Strona 1 z 2

Kupilem silnik JP z turbina?

: czw sie 28, 2008 21:49
autor: Semian
jakis czas temu nabylem silnik do mojej jetty.Caly czas myslalem ze nabylem silnik JR, wstazywala na to pompa oraz turbo garet nr silnika nie odczytalem np byl zakryty wezem i ogolnie brudny byl silnik, wersja golfa z jakiej wyciagnelem silnik to GTD(bez ic)jakies pierodolki wspomaganie elektyczne lusterka itp idt.Dzisiaj jakie bylo wielkie moje zaskoczenie bo okazalo sie ze nr silnika to JP ;/ slepy nie jestem bo tego samego dnia wyciagalem pompe z JR, czy to mozliwe zeby ktos sie bawil w przekladanie calego ustrojstwa do Jp? i do dalej z tym fantem zrobic ?zalozyc ten silnik rozebrac w celu ustalenia jednak czy to rzeczywiscie Jr czy Jp , za tydzien mialem sciagac glowice i zakladac metalowa uszczelke z 1,9 td i stoje przed wielkim dylematem co dalej...



do modetarora nie wiem co bylo nie tak ze temat zostal usuniety...

: czw sie 28, 2008 21:51
autor: twromek
możliwe że ktoś się w to bawił, jak chcesz coś przy nim modzić to JP się średnio nadaje :bajer:

: czw sie 28, 2008 22:29
autor: kaczor4011
jesli nr wskazuje na JP to raczej tak jest :grrr: sprawdz jeszcze czy ma natrysk oleju na denko tłoka(TD powinien miec)

: czw sie 28, 2008 22:35
autor: anaba255
Moze ktos zamienil bloki, odkrec miske i zobacz, czy sa natryski na tloki,
na forum jest kilka zaturbionych diesli i daja rade, jak silnik jest w dobrym stanie, moze byc warto w niego zainwestowac :)

: czw sie 28, 2008 22:53
autor: arwam
wyczyść porządnie tabliczkę z numerami może cię czeka miłe zaskoczenie

: czw sie 28, 2008 23:23
autor: Semian
jeszcze dzisiaj sie przejde do garazu i spradze to dokladnie

: czw sie 28, 2008 23:29
autor: To_mas
Między P a R dużej różnicy nie ma więc moze poprostu nie dopatrzałeś :) przejedź miejsce z numerem np kredą zeby lepiej było widać nr :)

: pt sie 29, 2008 00:09
autor: Semian
bylem ogladalem przegladalem z kazdego kata i wychodzi JP chodz ma ma lekka kreske minimalna no ale zeby cala sie starla to raczej nie mozliwe wiec raczej JP z kreda to jutro zastosuje ale juz teraz wiem na czym stoje uturbione jp;/

: pt sie 29, 2008 09:23
autor: kaczor4011
Semianek pisze:ale juz teraz wiem na czym stoje uturbione jp;/
czyli nie ma natrysku??

: pt sie 29, 2008 14:49
autor: To_mas
kaczor4011 pisze:Semianek napisał/a:
ale juz teraz wiem na czym stoje uturbione jp;/
czyli nie ma natrysku??
jeśli to na 100% jp to nie ma.

: pt sie 29, 2008 21:45
autor: Lukas-182
Semianek pisze:Dzisiaj jakie bylo wielkie moje zaskoczenie bo okazalo sie ze nr silnika to JP
A gościu od którego kupowałeś zapewniał cię, że to JR ??
Semianek pisze:za tydzien mialem sciagac glowice i zakladac metalowa uszczelke z 1,9 td
Zakładaj, uturbionemu JPkowi na pewno się przyda metalowa uszczelka...
Golf_3 pisze:jak chcesz coś przy nim modzić to JP się średnio nadaje :bajer:
Powiedź dlaczego średnio się nadaje ?? Tylko nie pisz, że brak natrysku na denka tłoka skreśla ten typ silnika jako baza do tunningu...
anaba255 pisze:na forum jest kilka zaturbionych diesli i daja rade, jak silnik jest w dobrym stanie, moze byc warto w niego zainwestowac :)


Takie podejście mi się podoba... :bigok: Jeśli silniczek w dobrym stanie, kompresja Ok, turbo i silnik oleju nie bierze, z nową uszczelką i na turbinie będzie ci śmigać JP, nie przejmuj się brakiem dysz, nie piłuj autka na wysokich obrotach, a najlepiej to załóż sobie wskaźnik temperatury oleju, jak widzisz, że niebezpiecznie rośnie to zdejmujesz nogę z gazu i jest Ok...
To_mas pisze:jeśli to na 100% jp to nie ma.
Zgadza się, JP nie ma dysz natrysku, a jak już ma to pewnie ktoś sam zakładał...Koszt dysz około 200-250zł za komplet...

: pt sie 29, 2008 22:23
autor: twromek
Lukas-182 pisze:Powiedź dlaczego średnio się nadaje ?? Tylko nie pisz, że brak natrysku na denka tłoka skreśla ten typ silnika jako baza do tunningu...
chodzi mi tylko o to, że jak kolega szykuje ten silnik do poważniejszych modów >100KM to ja tego na dłuższą metę nie widzę :bajer:

: pt sie 29, 2008 23:51
autor: Lukas-182
Golf_3 pisze:>100KM to ja tego na dłuższą metę nie widzę :bajer:
Co rozumiesz pod pojęciem na dłuższą metę ?? Ja zrobiłem już ponad 35000km, na uturbionym JPku i ciśnieniu doładowania 1,1 - 1,3bara o reszcie modów nie wspomnę :bajer: i silniczek jak na razie żyleta, teraz szykuję się na zmianę wtrysków na "SBkowskie", więc i kolejne koniki przybędą :chytry:

Moim zdaniem kolega Semianek, powinien zrobić lekki remont silniczka i może śmiało śmigać...

: pt sie 29, 2008 23:57
autor: J.B.S.
A może ma nr silnika prestukany? :chytry: