brakuje najczęściej osłon i uszczelek więc woda i syf dostają się do komory silnika. W autach bezwypadkowych problem raczej nie występuje.

Re: Jak jest umieszczona grucha turbiny w 2.0 TDI 140KM ?

: wt wrz 30, 2008 12:21
autor: doggie
Yacko pisze:Czy w MK V 2.0 TDI 140KM grucha sterująca łopatkami turbiny jest nadal montowana mieszkiem w dół narażając ją na zanieczyszczenia i powodując wcześniejsze zużycie ?


[ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 ]
uysy pisze: Tak, tyle, że wcześniejsze zużycie występuje głownie w wydzwonionych autach w których brakuje najczęściej osłon i uszczelek więc woda i syf dostają się do komory silnika. W autach bezwypadkowych problem raczej nie występuje.
zgadza się, pierwszy raz słyszę o takim problemie w sprawnym aucie

: wt wrz 30, 2008 12:50
autor: Yacko
Niestety ale nie macie racji, nawet w autach bezwypadkowych i ze wszelkimi osłonami gruchy zuzywają się dużo szybciej niż w pozycji od góry. Popytajcie mechaników, którzy robią duzo TDI, np. na forum Mastersa. Sam doświadczyłem tego problemu pomimo, że mam auto bezwypadkowe i z osłonami to grucha przerdzewiała.

: wt wrz 30, 2008 12:57
autor: cowboy
słyszałem o tym rdzewieniu ale przeceiez podczas jazdy to od razu ta cała woda wyparuje ?

moze profilaktycznie jakiś hammerrite odporny na temp załatwi sprawę ?

: wt wrz 30, 2008 13:04
autor: uysy
cowboy pisze:słyszałem o tym rdzewieniu ale przeceiez podczas jazdy to od razu ta cała woda wyparuje ?
Tam woda ma się nie dostawać i tyle :) Jednak polskie realia są jakie są i rzeczywiście usterkowość bączków "patrzących" w dół jest większa.
Poczytaj na forum Mastersa - tam wiedzą wszystko :helm: