Strona 1 z 1

Kąt wtrysku a rozrząd

: czw wrz 25, 2008 20:20
autor: skuchol
Witam...mam takie pytanie czy konczacy sie juz rozrzad moze miec wplyw na zmiane konta wtrysku??? wogole to jakie sa objawy zlego ustawienia konta wtrysku...?aha i jeszce pytanie...jesli posiadam silnik 1.9tdi 1z to czy moge wsadzic w mojego golfa silnik sam bez osprzetu np AFN ..itp?

: czw wrz 25, 2008 20:32
autor: Adamm
skuchol, AFN = 1Z jesli chodzi o blok i glowice

zle ustawiony rozrzad bedzie skutkowal zlym katem wtrysku

przestawiac sie moze jesli kolo na wale juz sie wyrabia

: pt wrz 26, 2008 00:51
autor: phanteon
Adamm pisze:przestawiac sie moze jesli kolo na wale juz sie wyrabia
Albo jak to czasem bywa, gnoje nie przykrecą śruby. Odpal silnik i zobacz czy kółko nie ma bic bocznych - czy chodzi idealnei czy widać, że na boki nim wali.

: pt wrz 26, 2008 18:54
autor: skuchol
koło wali na boki..bylo juz wymieniane..bo wczesniejsze to wogole walilo mocno na boki zostalo wymienione na uzywke..wygladalo na proste..:) czyli te koło pasowe bedzie problemem ze bije na boki?? i ono przestawia rozrzad?? a rozdzrad ustawia zly kat wtrysku?? dodam ze czasem bywa tak ze auto duzo ciszej chodzi i "ładniej" ale czesciej bywa ze klekocze i to nie na wolnych obrotach tylko w czasie jazdy.aha mechanik mi jeszce mowil ze kolo pasowe moze byc ok..ze moze byc skrzywiony wal korbowy..jesli auto byla walniete...porzadnie..;/ co radzicie??

: pt wrz 26, 2008 19:05
autor: mariusz75
Zobacz ten temat,on jest baaaaaaaaaaardzo wymowny. :grin:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

: pt wrz 26, 2008 19:28
autor: adamciowasyl
W 1Z jest zastosowany zamiast klinu taki polksierzyc wiec nie pa problemu takiego jak w AAZ , Sprawdz przy odpalonym bez kol pasowych same kolo zebate czy bije jesli tak to moze byc przez wal lub przez samo kolo zebate trzeba wymienić tzn. kolo zebate (rozrządu koniecznie nowa śruba z Salonu zabezpieczona klejem ) . A jeśli nie bije wymien tylko kola pasowe paskow wieloklinowego oraz klinowego . Wszystko wymienione i dobrze zalozone gwarantuje 200 tys jak i nie wiecej . Ale czesci musza byc nowe a nie jakies po przezyciach niewiadomo jakich :PP . Zrob to jak najszybciej bo niedlugo moze sie nie oplacac naprawiac silnika !!!! Pozdrawiam ;)