Strona 1 z 1

Passat TDI po demontażu słabe chamulce i dziwny dzwiek

: pt wrz 12, 2008 22:47
autor: karoldwo
Witam wykręcałem głowice po wydmuchanej uszczelce i przy okazji wymieniłem pasek rozrządu i po skręcałem wszystko na miejsce i :
1.Słabe Hamulce?
2.Coś huczy jakby pasek tarł dźwięk jest ciągły?
3.Nie słychać turbinki tak jak wcześniej. nie gwizda?


Passat 1.9 TDI 1z

: pt wrz 12, 2008 22:54
autor: andrew.zbyrko
karoldwo pisze:Witam wykręcałem głowice po wydmuchanej uszczelce i przy okazji wymieniłem pasek rozrządu i po skręcałem wszystko na miejsce i :
1.Słabe Hamulce?
2.Coś huczy jakby pasek tarł dźwięk jest ciągły?
3.Nie słychać turbinki tak jak wcześniej. nie gwizda?
1 może wąż od serwa poluzowany i zasysa lewe powietrze
2 sprawdź osłony rozrządu itp..
3 kąt wtrysku i fazy rozrządu dobrze ustawione? jak z mocą auta?

: pt wrz 12, 2008 23:01
autor: karoldwo
1 może wąż od serwa poluzowany i zasysa lewe powietrze
2 sprawdź osłony rozrządu itp..
3 kąt wtrysku i fazy rozrządu dobrze ustawione? jak z mocą auta?[/quote]

1.raczej siedzi dobrze weżyk od serwa hamulec przy pierwszym wcisnieciu jest ale słaby nastepne wciśnięcie barrrrdzoo słaby hamulec.

2.nie wiem ale spawdze ale to raczej wygląda tak jak by pasek szumial może za mocno naciągniety?

3. wtryski były wyjmowane moc taka sobie mała strata mocy ale zginął świst turbinki i od 2000rpm nie słychać go jak zawsze ale raczej ciągnie!?

: pt wrz 12, 2008 23:07
autor: andrew.zbyrko
karoldwo pisze:przy pierwszym wcisnieciu jest ale słaby nastepne wciśnięcie barrrrdzoo słaby hamulec.
wygląda mi to na słabe wspomaganie hamulca, czyli serwo albo słabe podciśnienie na pompie vacum
2.nie wiem ale spawdze ale to raczej wygląda tak jak by pasek szumial może za mocno naciągniety?
jest taka reguła że ma sie skręcić o 90 st. i wtedy jest dobrze naciągnięty
karoldwo pisze:3. wtryski były wyjmowane moc taka sobie mała strata mocy ale zginął świst turbinki i od 2000rpm nie słychać go jak zawsze ale raczej ciągnie!?
czyli moc bez zmian?! mechanik sprawdzał na vag-u [na komputerrze] kąt wtrysku?

: pt wrz 12, 2008 23:13
autor: karoldwo
Dzisiaj go złożyłem jutro sprawdzę dokładnie wszystko i podepne pod VAGa

: sob wrz 13, 2008 00:01
autor: szatanek
Kolego masz gdzies nieszczelnośc na węzykach podcisnieniowych od sterowania turbiną, nie wysterowuje jej i jej nie słyszysz a przy okazji nie masz hamulca bo całe podcisnienie od wspomagania hamulców sie gubi.
dopiero doczytałem ze to 1Z więć turbawka nie jest sterowana podcisnieniem tak czy inaczej sprawdz wężyk podcisnieniowy.