Strona 1 z 2

Pompa wtryskowa od ALH do 1Z można dopasować?

: ndz wrz 14, 2008 00:13
autor: Pyton50
Witam.Padła mi pompa w 1Z a mam na półce od ALH,wkładac czy nie?Zakładał juz ktoś?Z góry dzięki za porady.Pozdrawiam :grin:

: ndz wrz 14, 2008 11:51
autor: Adamm
Pyton50, da rade , zmieniasz loze pompy (lub odpowiednio rozwiercasz stare) i zakladasz pompe z kolem zebatym. na wtyczce robisz przejscie i powinno hulac

: ndz wrz 14, 2008 12:02
autor: Pyton50
Adamm a jak uważasz będzie dobrze współpracowała z ECU?Bo w ALH jest inny. :-k

: ndz wrz 14, 2008 12:19
autor: Adamm
Pyton50, nie ma problemu z tym bo pompa nie ma wlasnego ukladu elektronicznego a nastawnik jest taki sam poza sama kostka ( ktora mozesz przerobic alboprzelutowac od starego nastawnika)

: ndz wrz 14, 2008 15:58
autor: Pyton50
Dzięki Adamm za fachową poradę. :pub: Punkt dla Ciebie.

: ndz wrz 14, 2008 17:23
autor: Adamm
Pyton50, polecam sie, w razie co moge Ci pokazac jak wyglada przerobiony wspornik

: ndz paź 19, 2008 17:13
autor: Pyton50
Witam.Znalazłem chwile czasu i wreszcie założyłem tą pompę i mam jedno pytanie co mogło wpłynąć na taką rozbieżność dawki paliwa wstosunku do oryginalnej pompy? :hmm:
Zaznaczam ze nowa pompa nie była regulowana i śruby nastawnika są fabrycznie zalakowane.
Obrazek

: ndz paź 19, 2008 21:14
autor: Sztomel
jest pewien problem bo pompa z ALH jest inaczej regulowana a ponado z 1Z ma 8 pinową wtyczkę a ALH ma 10 pinową;
masz zbyt małą dawkę paliwa.

: ndz paź 19, 2008 21:24
autor: Pyton50
Podłączone mam wszystko prawidłowo,poukładane piny w kostkę od 1Z,silnik pracuje bardzo ładnie i widzę że się ładnie wkręca w wyższym przedziale obrotów 3 do 4rpm,tylko nie wiem czy coś mi przekłamuje dawkę paliwa czy trzeba wyregulować?

: ndz paź 19, 2008 21:59
autor: Adamm
Sztomel, niby jak inaczej regulowana co?

kolega pytal o dawke paliwa a nie kat wtrysku a tu jest tylko roznica miedzy pompami

Pyton50, moze wynikac np z innego cisnienia wtryskow / pompy

ja po zalozeniu wtryskow od ASV na ori pompe musialem korygowac kat wtrysku i bodajze dawke

mysle ze jak poluzujesz nastawnik i go ustawisz powinno byc ok.

: ndz paź 19, 2008 22:24
autor: Pyton50
Adamm a jak myślisz wtryski od ALH coś polepszają prace silnika,nie chodzi o moc tylko kulture pracy?

: ndz paź 19, 2008 23:55
autor: Adamm
Pyton50, jesli mniej wysmigane i do 1Z to mozna sie pokusic jesli masz

jesli nie masz toy wsadzaj od AHF lub ASV

: ndz maja 16, 2010 02:05
autor: Fucker
Adamm,
Odkopię temat.

Mam zamiar wożyć pompe ALH do 1Z. Już wszystkie graty leżą. I mam też łapę pompy leżeć do przeróbki.

Wystarczy tylko roztoczyć łape 1Z pod średnicę pompy? Albo są wymagane jeszcze jakieś przeróbki w samym mocowaniu ??

Koło regulacyjne na fasolkach też mam, ale jak ustawić wstępnie kąt wtrysku ??

I teraz jeszcze pytanie odnośnie wtyczki. Z ALH ma więcej pinów, to co z pozostałymi kablami zrobić ??

Adam a może jesteś mi w stanie zrobić taką przejściówkę na oryginalnych wtyczkach ?? Żeby było "plug and Play"?? Oczywiście zapłacę.

: ndz maja 16, 2010 04:23
autor: Adamm
Fucker, zeszlifowujesz niepotrzebne piny i wtyczka 10 pin pasuje w 8

3 piny podpinasz jak w ori 1Z osobna wtyczka i gra i buczy

poza roztoczeniem lapy od 1Z nie trzeba nic robic

jesli zablokujesz pompe blokada to juz masz wstepnie ustawiony kat wtrysku

blokuje sie sruba m6 (lub wiertlem 6) przez wyciecie w tym szarym osadzeniu kola i otworze pompy