Strona 1 z 1

Pomocy z turbo MK2 garrett T3

: czw wrz 25, 2008 22:56
autor: sebii78
Witam mam problem z turbina która wedłóg mnie chyba pada chodzi że doładowanie po wpięci wskażnika ledwo podnosi od zera .Sprawdziłem zawór który został zakręcony na amen ,zawór wg tez jest zamknięty wąż od turbo do kolektora też został sprawdzony .Nawet po zaślepieniu wg też ciśnienie nie rośnie ,łopatki wygladaja na całe lekki luz na wirniku olej pewnie troche pożera Juz sam niewiem co to może byc za przyczyna jakies nieszczelności tylko gdzie wszystko wyglada na szczelne .wasze opinie mile widziane. Dodam że turbo to garrett T3 MK2 JR.

: pt wrz 26, 2008 06:40
autor: BENITO
Albo masz zepsuty wskaźnik albo nieszczelność przy wężykach od wskaźnika.

: ndz wrz 28, 2008 11:23
autor: sebii78
Własnie miernik został sprawdzony razem z przewodami i tp i jest ok wszystko wskazuje na zbyt słabe doładowanie które jest tylko na poziomie 0,2 .Po sprawdzeniu tych wszytkich rzeczy które opisałem wyżej zacznę chyba sprawdzac kolektor czy aby nie ma przedmuchu ,oczywiście ssący ,lub pozostaje jeszcze sprawdzenie łopatek wirnika po stronie gorącej czy szlak ich nie trafił ale chyba są odporne na temperature .Myśle tez czy dawka paliwa jest nie zamała bo auto jest dość oszczędne i nie kopci z nadmiaru zbyt zadużej dawki .Niewiem czy ktoś tam nie dłubał jak go kupiłem. :helm:

: ndz wrz 28, 2008 11:40
autor: m.s
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=15
troche o T3

skoro sprawdzałes wskazik i przewód do niego to gdzies na lewo musi ukiekac powietrze
T3 powinno w seri miec ok 0,7 bar jak pamietam
sebii78 pisze:.Nawet po zaślepieniu wg też ciśnienie nie rośnie
a co zrobiłes ?