Strona 1 z 1

Obroty

: pt wrz 05, 2008 12:37
autor: Druidionin
Siemka! Właśnie nabyłem golfa II w TD w sumie za śmieszne pieniądze... Autko Pali bez problemu nie dymi nie przerywa, jednak na wyciągniętym przyspieszaczu ma na obrotomierzu tak niewiele ponad 1000... gdy się zagrzeje i wycisnę przyspieszacz spada na jakieś 950(czy tam 900) i zaczyna go trząść, w sumie po wyciśnięciu obroty spadają dość znacznie a wskazówka niewiele, przy czym nie kopci i nie dymi, zbiera się ładnie i nie przerywa... Czy te silniki standardowo trzymają tak wysokie obroty, czy po prostu mój silniczek jest już zarżnięty? Może to tylko uszkodzony obrotomierz i poducha pod silnikiem do wymiany?

: pt wrz 05, 2008 13:11
autor: To_mas
950 to norma i dobre obroty na wcisniętym przyśpieszaczu na wyciągniętym tez masz ok
sprawdziłbym poduszki pod silnikiem bo mogą być winne własnie za trzęsienie budą :)

: pt wrz 05, 2008 14:33
autor: Druidionin
To_mas pisze:950 to norma i dobre obroty na wcisniętym przyśpieszaczu na wyciągniętym tez masz ok
sprawdziłbym poduszki pod silnikiem bo mogą być winne własnie za trzęsienie budą :)
Dzięki wielkie, bo już się bałem...

Tyle, że po podróży do domu zauważyłem iż mam mokro na uszczelce pod głowicą ale w jednym miejscu, dokładnie po środku bloku, tam gdzie jest zgrubienie chyba na śrubę mocującą głowicę do bloku... nie ma tragedii, nie leje się litrami żadnych zmian w silniku też ie zauważyłem... Może to po prostu ze starości w końcu to 86 rok ;). Trzeba pilnie wymienić uszczelkę(może coś więcej) czy nie powinno mi nic grozić?


P.S. Gdzie dokładnie sprawdzić symbol(literki) silnika bo próbowałem szukać pod tym 3-cim wtryskiwaczem ale nie znalazłem... Może ktoś zrobić fotkę i zaznaczyć gdzie szukać ;)?

: pt wrz 05, 2008 14:41
autor: Waluch
Druidionin pisze:Gdzie dokładnie sprawdzić symbol(literki) silnika bo próbowałem szukać pod tym 3-cim wtryskiwaczem ale nie znalazłem... Może ktoś zrobić fotkę i zaznaczyć gdzie szukać ;)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571&start=0
porównaj z fotkami