Pompa wtryskowa od ALH do 1Z można dopasować?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Pompa wtryskowa od ALH do 1Z można dopasować?

Post autor: Pyton50 » ndz wrz 14, 2008 00:13

Witam.Padła mi pompa w 1Z a mam na półce od ALH,wkładac czy nie?Zakładał juz ktoś?Z góry dzięki za porady.Pozdrawiam :grin:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 14, 2008 11:51

Pyton50, da rade , zmieniasz loze pompy (lub odpowiednio rozwiercasz stare) i zakladasz pompe z kolem zebatym. na wtyczce robisz przejscie i powinno hulac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz wrz 14, 2008 12:02

Adamm a jak uważasz będzie dobrze współpracowała z ECU?Bo w ALH jest inny. :-k
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 12:04 przez Pyton50, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 14, 2008 12:19

Pyton50, nie ma problemu z tym bo pompa nie ma wlasnego ukladu elektronicznego a nastawnik jest taki sam poza sama kostka ( ktora mozesz przerobic alboprzelutowac od starego nastawnika)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz wrz 14, 2008 15:58

Dzięki Adamm za fachową poradę. :pub: Punkt dla Ciebie.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz wrz 14, 2008 17:23

Pyton50, polecam sie, w razie co moge Ci pokazac jak wyglada przerobiony wspornik


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz paź 19, 2008 17:13

Witam.Znalazłem chwile czasu i wreszcie założyłem tą pompę i mam jedno pytanie co mogło wpłynąć na taką rozbieżność dawki paliwa wstosunku do oryginalnej pompy? :hmm:
Zaznaczam ze nowa pompa nie była regulowana i śruby nastawnika są fabrycznie zalakowane.
Obrazek



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz paź 19, 2008 21:14

jest pewien problem bo pompa z ALH jest inaczej regulowana a ponado z 1Z ma 8 pinową wtyczkę a ALH ma 10 pinową;
masz zbyt małą dawkę paliwa.


Obrazek

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz paź 19, 2008 21:24

Podłączone mam wszystko prawidłowo,poukładane piny w kostkę od 1Z,silnik pracuje bardzo ładnie i widzę że się ładnie wkręca w wyższym przedziale obrotów 3 do 4rpm,tylko nie wiem czy coś mi przekłamuje dawkę paliwa czy trzeba wyregulować?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz paź 19, 2008 21:59

Sztomel, niby jak inaczej regulowana co?

kolega pytal o dawke paliwa a nie kat wtrysku a tu jest tylko roznica miedzy pompami

Pyton50, moze wynikac np z innego cisnienia wtryskow / pompy

ja po zalozeniu wtryskow od ASV na ori pompe musialem korygowac kat wtrysku i bodajze dawke

mysle ze jak poluzujesz nastawnik i go ustawisz powinno byc ok.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz paź 19, 2008 22:24

Adamm a jak myślisz wtryski od ALH coś polepszają prace silnika,nie chodzi o moc tylko kulture pracy?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz paź 19, 2008 23:55

Pyton50, jesli mniej wysmigane i do 1Z to mozna sie pokusic jesli masz

jesli nie masz toy wsadzaj od AHF lub ASV


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » ndz maja 16, 2010 02:05

Adamm,
Odkopię temat.

Mam zamiar wożyć pompe ALH do 1Z. Już wszystkie graty leżą. I mam też łapę pompy leżeć do przeróbki.

Wystarczy tylko roztoczyć łape 1Z pod średnicę pompy? Albo są wymagane jeszcze jakieś przeróbki w samym mocowaniu ??

Koło regulacyjne na fasolkach też mam, ale jak ustawić wstępnie kąt wtrysku ??

I teraz jeszcze pytanie odnośnie wtyczki. Z ALH ma więcej pinów, to co z pozostałymi kablami zrobić ??

Adam a może jesteś mi w stanie zrobić taką przejściówkę na oryginalnych wtyczkach ?? Żeby było "plug and Play"?? Oczywiście zapłacę.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz maja 16, 2010 04:23

Fucker, zeszlifowujesz niepotrzebne piny i wtyczka 10 pin pasuje w 8

3 piny podpinasz jak w ori 1Z osobna wtyczka i gra i buczy

poza roztoczeniem lapy od 1Z nie trzeba nic robic

jesli zablokujesz pompe blokada to juz masz wstepnie ustawiony kat wtrysku

blokuje sie sruba m6 (lub wiertlem 6) przez wyciecie w tym szarym osadzeniu kola i otworze pompy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości