Silnik gaśnie 2 sekundy po uruchomieniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mechanik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 12:57
Lokalizacja: Gdańsk

Silnik gaśnie 2 sekundy po uruchomieniu

Post autor: mechanik » pt sie 29, 2008 09:40

Witam.Posiadam mk3 Variant silnik 1Z 260000 przebiegu.Jeżdże tym golfikiem 3 lata i od początku miałem z nim mały problem,chodzi o to ze w poprzednich sezonach letnich zdażało sie że silnik gasł 2s po odpaleniu musialem go krecic 2-3 razy i jak zapalił to nie powtarzało sie to przez kilka tyg.W pozostałych chlodniejszych miesiącach problem się nie pojawiał.Ale niestety od tygodnia jest coraz gorzej za kazdym razem gdy chce uruchomic silnik(zimny i rozgrzany(, silnik za każdym razem gasnie po ok 2 s (czasem musze go kręcić nawet 10razy) i jak zapali to wszystko jest ok.Rozrząd zmieniony i spr.kąt wtrysku w maju br. Wszelkie pomocne rady mile widziane.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt sie 29, 2008 09:48

Immo pada
VAG'a podepnij



zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pt sie 29, 2008 09:50

może coś wniosę do tematu; może to być problem z immobiliser'em lub z przekaźnikiem 109, może zapowietrzony układ paliwowy

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

mechanik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 12:57
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: mechanik » pt sie 29, 2008 13:20

Paliwo nie jest zapowietrzone bo juz to sprawdzalem i jest wszystko ok.Czy mozna domowym sposobem odlaczyc immo czy trzeba zorbić to przez vag lub serwis vw



Awatar użytkownika
slodki01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: sob lut 16, 2008 22:39
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: slodki01 » pn wrz 01, 2008 23:00

Ja bym stawial na kostke w stacyjce.jak mialem golfa 3 to tez tak mi si e dzialo.jak zapalilem to gasl odrazu.podepnij vaga,jak nic niewykaze to wymien kostke w stacyjce,sa to groszowe sprawy ,gdybys chcial sam wymienic ta kosteke to mozge sluzyc rada bo tez sam zmiienialem i wiem jak to szybko i bezproblemowo zrobic kolo domu.pozdro



Awatar użytkownika
Lulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: ndz lut 10, 2008 22:46
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: MK5 GTI
Silnik: AXX

Post autor: Lulek » wt wrz 02, 2008 00:11

To nie immo. Daje 99 procent, że to kostka, tak jak poprzednik napisał. Miałem tak samo. Dziwi mnie tylko to, że tak długo z tym jeździsz :P Naprawdę, wymień kostkę i na 99 % masz po problemie. Jeśli chcesz to robić sam, to potrzebny Ci będzie ściągacz, żeby zdjąć całą kolumnę, bo kostka jest na samym dole prawie..

[ Dodano: 02 Wrz 2008 00:13 ]
A i jeszcze jedno! Jak podepniesz vaga, to też może to wykryć. Z tego co pamiętam to 1117 Błąd coś tam alternatora. Nie jestem tej liczby pewny, ale jeśli wykryje Ci coś takiego na vagu, to jazda z kostką, a jeśli nie, to też bym wymienił :green_fuck:


viewtopic.php?f=90&t=620814&p=7163751#p7163751

VW Mania - 2008, 2010, 2011, 2013
VAG Treffen Usedom - 2009
Oldchool Suicide Mrówki - 2010
Cultstyle.pl Wilcze Laski - 2010, 2012
STS Tuning Show - 2010, 2012
Nowy Staw - 2011, 2013

dobrekołoiglebastyle.pl

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt wrz 02, 2008 00:36

mechanik pisze:gasł 2s po odpaleniu
wejdź VAG'iem w immo i zobacz czy jest zapisany błąd immo - jeśli nie - kostka/N109 ...



Gucio1z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 17, 2008 08:39
Lokalizacja: OSTROWITE k/ OSTRÓDY

Post autor: Gucio1z » sob wrz 27, 2008 08:25

Witam. U mnie jest podobnie z tym że kontrolka świec sie nie pali. Po odczekaniu minuty auto zapala. Kostkę wymieniłem. Pomóżcie proszę. A... Mam również mk3 tdi. Czy moge zamienić od niego n109?


Wasylek

Awatar użytkownika
mario78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: śr lut 28, 2007 18:26
Lokalizacja: BI

Post autor: mario78 » sob wrz 27, 2008 18:13

Gucio1z jak nie chce odpalić to podłącz kabelkiem + z akumulatora z elektrozaworkiem na pompie. Wtedy kontrolka od świec powinna się zapalić i powinien normalnie odpalić jeśli winowajcą jest przekażnik 109. Pozdr.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » sob wrz 27, 2008 20:34

mario78 pisze:Wtedy kontrolka od świec powinna się zapalić i powinien normalnie odpalić jeśli winowajcą jest przekażnik 109.
nie koniecznie bo tez mój kolego ten przekaźniczek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824



Gucio1z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 17, 2008 08:39
Lokalizacja: OSTROWITE k/ OSTRÓDY

Post autor: Gucio1z » śr paź 01, 2008 09:45

Podmieniłem przekaźnik n109 z mojego mk3 i broblem znikł. Teraz golf trochę kuleje ale wybiorę się dzisiaj po ten przekaźnik. Dzięki za pomoc.

[ Dodano: 01 Paź 2008 09:50 ]
Sorki pisze się 109 :grin:

[ Dodano: 01 Paź 2008 09:54 ]
Jaszczur masz rację tylko że w moim Ventylu nie ma czegoś takiego. Mam też mk3. Tam to jest. Tutaj jest tylko taka płytka plastikowa do której przychodzi mnóstwo innych kostek(taki duży mostek to może być).


Wasylek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 194 gości