nie równe obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie równe obroty
Witam
Mam problem ponieważ moje cacko zaczęło nie równo chodzić na wolnych obrotach, można to jakoś wyregulować??
Mam problem ponieważ moje cacko zaczęło nie równo chodzić na wolnych obrotach, można to jakoś wyregulować??
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Witam.
Kolego używaj opcji szukaj, bo wiele razy było mówione na temat obrotów w TDI.
Są jeszcze jakieś inne objawy (odpala normalnie, nieszarpie podczas jazdy??) czy tylko obroty falują. Jak falują ?? tzn. wahają się w dużym zakresie czyli np. do 1000 i spowrotem czy raczej są to malutkie wahania??
Jeżeli są malutkie to może byc zasyfiony nastawnik pompy wtryskowej lub czyjnik temp. cieczy chłodzącej.
Żeby to sprawdzić - eliminując nastawnik - odpinasz wtyczkę od impulsatora w skrzyni biegów (nie działa prędkościomierz podczas jazdy) i jak jest ok to nastawnik do wyczyszczenia.
Czujnik temp. można sprawdzić w VAG'u albo mierząc jego oporność zwykłym miernikiem i porównać z prawidłowymi wskazaniami.
Pozdrawiam.
Kolego używaj opcji szukaj, bo wiele razy było mówione na temat obrotów w TDI.
Są jeszcze jakieś inne objawy (odpala normalnie, nieszarpie podczas jazdy??) czy tylko obroty falują. Jak falują ?? tzn. wahają się w dużym zakresie czyli np. do 1000 i spowrotem czy raczej są to malutkie wahania??
Jeżeli są malutkie to może byc zasyfiony nastawnik pompy wtryskowej lub czyjnik temp. cieczy chłodzącej.
Żeby to sprawdzić - eliminując nastawnik - odpinasz wtyczkę od impulsatora w skrzyni biegów (nie działa prędkościomierz podczas jazdy) i jak jest ok to nastawnik do wyczyszczenia.
Czujnik temp. można sprawdzić w VAG'u albo mierząc jego oporność zwykłym miernikiem i porównać z prawidłowymi wskazaniami.
Pozdrawiam.
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
szukałem ale nic nie mogłem znaleźć, a w którym miejscu jest ten impulsator dokładnie??? bo falowanie jest małe ale bardzo denerwujące i nie można jechać powoli w korku bo szarpie i na wyższych obrotach na 1 trzeba jechać, troche boje się że to koniec pompy wtryskowej 
podczas jazdy na obrotach ponad 1200 obr normalnie jest a odpala odrazu bezproblemowo

podczas jazdy na obrotach ponad 1200 obr normalnie jest a odpala odrazu bezproblemowo
Ostatnio zmieniony pt wrz 05, 2008 11:35 przez PiotrTDI, łącznie zmieniany 1 raz.
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
W tym temacie http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186674 masz zdjęcie zamieszczone przez Adamm i na nim czerwoną strzałką jest zaznaczony impulsator (na skrzyni biegów).
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
wszystko sprawdziłem no i niestety
regeneracja pompy wtryskowej
nie mały koszt a za to bym miał xenonki
ale nie ma co się poddawać i tak golf na zawsze 




Moja Lalka 
viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW
viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246

viewtopic.php?f=91&t=457579&p=5511261#p5511261
V.A.G. PUŁTUSK I WYSZKÓW

viewtopic.php?f=45&t=364001&start=1246
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości