Pytanie pytanie o wtryski dokładnie końcówki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Pytanie pytanie o wtryski dokładnie końcówki

Post autor: grandi » pn wrz 22, 2008 20:08

Mam takie małe pytanie mój golf miał uszkodzona uszczelkę pod głowica , oddałem do mechanik tak sobie myśle że jak o drazu robią mi głowicę to może końcówki wtrysków wymienili , czy to jest tak że jak kupię końcówki u pompiarza i on ustawi mi rozpylenie ich mogę dać je żeby wkręcił je mechanikowi czy coś tam się ustawia jeszcze a potem podjechał tyklko na kąt wtrysku ,
Ale bardziej się boję że pęknie przy odkręcaniu , czy pompiarz też odkreca je kluczem
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 21:59 przez grandi, łącznie zmieniany 2 razy.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

vwlubek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 21:05
Lokalizacja: wlkp

Post autor: vwlubek » pn wrz 22, 2008 20:49

generalnie wymiana końcówek może być przeprowadzona w każdej chwili-co do pękania gniazd trzeba dokręcać max momentem 70Nm i nie ma prawa zdarzyć się nic złego:)



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn wrz 22, 2008 20:58

Ale bardziej się boję że pęknie przy odkręcaniu , czy pompiarz też odkreca je kluczem bo głupio by bylo po remoncie calej glowicy uwalic gniazda :grrr:
Ostatnio zmieniony pn wrz 22, 2008 21:29 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

vwlubek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 21:05
Lokalizacja: wlkp

Post autor: vwlubek » wt wrz 23, 2008 21:23

Klucz dynamometryczny służy zasadniczo do przykręcania nie do odkręcania-żeby coś odkręcić trzeba użyć momentu, który to ruszy, czyli min. takiego , jakim dany element został dokręcony, z tego prostego powodu do odkręcania nie należy używać klucza dynamometrycznego, żeby go nie uszkodzić! Mi osobiście gniazdo wtryskiwacza pękło przy dokręcaniu-przy odkręcaniu to bardzo mało prawdopodobne zakładając, że masz klucz nasadowy do wtryskiwaczy, bo bez tego nic nie zdziałasz...

Podsumowując odkręcamy kluczem nasadowym do wtryskiwaczy bez klucza dynamometrycznego i najlepiej na sztywnym ramieniu zamiast grzechotki, do pierwszego oporu dokręcamy tym samym zestawem a potem z kluczem dynamometrycznym i momentem 70Nm.
Mam nadzieje,ze teraz już wszystko jasne:)



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt wrz 23, 2008 22:02

dodoam że jak odkręcałem wtryski w 1Y to kawałek gwintu z gniazda uleciało, pół zwoju u samej góry,
lekko podpiłowałem i nowy się wkręcił rtroche opornie ale poszedł


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 79 gości