Strona 1 z 1
kopci przy nawet bardzo delikatnym ruszaniu i szarpieTurbina
: czw sie 21, 2008 00:24
autor: daro 16v
Witam szukalem ale podobnego przypadku nie znalazlem bo jesli komus przykopcal to raczej byl slaby.Moj mk4 nie ma spadku mocy chodzi dobrze tylko bardzo dymi przy przegazowaniu na biegu jalowym albo przy nawet lekkim ruszaniu a jak mu dam "z buta" to zaslona dymna na czarno i turbo jakby strasznie pozno zabieralo ,wczeniej tego nie bylo szczegolnie tez"ogromnej turbo dziury"TZn tuirbina strasznie pozno zabiera i strasznie szarpie autem mozna by bylo to przyrownac do szarpania przy zerwanych poduszkach z silnika, Panowie prosze o sugestie? nieszczelnosc dolotu? dodam ze silnik byl otwierany tuleje tloki i pierscienie w stanie "bez zuzycia" nigdy nie przegrzany ,profilaktycznie wymienione uszczelniacze zaworow.
: czw sie 21, 2008 18:05
autor: rob555
Moze byc nieszczelnosc. Lepiej szybko sprawdz bo zajedziesz turbine !
: czw sie 21, 2008 21:30
autor: daro 16v
rob555 pisze:Moze byc nieszczelnosc. Lepiej szybko sprawdz bo zajedziesz turbine !
kurcze to mi strachu napedziles...jakies sugestie gdzie sprawdzic ,i czy ewentualnie bedzie slychac jakies syczenie? IC jest nowy bo auto bylo po uszkodzeniu ale juz kupilem bitego wezyki z podcisnien wymienione a w calym dolocie nie widac nieszczelnosci...dzis juz sprawdzalem auto na podnosniku czy gdzies u dolu orurowanie do ic nie ma jakies nieszczelnosci...przy podaniu na biegu jalowym lekko to kopci a jak do dechy wcisniesz to pierw walnie lekko niebieskim dymem i do tego czarna chmura....a tak z ciekawosci dlaczego w momencie nieszczelnosci pojawia sie takie kopcenie? a moze to zupelnie cos innego moze byc powodem niz ja podaje...hmmm prosze rowniez o inne cenne rady
: pt sie 22, 2008 15:47
autor: damcio151
jak pisałem na PW ... daj log grupy 013 na jałowym, 011 dynamicznie
: pt sie 22, 2008 21:47
autor: daro 16v
damcio151 pisze:jak pisałem na PW ... daj log grupy 013 na jałowym, 011 dynamicznie
juz odpisalem nie mam dostepu do Vag-a i tu jest problem.Ps.moze ma ktos z FORUMOWICZOW z okolic Wodzislawia Rybnika Raciborza Jastrzebia żor...mozliwosc z-VAGowania auta??Ew.jakie moga byc usterki gdyby byly jakies nieprawidłowosci w wymienionych blokach?
: sob sie 23, 2008 09:22
autor: lupo4801
daro 16v pisze:damcio151 pisze:jak pisałem na PW ... daj log grupy 013 na jałowym, 011 dynamicznie
juz odpisalem nie mam dostepu do Vag-a i tu jest problem.Ps.moze ma ktos z FORUMOWICZOW z okolic Wodzislawia Rybnika Raciborza Jastrzebia żor...mozliwosc z-VAGowania auta??Ew.jakie moga byc usterki gdyby byly jakies nieprawidłowosci w wymienionych blokach?
Witam, mam Vaga i coś mogę pomóc, rejon Wodzia.
: sob sie 23, 2008 18:50
autor: daro 16v
lupo4801 pisze:daro 16v pisze:damcio151 pisze:jak pisałem na PW ... daj log grupy 013 na jałowym, 011 dynamicznie
juz odpisalem nie mam dostepu do Vag-a i tu jest problem.Ps.moze ma ktos z FORUMOWICZOW z okolic Wodzislawia Rybnika Raciborza Jastrzebia żor...mozliwosc z-VAGowania auta??Ew.jakie moga byc usterki gdyby byly jakies nieprawidłowosci w wymienionych blokach?
Witam, mam Vaga i coś mogę pomóc, rejon Wodzia.
Super juz pisze Ci na Pw:)
: ndz sie 24, 2008 20:17
autor: lupo4801
: ndz sie 24, 2008 20:54
autor: Grześko
Szukajcie dziury w dolocie na drodze turbina -> intercooler -> kolektor ssący.
Na wolnych obrotach przy zamkniętym EGR nie powinno być więcej niż 420 a jest ponad 500.
To samo przy dynamicznej próbie bo przepływka pokazuje ponad 1200 a ciśnienia brakuje.
: ndz sie 24, 2008 21:11
autor: daro 16v
witam z gory wielkie dzieki za pomoc w zrobieniu logow koledze LUPO 4801
a teraz do rzeczy oprocz tego co kolega juz wkleił mam jeszcze spisane 2 błedy zaraz po podpieciu kompa:
1: 16485- mass air flow sensor(g70)inplausible signal P0101-35-1Qinter
2: 01282-intake mainfoldFlap change-over valve(n239) 31-00 open or shout ground
pozniej po skasowaniu bledow i zrobieniu logow wyskoczyl bład: 17552 mass air flow sensor
prosze rowniez o "rozszyfrowanie " co to za błedy
: ndz sie 24, 2008 21:22
autor: Grześko
daro 16v pisze:prosze rowniez o "rozszyfrowanie " co to za błedy
Dziura w kolektorze
a na poważnie pewnie za dużo mierzy przepływka i wyrzuca jej błąd.
: ndz sie 24, 2008 21:54
autor: daro 16v
Grześko pisze:daro 16v pisze:prosze rowniez o "rozszyfrowanie " co to za błedy
Dziura w kolektorze
a na poważnie pewnie za dużo mierzy przepływka i wyrzuca jej błąd.
Dzieki za wyjasnienie,jestem laikiem w tych sprawach dlatego czasem pytania tak oczywiste moga stawac sie dla innych powazna bariera ale wazne ze jest do kogo zwrocic sie o pomoc.jutro zaczne szukac jeszcze raz nieszczelnosci..
[ Dodano: 29 Sie 2008 16:58 ]
I dalej chyba jestesmy w punkcie wyjscia......
http://img187.imageshack.us/img187/9041 ... 013dl5.jpg
dolot rozebrany kazdy element z osobna sprawdzony -jest szczelny ....
macie jakies sugestie? we wtorek czeka mnie trasa ponad 1200km a auto dymi jak ikarus...obawiam sie ze cos padnie po drodze,,,,,
zastanawia mnie ten czujnik:od czego on jest?ppo jego sciagnieciu auto przestaje dymic ale mocy brak podobnie jak po zrzuceniu przeplywomierza ;tutaj foto tego czujnika:
http://img264.imageshack.us/img264/7963 ... 014hj3.jpg
Czy moze byc wina zatkany katalizator w ktorym przy wolnych obrotach sie zbieraja czarne jak smola spaliny a przy dodaniu gazu zostaja wyrzucone?jest tak mozliwosc?