Jak jest umieszczona grucha turbiny w 2.0 TDI 140KM ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak jest umieszczona grucha turbiny w 2.0 TDI 140KM ?
Czy w MK V 2.0 TDI 140KM grucha sterująca łopatkami turbiny jest nadal montowana mieszkiem w dół narażając ją na zanieczyszczenia i powodując wcześniejsze zużycie ?
Re: Jak jest umieszczona grucha turbiny w 2.0 TDI 140KM ?
Tak, tyle, że wcześniejsze zużycie występuje głownie w wydzwonionych autach w których brakuje najczęściej osłon i uszczelek więc woda i syf dostają się do komory silnika. W autach bezwypadkowych problem raczej nie występuje.Yacko pisze:Czy w MK V 2.0 TDI 140KM grucha sterująca łopatkami turbiny jest nadal montowana mieszkiem w dół narażając ją na zanieczyszczenia i powodując wcześniejsze zużycie ?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Jak jest umieszczona grucha turbiny w 2.0 TDI 140KM ?
Yacko pisze:Czy w MK V 2.0 TDI 140KM grucha sterująca łopatkami turbiny jest nadal montowana mieszkiem w dół narażając ją na zanieczyszczenia i powodując wcześniejsze zużycie ?
[ Dodano: Wto 30 Wrz, 2008 ]
zgadza się, pierwszy raz słyszę o takim problemie w sprawnym aucieuysy pisze: Tak, tyle, że wcześniejsze zużycie występuje głownie w wydzwonionych autach w których brakuje najczęściej osłon i uszczelek więc woda i syf dostają się do komory silnika. W autach bezwypadkowych problem raczej nie występuje.
Niestety ale nie macie racji, nawet w autach bezwypadkowych i ze wszelkimi osłonami gruchy zuzywają się dużo szybciej niż w pozycji od góry. Popytajcie mechaników, którzy robią duzo TDI, np. na forum Mastersa. Sam doświadczyłem tego problemu pomimo, że mam auto bezwypadkowe i z osłonami to grucha przerdzewiała.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości