Strona 1 z 1

Silnik gaśnie 2 sekundy po uruchomieniu

: pt sie 29, 2008 09:40
autor: mechanik
Witam.Posiadam mk3 Variant silnik 1Z 260000 przebiegu.Jeżdże tym golfikiem 3 lata i od początku miałem z nim mały problem,chodzi o to ze w poprzednich sezonach letnich zdażało sie że silnik gasł 2s po odpaleniu musialem go krecic 2-3 razy i jak zapalił to nie powtarzało sie to przez kilka tyg.W pozostałych chlodniejszych miesiącach problem się nie pojawiał.Ale niestety od tygodnia jest coraz gorzej za kazdym razem gdy chce uruchomic silnik(zimny i rozgrzany(, silnik za każdym razem gasnie po ok 2 s (czasem musze go kręcić nawet 10razy) i jak zapali to wszystko jest ok.Rozrząd zmieniony i spr.kąt wtrysku w maju br. Wszelkie pomocne rady mile widziane.

: pt sie 29, 2008 09:48
autor: SToRM
Immo pada
VAG'a podepnij

: pt sie 29, 2008 09:50
autor: zyggy
może coś wniosę do tematu; może to być problem z immobiliser'em lub z przekaźnikiem 109, może zapowietrzony układ paliwowy

pzdr
zyggy

: pt sie 29, 2008 13:20
autor: mechanik
Paliwo nie jest zapowietrzone bo juz to sprawdzalem i jest wszystko ok.Czy mozna domowym sposobem odlaczyc immo czy trzeba zorbić to przez vag lub serwis vw

: pn wrz 01, 2008 23:00
autor: slodki01
Ja bym stawial na kostke w stacyjce.jak mialem golfa 3 to tez tak mi si e dzialo.jak zapalilem to gasl odrazu.podepnij vaga,jak nic niewykaze to wymien kostke w stacyjce,sa to groszowe sprawy ,gdybys chcial sam wymienic ta kosteke to mozge sluzyc rada bo tez sam zmiienialem i wiem jak to szybko i bezproblemowo zrobic kolo domu.pozdro

: wt wrz 02, 2008 00:11
autor: Lulek
To nie immo. Daje 99 procent, że to kostka, tak jak poprzednik napisał. Miałem tak samo. Dziwi mnie tylko to, że tak długo z tym jeździsz :P Naprawdę, wymień kostkę i na 99 % masz po problemie. Jeśli chcesz to robić sam, to potrzebny Ci będzie ściągacz, żeby zdjąć całą kolumnę, bo kostka jest na samym dole prawie..

[ Dodano: 02 Wrz 2008 00:13 ]
A i jeszcze jedno! Jak podepniesz vaga, to też może to wykryć. Z tego co pamiętam to 1117 Błąd coś tam alternatora. Nie jestem tej liczby pewny, ale jeśli wykryje Ci coś takiego na vagu, to jazda z kostką, a jeśli nie, to też bym wymienił :green_fuck:

: wt wrz 02, 2008 00:36
autor: leo...
mechanik pisze:gasł 2s po odpaleniu
wejdź VAG'iem w immo i zobacz czy jest zapisany błąd immo - jeśli nie - kostka/N109 ...

: sob wrz 27, 2008 08:25
autor: Gucio1z
Witam. U mnie jest podobnie z tym że kontrolka świec sie nie pali. Po odczekaniu minuty auto zapala. Kostkę wymieniłem. Pomóżcie proszę. A... Mam również mk3 tdi. Czy moge zamienić od niego n109?

: sob wrz 27, 2008 18:13
autor: mario78
Gucio1z jak nie chce odpalić to podłącz kabelkiem + z akumulatora z elektrozaworkiem na pompie. Wtedy kontrolka od świec powinna się zapalić i powinien normalnie odpalić jeśli winowajcą jest przekażnik 109. Pozdr.

: sob wrz 27, 2008 20:34
autor: jaszczur
mario78 pisze:Wtedy kontrolka od świec powinna się zapalić i powinien normalnie odpalić jeśli winowajcą jest przekażnik 109.
nie koniecznie bo tez mój kolego ten przekaźniczek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824

: śr paź 01, 2008 09:45
autor: Gucio1z
Podmieniłem przekaźnik n109 z mojego mk3 i broblem znikł. Teraz golf trochę kuleje ale wybiorę się dzisiaj po ten przekaźnik. Dzięki za pomoc.

[ Dodano: 01 Paź 2008 09:50 ]
Sorki pisze się 109 :grin:

[ Dodano: 01 Paź 2008 09:54 ]
Jaszczur masz rację tylko że w moim Ventylu nie ma czegoś takiego. Mam też mk3. Tam to jest. Tutaj jest tylko taka płytka plastikowa do której przychodzi mnóstwo innych kostek(taki duży mostek to może być).