Jak zwiekszyc cisnienie turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak zwiekszyc cisnienie turbiny
Pomocy szukam i szukam i nie moge znalezc. Jak zwiekszyc cisnienie turbiny w mk2 turbina KKK. pomocy
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 23:31 przez muraww, łącznie zmieniany 1 raz.
muraww, po pierwsze to wskaznik boost jak chcesz sie bawic w zwiekszanie ciśnienia potem zawór upustowy zakręcic
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
tu jest kilka porad
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
tu jest kilka porad
Koledzy faktycznie tam jest grucha tylko jest mały problemik - nie mam tam zadnej nakretki ani nic do pokrecenia. Czy istnieje taka mozliwosc ze ta sruba regulacyjna jest urwana?? Chyba ze w zlym miejscu patrzylem ale raczej w dobrym. Ta grucha ma takie wgłebienie z przodu? TAK? i tam powinna byc sruba regulacyjna??
BARDZO DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC
BARDZO DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC
muraww, Grucha ma wgłębienie i w środku tego wgłębienia powinna być śruba z nakrętką. Może tak być że jej nie ma, bo ktoś ją urwał lub całkowicie wykręcił ale wtedy wyczułbyś otwór po niej lub pozostałości w postaci częściowo urwanej śruby. W przypadku całkowitego braku śruby turbina nie daje ciśnienia, więc radziłbym ci zacząć od sprawdzenia ciśnienia na turbinie.
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 22:26 przez piow11, łącznie zmieniany 1 raz.
muraww, Musiałbyś wyciągnąć turbo i wykręcić pozostałość po śrubie (jakoś ją usunąć) dorobić lub dobrać podobną z takim samym gwintem (może być nieco dłuższa). Najlepiej jednak pojeździć po szrotach lub tam gdzie regenerują turbiny i popytać może by Ci dali. To jest tylko zwykła śruba z nakręconą nakrętką. Całej gruchy nie ma sensu wymieniać.
[ Dodano: 21 Sie 2008 23:10 ]
[ Dodano: 21 Sie 2008 23:10 ]
A skąd wiesz że śruba jest zerwana.? Nie wydaje mi się żeby można ją było w jakikolwiek sposób zerwać.muraww pisze:no to wynika z tego ze sruba jest zerwana teraz pytanie czy da sie to naprawic czy wymienic ta gruche
piow11, jest napewno zerwana bo na dnie wglebienia wyczuwam palcem ze cos tam jest rowno z wglebieniem. Warto to rozbierac?? Auto jest troche mulowate, turbina ladnie gwizdze ale nie zbiera sie tak jak naprzyklad golfik kolegi juz podkrecilem pompe troche pomoglo ale jeszcze to nie jest to. Mam jeszcze jedno pytanko - golfik ma problemy z odpalaniem na zimnym silniku, musze go podgrzac dlugo pokrecic kilka sek. znowu podgrzac i krecic dosc dlugo, po odpaleniu kopci i nie rowno pracuje. Zmienilem juz koncowki wtryskow ale nie pomoglo za bardzo. Czy to moga byc swiece? Na ciepłym silniku pali dobrze ale jak chwile postoi nie pali zbyt dobrze bez przyspieszacza
muraww, Mogą być świece, ale stawiałbym na kąt wtrysku podjedź do mechanika i niech Ci sprawdzi i ewentualnie ustawi. Jak wymieniałeś końcówki wtrysków to mam nadzieję, że ustawiane miałeś na nich ciśnienie. Na każdym ma być jednakowe.
Co do turbiny to koniecznie musisz podłączyć manometr i sprawdzić ile dmucha, bo to że gwiżdże nie oznacza że pompuje do cylindrów powietrze.
[ Dodano: 21 Sie 2008 23:40 ]
Jeśli chodzi o pytanie czy warto to rozbierać? Moim zdaniem podstawą jest pomiar ciśnienia, bo jeśli turbo dmucha około 0,7 bara to jest o.k i nie warto tego robić. Jeśli dmucha mniej np. 0,2 - 0,4 bara lub przeładowuje grubo powyżej 1 bara to warto.
Co do turbiny to koniecznie musisz podłączyć manometr i sprawdzić ile dmucha, bo to że gwiżdże nie oznacza że pompuje do cylindrów powietrze.
[ Dodano: 21 Sie 2008 23:40 ]
Jeśli chodzi o pytanie czy warto to rozbierać? Moim zdaniem podstawą jest pomiar ciśnienia, bo jeśli turbo dmucha około 0,7 bara to jest o.k i nie warto tego robić. Jeśli dmucha mniej np. 0,2 - 0,4 bara lub przeładowuje grubo powyżej 1 bara to warto.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości