Peknieta rura dolotu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Waluś
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:14
Lokalizacja: Slask
Kontakt:

Peknieta rura dolotu

Post autor: Waluś » pn sie 25, 2008 20:57

panowie proszę o poradę i pomoc :crazy: mam walnięty ten waz http://img382.imageshack.us/my.php?imag ... 518xo1.jpg czy to może być przyczyna ze auto jest słabsze przy 120jak chce kogoś wyprzedzi depnę mu ostro to się włącza tryb awaryjny przy 140to samo i kopci mocno na każdym biegu :grrr: ile może taki wąż kosztować??
Ostatnio zmieniony pn sie 25, 2008 22:40 przez Waluś, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
przemasgti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lut 09, 2008 15:00
Lokalizacja: Kruszwica
Kontakt:

Post autor: przemasgti » pn sie 25, 2008 21:02

Kolego, ja kupułem taki wąż prosty( bo taki był u mnie) z metra, za kilka zł, założyłem i wszystko gra


only vw

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn sie 25, 2008 21:04

Waluś, waz ori w ASO 180zl

kup zwykly zbrojony olejoodporny po ok 70 zl metr :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pn sie 25, 2008 21:18

Adamm pisze:kup zwykly zbrojony olejoodporny po ok 70 zl metr :)
w agromie 35 zł metr,wymieniałem u siebie,zmierz tylko srednice bo nie pamietam



Waluś
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:14
Lokalizacja: Slask
Kontakt:

Post autor: Waluś » pn sie 25, 2008 21:24

oki kupie jutro taki waz ale moze byc to przyczyna kopcenia i trybu awaryjnego



Awatar użytkownika
bora gdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
Kontakt:

Post autor: bora gdz » pn sie 25, 2008 22:19

Waluś pisze:oki kupie jutro taki waz ale moze byc to przyczyna kopcenia i trybu awaryjnego
to prawdopodobnie JEST przyczyna...
PZDR


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775

http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn sie 25, 2008 22:34

2 i 3 pkt regulaminu


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn sie 25, 2008 22:39

Jaszczur dobrze mowi, w rolniczym sobie dobierzesz i najtaniej maja.. tylko wez swoj z soba aby dobrac srednice wewn


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt sie 26, 2008 06:34

Sam kiedyś pisałem że można kupić w rolniczym (u mnie jest za 25zł kawałek około 70cm) ale nie wiem czy to dobry pomysł. Dlaczego , bo ja wymieniam ten przewód 3 raz ten w sklepach jest nie zbrojony i po pewnym czasie pęknie. Ostatnio mi pękł jak wracałem z Cro dokładnie to w Słowenii 800 kilometrów od domu w dzień wolny od pracy czyli wszystko pozamykane. Dobrze że miałem rolke taśmy naprawczej i kilka opase elektrycznych to do domu w miare dojechałem. Jeśli kupować to jakiś droższy i koniecznie z oplotem.
pozdrav.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt sie 26, 2008 09:48

twardy, toc przeciez napisalem zbrojony i olejoodporny np fagumitu lum semperitu

wytrzymuja ponad 2 bary i sa odporne na oleje


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » wt sie 26, 2008 11:06

twardy pisze: i po pewnym czasie pęknie.
Dokladnie dlatego ja kupiłem silikonowy zbrojony i jest oki a do tego ładny niebieski :grin:


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » wt sie 26, 2008 22:06

[VW User[/b], mozesz mi dac twój namiar w razie gdybym chciał się podpiąć pod vaga?


User

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 188 gości