Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » śr wrz 03, 2008 20:59
mam problem. jakis czas temu wymienialem wezyk smarowania turbo i wszystko super. cale lato przejezdzilem z usmiechem na twarzy ale do wczoraj. zaczelo smierdziej spalonym olejem spod maski, zagldam i znowu mam wszystko zazygane

lacznie z podwoziem. po krotkich ogledzinach wyglada tak jakby znowu ten waz mi puszczal. co jest grane? czy one bede mia tak po prostu pekach co 5 tys ?

-
PiotrusVW
- Użytkownik

- Posty: 319
- Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrusVW » śr wrz 03, 2008 21:01
pfu pfu odpukac ale u mnie wezyk trzyma sie juz przejechane przezemnie 80tyc km....moze jakis bubel kupiles??
[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » śr wrz 03, 2008 21:13
jest to jedna z mozliwoscie ale qrde orginal VW. ddrgania tam sa na pewno ale przeciez to powinno wytrzymac.
-
PiotrusVW
- Użytkownik

- Posty: 319
- Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrusVW » śr wrz 03, 2008 21:18
powinno (teoretycznie) ... a moze wejscie na wezyk masz uszkodzone??
[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » śr wrz 03, 2008 21:23
mam na codzien stycznosc z tego typu laczeniami i powiem szczerze ze watpie. zreszta gniazdo byloby zmasakrowane nie trzymaloby 2 miesiecy. a tamten wezyk po prostu pekl, podejrzewam ze ten podzielil jego los, jutro rozbieram bo dzis brak czasu
ps.
kumpel ktory zawsz emnie ratuje w trudnych sytuacjach zapytal czy mam jakas lape ktora trzyma turbo od dolu i jest krecona do bloku. gapilem sie na auto od spodu przez 15 ale nie potrafilem mu na to pytanie odpowiedziec

mowil cos ze moze mi tego nie zalozyli jak mi wkladali nowy blok i teraz turbo mocno lata. ile w tym prawdy?
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 21:30 przez
gOOzOl, łącznie zmieniany 2 razy.
-
PiotrusVW
- Użytkownik

- Posty: 319
- Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrusVW » śr wrz 03, 2008 21:33
ty no sorry ale ja u siebie nigdy zadnej łapy nie widzalem

turbo sie trzyma chyba na 4 srubach wiec nie mam pojecia...
moze jest niewystarczajaco przykręcone?? jesli wogole bylo ruszane
Ostatnio zmieniony śr wrz 03, 2008 21:35 przez
PiotrusVW, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » czw wrz 04, 2008 01:28
PiotrusVW, malo widziales
turbo w 1Z trzyma sie na 3 srubach kolektora i jest jeszcze wspornik na dole przykrecany do bloku
gOOzOl, gdybys nie mial tej podpory to bys turbo oberwal a nie waz
lepiej sprawdz czy masz podwiesie / wsporniczek tego przewodu olejowego na wysokosci wyjscia z kolektora wydechowego do EGR, bo tam powinna ta rurka byc podtrzymywana, ja u siebie raz zapomnialem zalozyc i peklo mi przy srubie (przy samym turbo) po ok 3 msc jezdzenia.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » czw wrz 04, 2008 20:22
poogladalem i nie widze tam zbyt wielu podporek, szczerze to nie widze ani jednej

w sumie jak zakladalem ten przewod to zadnych podporek nie bylo. dla pewnosci foto :
prosze mi powiedziec gdzie ta podpora ma byc, do czego sie to prztkreca, mile widziane zdjecia. z gory dziekuje

-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » czw wrz 04, 2008 21:35
zielona strzalka
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » pt wrz 05, 2008 01:52
ja rozumiem ze ta zielona kreska w ktora wycelowana jest strzaleczka symbolizuje cos co powinno byc w miejscu tejze wlasie kreseczki

dziekowa po raz drugi, zaopatrze sie w wezyk i bede kombibowal z ta podporka

-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pt wrz 05, 2008 07:38
gOOzOl, dokladnie tak, tam powinno byc podwiesie (na moim foto go nie ma)
przykrecane jest do sruby po prawej stronie kreski zielonej (przy rurce od EGR)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » czw wrz 11, 2008 12:05
nie bylo latwo zdobyc ten przewod, a klamerka to juz wogole, w serwisie kazali mi 2 tyg czekac. kupilem uzywke ze zdemontowanego silnika i na razie spokoj

oby na zawsze. thx za pomoc
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » czw wrz 11, 2008 12:30
gOOzOl, przewod w kazdym aso na zamowienie czeka sie 1 - 2 dni koszt 150 zl
kalmerke mozna samemu dorobic

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
-
Kontakt:
Post
autor: gOOzOl » pt wrz 12, 2008 06:47
ostatnio jak poptrzebowalem rzeczywiscie mialem go na drugi dzien, teraz poczarowali i kazali czekac. ale troszke mnie pogonil fakt ze w firmowym aucie urwal sie silnik (:!:

) wiec musialem na szybko zlozyc golfa, uzywka razem z uchwytem - 50 zl

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości