Strona 1 z 1
Obroty
: pt wrz 05, 2008 12:37
autor: Druidionin
Siemka! Właśnie nabyłem golfa II w TD w sumie za śmieszne pieniądze... Autko Pali bez problemu nie dymi nie przerywa, jednak na wyciągniętym przyspieszaczu ma na obrotomierzu tak niewiele ponad 1000... gdy się zagrzeje i wycisnę przyspieszacz spada na jakieś 950(czy tam 900) i zaczyna go trząść, w sumie po wyciśnięciu obroty spadają dość znacznie a wskazówka niewiele, przy czym nie kopci i nie dymi, zbiera się ładnie i nie przerywa... Czy te silniki standardowo trzymają tak wysokie obroty, czy po prostu mój silniczek jest już zarżnięty? Może to tylko uszkodzony obrotomierz i poducha pod silnikiem do wymiany?
: pt wrz 05, 2008 13:11
autor: To_mas
950 to norma i dobre obroty na wcisniętym przyśpieszaczu na wyciągniętym tez masz ok
sprawdziłbym poduszki pod silnikiem bo mogą być winne własnie za trzęsienie budą
: pt wrz 05, 2008 14:33
autor: Druidionin
To_mas pisze:950 to norma i dobre obroty na wcisniętym przyśpieszaczu na wyciągniętym tez masz ok
sprawdziłbym poduszki pod silnikiem bo mogą być winne własnie za trzęsienie budą
Dzięki wielkie, bo już się bałem...
Tyle, że po podróży do domu zauważyłem iż mam mokro na uszczelce pod głowicą ale w jednym miejscu, dokładnie po środku bloku, tam gdzie jest zgrubienie chyba na śrubę mocującą głowicę do bloku... nie ma tragedii, nie leje się litrami żadnych zmian w silniku też ie zauważyłem... Może to po prostu ze starości w końcu to 86 rok
. Trzeba pilnie wymienić uszczelkę(może coś więcej) czy nie powinno mi nic grozić?
P.S. Gdzie dokładnie sprawdzić symbol(literki) silnika bo próbowałem szukać pod tym 3-cim wtryskiwaczem ale nie znalazłem... Może ktoś zrobić fotkę i zaznaczyć gdzie szukać
?
: pt wrz 05, 2008 14:41
autor: Waluch
Druidionin pisze:Gdzie dokładnie sprawdzić symbol(literki) silnika bo próbowałem szukać pod tym 3-cim wtryskiwaczem ale nie znalazłem... Może ktoś zrobić fotkę i zaznaczyć gdzie szukać
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571&start=0
porównaj z fotkami