Strona 1 z 1

jaka jest różnica między turbiną AWX 130KM a AWX 150 KM??

: pt sie 22, 2008 09:52
autor: pasacik110
mam zamiar taka turbinke zamontowac w swoim mk 3 tdi AFN. Ale nie wiem która bedzie lepsza. I jeszcze pytanko czu jak zamontuje kolektor AWX i turbinke AWX to wszystko bedzie grało P&P. Czy lepiej inny zestawik wybraćdo AFN. I Co z intercolerem? wystarczy seria z AFN na jakiś czas czy trzeba od razu zamontowac jakis lepszy??
dzieki
pasacik110

: pt sie 22, 2008 13:06
autor: leo...
AWX 130 KM - nie ma 150 ...
150 ARL (chyba o to ci chodziło)

co do turbiny - auto będzie krędciło się lepiej u góry - na dole będzie gorzej niż na ori turbinie ... wynika to z wielkości wirnika i ułożenia łopat (inaczej spręż turbiny jest rozłożony) ...

tak czy siak - czeka cię modyfikacja pod tą turbinę ...

: pt sie 22, 2008 14:00
autor: cowboy
pasacik110 pisze:Ale nie wiem która bedzie lepsza.
lepsza jest od 150 PD tyle że 150 konny silnik nie występował wzdłużnie :)

turbina z ARL (150) występuje zate wyłacznie z kolektorem ! i nie podejdzie

mozesz zainstalować hybryde czyli w obudowie trubiny AWX bebechy z ARL
pasacik110 pisze:czu jak zamontuje kolektor AWX i turbinke AWX to wszystko bedzie grało P&P
kolektor AWX jest taki sam jak AFN wiec nic nie musisz montowac :)
pasacik110 pisze:wystarczy seria z AFN na jakiś czas czy trzeba od razu zamontowac jakis lepszy??
jesli zamierzasz dmuchać powyzej 1,2 Bara to trzeba FMIC
leo... pisze:na dole będzie gorzej niż na ori turbinie
ja nie zanotowałem słabszego dołu :) dmucha 1 bar juz od 1700 rpm :)

: sob sie 23, 2008 01:03
autor: yoobi
cowboy pisze:kolektor AWX jest taki sam jak AFN wiec nic nie musisz montowac :)
Hmm, na pewno jest taki sam? Chyba jednak nie...

Pozdro
yoobi

: sob sie 23, 2008 09:10
autor: cowboy
Hmm, na pewno jest taki sam? Chyba jednak nie...
wiec jakim cudem da się włożyć turbo z AWX-a do AFN-a?

jest to turbo z dzielonym kolektorem - przykręca sie na 3 sruby do kolektora i flansza jest identyczna

: sob sie 23, 2008 22:45
autor: yoobi
Hihi, nie zrozumieliśmy się. Wyprowadzenia te same. Sam kształt (średnice itp.) nieco inne :-).
:pub:

BTW. Jest sens wsadzać kolektor z AWX do silnika 1Z? Jeśli tak to czy dużo przeróbek jest potrzebnych?

Pozdro
yoobi

: ndz sie 24, 2008 11:24
autor: cowboy
yoobi pisze:Hihi, nie zrozumieliśmy się. Wyprowadzenia te same. Sam kształt (średnice itp.) nieco inne :-) .
:pub:

BTW. Jest sens wsadzać kolektor z AWX do silnika 1Z?
mysle ze zmiana kolektora wydechowego to przy grubych modachmoze miec sens - nie wiem jakie są róznice w wydechowych ale chyba róznią się kosmetycznie

warto natomiast zmienić kolektor ssący z AWX / ARL/ ASZ

: śr sie 27, 2008 11:18
autor: pasacik110
Tom jeszcze pytanko czy lepiej na początek zapodać wirusa czy zacząć od turbo intercoolera wtrysków itp..??? :chytry:

: śr sie 27, 2008 13:21
autor: leo...
cowboy pisze:ja nie zanotowałem słabszego dołu dmucha 1 bar juz od 1700 rpm
a jeździłeś na ori programie :chytry:

: śr sie 27, 2008 15:19
autor: cowboy
leo... pisze:cowboy napisał/a:
ja nie zanotowałem słabszego dołu dmucha 1 bar juz od 1700 rpm


a jeździłeś na ori programie :chytry:
tez :)

jak mnie piorun spalił ECU to jeździłem na seryjnym ECU :) ale wtryski były 216 wiec i tak wiecej koksu było :P