Niedawno kupiłem nowego golfika z silnikiem 1.6 TD+intercooler, zwanym dalej "SB".
Silnik ma wg. licznika najechane 314 tys. ale jego stan oceniam na db+

Jest kilka drobnych problemów o które chciałem zapytać posiadaczy TD

1- po zakupie kupiłem wskaźnik doładowania, przy 2tys obr turbina zaczyna sie "odzywać" ale dopiero tak przy 3tys daje max cisnienie ok 0.5-0.6 bara wg wskaźnika. Czy to normalne cisnieie??
2- od początku były problemy z ładowaniem aku. Albo nie było go w cale, albo ładował ponad 15,5V co było już dość groźne... Dzisiaj wymieniłem regulator na nówke i pomimo tego że ładowanie jest w granicach 14V to czasami mruga i lekko świeci się kontrolka - dlaczego??
3- po max zagrzaniu silnika wskazówka znajduje sie powiedzmy w 1/4 skali... wg mnie uszkodzony jest termostat, bo w poprzednim golfie było idealnie na środku....ale gdy dźwigne maske, silnik jest równie gorący i wg mnie ma normalna temperature.... Mam elektroniczny termometr i jutro sprawdze po dłuższej trasie jaka jest temp wody w zbiorniczku

4- przy ostrym skręcaniu kierownicą słychać piszczenie spod maski... czy to pasek wspomagania?? jak patrze na niego przy normalnej pracy to nie widać luzów...
Na razie to tyle

Z góry dziękuje za każdą porade
