turbina
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Co to jest to uszczelnienie
Podiedz na komputer i sprawdz w czasie jazdy jakie jest ciśnienie doładowania lub sprawdz podpinając manometr (sprawdzą Ci w każdym serwisie regenerującym turbiny). To że auto kopci nie zawsze oznacza że suszarka sie nie kręci możesz mieć dziurawa rure w dolocie i choć suszarka będzie sie kręcić to całe powietrze ucieka w atmosfere. Sprawdz rury szczególnie połaczenia gumowe a jak nie to VAG i logi z jazdy .
Podiedz na komputer i sprawdz w czasie jazdy jakie jest ciśnienie doładowania lub sprawdz podpinając manometr (sprawdzą Ci w każdym serwisie regenerującym turbiny). To że auto kopci nie zawsze oznacza że suszarka sie nie kręci możesz mieć dziurawa rure w dolocie i choć suszarka będzie sie kręcić to całe powietrze ucieka w atmosfere. Sprawdz rury szczególnie połaczenia gumowe a jak nie to VAG i logi z jazdy .
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
turbiny sa dość delikatne potrzebuja dobrego oleju i umiejetnego obchodzenia.maly44444 pisze:wiec po roku naprawy turba znow to samo dziwne troche co?
jesli bys deptał na zimnym silniku a po jeżdzie na czerwonym polu nie ostudzisz suszarki to kleknie bardzo szybko. Duży wpływ ma olej im lepszy tym turbo będzie zdrowsze nie pisze o paliwie bo na stacjach to wiadomo że wlewamy gnojówke.
pozdr.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości