nie równe obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

nie równe obroty

Post autor: PiotrTDI » pt wrz 05, 2008 08:18

Witam
Mam problem ponieważ moje cacko zaczęło nie równo chodzić na wolnych obrotach, można to jakoś wyregulować??



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » pt wrz 05, 2008 11:06

Witam.

Kolego używaj opcji szukaj, bo wiele razy było mówione na temat obrotów w TDI.

Są jeszcze jakieś inne objawy (odpala normalnie, nieszarpie podczas jazdy??) czy tylko obroty falują. Jak falują ?? tzn. wahają się w dużym zakresie czyli np. do 1000 i spowrotem czy raczej są to malutkie wahania??

Jeżeli są malutkie to może byc zasyfiony nastawnik pompy wtryskowej lub czyjnik temp. cieczy chłodzącej.

Żeby to sprawdzić - eliminując nastawnik - odpinasz wtyczkę od impulsatora w skrzyni biegów (nie działa prędkościomierz podczas jazdy) i jak jest ok to nastawnik do wyczyszczenia.

Czujnik temp. można sprawdzić w VAG'u albo mierząc jego oporność zwykłym miernikiem i porównać z prawidłowymi wskazaniami.

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » pt wrz 05, 2008 11:29

szukałem ale nic nie mogłem znaleźć, a w którym miejscu jest ten impulsator dokładnie??? bo falowanie jest małe ale bardzo denerwujące i nie można jechać powoli w korku bo szarpie i na wyższych obrotach na 1 trzeba jechać, troche boje się że to koniec pompy wtryskowej :(
podczas jazdy na obrotach ponad 1200 obr normalnie jest a odpala odrazu bezproblemowo
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 11:35 przez PiotrTDI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » pt wrz 05, 2008 11:34

W tym temacie http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186674 masz zdjęcie zamieszczone przez Adamm i na nim czerwoną strzałką jest zaznaczony impulsator (na skrzyni biegów).


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » wt wrz 09, 2008 08:41

wszystko sprawdziłem no i niestety :( regeneracja pompy wtryskowej :( nie mały koszt a za to bym miał xenonki :crazy: ale nie ma co się poddawać i tak golf na zawsze :bajer:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt wrz 09, 2008 10:06

PiotrTDI, kto Ci powiedzial ze regeneracja pompy

odezwij sie do mnie sprawdzimy co jest :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości