Kąt wtrysku a rozrząd

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Kąt wtrysku a rozrząd

Post autor: skuchol » czw wrz 25, 2008 20:20

Witam...mam takie pytanie czy konczacy sie juz rozrzad moze miec wplyw na zmiane konta wtrysku??? wogole to jakie sa objawy zlego ustawienia konta wtrysku...?aha i jeszce pytanie...jesli posiadam silnik 1.9tdi 1z to czy moge wsadzic w mojego golfa silnik sam bez osprzetu np AFN ..itp?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw wrz 25, 2008 20:32

skuchol, AFN = 1Z jesli chodzi o blok i glowice

zle ustawiony rozrzad bedzie skutkowal zlym katem wtrysku

przestawiac sie moze jesli kolo na wale juz sie wyrabia


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2792
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » pt wrz 26, 2008 00:51

Adamm pisze:przestawiac sie moze jesli kolo na wale juz sie wyrabia
Albo jak to czasem bywa, gnoje nie przykrecą śruby. Odpal silnik i zobacz czy kółko nie ma bic bocznych - czy chodzi idealnei czy widać, że na boki nim wali.



Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: skuchol » pt wrz 26, 2008 18:54

koło wali na boki..bylo juz wymieniane..bo wczesniejsze to wogole walilo mocno na boki zostalo wymienione na uzywke..wygladalo na proste..:) czyli te koło pasowe bedzie problemem ze bije na boki?? i ono przestawia rozrzad?? a rozdzrad ustawia zly kat wtrysku?? dodam ze czasem bywa tak ze auto duzo ciszej chodzi i "ładniej" ale czesciej bywa ze klekocze i to nie na wolnych obrotach tylko w czasie jazdy.aha mechanik mi jeszce mowil ze kolo pasowe moze byc ok..ze moze byc skrzywiony wal korbowy..jesli auto byla walniete...porzadnie..;/ co radzicie??



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pt wrz 26, 2008 19:05

Zobacz ten temat,on jest baaaaaaaaaaardzo wymowny. :grin:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Ostatnio zmieniony pt wrz 26, 2008 19:08 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
adamciowasyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 15:39
Lokalizacja: Legnica

Post autor: adamciowasyl » pt wrz 26, 2008 19:28

W 1Z jest zastosowany zamiast klinu taki polksierzyc wiec nie pa problemu takiego jak w AAZ , Sprawdz przy odpalonym bez kol pasowych same kolo zebate czy bije jesli tak to moze byc przez wal lub przez samo kolo zebate trzeba wymienić tzn. kolo zebate (rozrządu koniecznie nowa śruba z Salonu zabezpieczona klejem ) . A jeśli nie bije wymien tylko kola pasowe paskow wieloklinowego oraz klinowego . Wszystko wymienione i dobrze zalozone gwarantuje 200 tys jak i nie wiecej . Ale czesci musza byc nowe a nie jakies po przezyciach niewiadomo jakich :PP . Zrob to jak najszybciej bo niedlugo moze sie nie oplacac naprawiac silnika !!!! Pozdrawiam ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości