Strona 1 z 3

duuży problem z odpaleniem!!

: ndz wrz 07, 2008 12:40
autor: kabelman
WITAM.MAM DO WSZYSTKICH WIELKĄ PROŚBĘ O POMOC.POSIADAM GOLFA III 1,9 tdi 1z z 90 km 98r rozsypała mi sie pompa wtryskowa.kolega dał mi pompę od golfa ale z 2001 roku też 90 km.pompa różni się kostką i obudową(z przodu inny rozstaw śrób i inne mocowanie),rozebrałem pompę moją i jego, w środku wszytko takie same.zrobiłem pomiary i wychodzi na to że identyczne.zrobiłem przekładkę,przełożyłem kable w kostce,założyłem...i nie odpala,spaliłem już rozrusznik od tego kręcenia,pompę ponownie rozebrałem i nie znalazłem usterki w złożeniu.paliwo na wtryski daje ale nie pali...zasilanie na zawór n 109 dochodzi w VAGU błędów nie ma..ręce opadają...proszę o jakieś rady..pozdrawiam..

: ndz wrz 07, 2008 13:00
autor: damcio151
może być przestawiony pasek rozrządu na pompie ....

: ndz wrz 07, 2008 13:16
autor: kabelman
pompę ustawiłem "za 5 dwunasta" i zablokowałem trzpieniem i założyłem pasek....na kole zamachowym mam ustawione na znaku..

: ndz wrz 07, 2008 13:29
autor: damcio151
wg. mnie jest coś przestawione, ale na razie jeszcze zadam pytanie ... jaka wartość czujnika RSW na włączonym zapłonie :?: ( grupa 001 )

: ndz wrz 07, 2008 13:36
autor: kabelman
0,760 a w grupie 000 poz 2 pokazyje 38 i sie nie zmienia kiedy ruszam pompą,,to sie ma zmienić dopiero jak odpalę auto?

: ndz wrz 07, 2008 13:38
autor: damcio151
kabelman pisze:,to sie ma zmienić dopiero jak odpalę auto?
no nie inaczej :)

[ Dodano: Nie Wrz 07, 2008 13:38 ]
zrób jeszcze tak ... niech ktoś kręci rozrusznikiem, a Ty ruszaj pompą ... może załapie

: ndz wrz 07, 2008 13:58
autor: kabelman
hmm zobaczę jutro..a jeszcze pytanie..czy na kole od walka nierządu to nacięcie co jest to musi się zgrać z jakimś innym ?bo jak ustawiam rozrząd to mam go na godzinie 7,,może pokrywe ściągnąć i sprawdzić czy pierwsze krzywki mam w górze...sam juz nie wiem,,

: ndz wrz 07, 2008 14:03
autor: damcio151
wałek rozrządu blokujesz liniałem

: ndz wrz 07, 2008 15:31
autor: Adamm
damcio151, jak dla mnie to kolega nastawnik zle zalozyl i ma za mala dawke paliwa :P kabelman, jesli rozbierales pompe i zdejmowales nastawnik to poluzuj go i przesun lekko w strone wyjscia na wtryski , rob tak do odpalenia (tzn luzuj przesun , przykrec odpal)

o ile oczywiscie rozrzad jest ok

: ndz wrz 07, 2008 17:42
autor: damcio151
Adamm pisze:damcio151, jak dla mnie to kolega nastawnik zle zalozyl i ma za mala dawke paliwa :P
ja od razu wyszedłem z założenia, że założył pompę razem z nastawnikiem ;)

: ndz wrz 07, 2008 17:55
autor: Adamm
damcio151,przeczytaj uwaznie :)
kabelman pisze:rozebrałem pompę moją i jego

: ndz wrz 07, 2008 18:02
autor: damcio151
Adamm pisze:damcio151,przeczytaj uwaznie :)
ok ok :) ja ostatnio ciągle omijam część tekstu ...
więc jak wszystko jest na znakach, to pozostaje zrobić to co napisał Adamm

: ndz wrz 07, 2008 18:24
autor: kabelman
Adamm,robiłem z nastawnikiem to co napisałeś.Kiedyś w starej pompie robiłem wg Twoich wskazówek czyszczenie nastawnika i wiem o tej dawce bo mi wtedy też kiepsko odpalał.W tym przypadku ściagałem chyba ze 3 razy nastawnik bo się bałem że trzpieniem nie trafiłem może ale było ok.I jazda z nim po kawałku i próba odpalenia...i pupa..co do rozrządu...na tych znakach jezdził 50 tyś więc chyba dobrze ustawiony był,,sprawdzę jeszcze...co jeszcze może trzymać odpalenie?jak bardzo ma dawać paliwo na wtryski???

: ndz wrz 07, 2008 18:32
autor: Adamm
kabelman, znaki znakami - rozrzad ma byc ustawiany na fabryczne znaki i juz !! jezli bedzie tak ustawiony to nie ma bata musi odpalic nawet jak bedzie rozjechany kat wtrysku