Strona 1 z 1

Wtryskiwacz pomiarowy sterujący - problem.

: pt sie 15, 2008 19:09
autor: waldimax
Witam,

nie wiem co się stało, silnik zaczął chodzić głośno. Słychać stukanie zaworów jak się doda gazu, stracił też moc.

Dziwne - jak odłączę wtrysk sterujący nie ma żadnej różnicy - dalej jest słaby i klekoczą zbyt głośno zawory.

Na kompie wywala mi błąd początku wtrysku, podwójną dawkę paliwa na III i I cylindrze połowa dawki, przepływka podaje sygnał podwójnej dawki powietrza. Wyeliminowałem przepływkę oraz pompę wtryskową.

Jak powinno być jak odłączę ten kabel od wtrysku sterującego - czy silnik ma chodzić inaczej - u mnie nie ma żadnej różnicy.

Waldek.

: pt sie 15, 2008 20:00
autor: Adamm
waldimax, sprawdz poprawnosc ustawienia rozrzadu!!

moze Ci przeskoczyl lekko i dlatego glosniej chodzi

jesli bedzie ok to sprawdz jaki masz kat wtrysku

: pt sie 15, 2008 20:24
autor: tommy-cichy
Ja bym obstawial na elektroiczny przyspieszacz poczatku wtrysku,mialem to samo silnik chodzil jak traktor glosniej od ursusa a na vagu poczatek byl w polu tzn totalnie poza zakresem,jezdzilem po mechaniorach kazdy na pierwszy rzut oka obstawial rozrzad a jednak okazala sie pompa.Ja bym na poczatku sprawdzil rozrzad a puzniej jak nie pomoze pojechal do dobrego pompiarza.

: pt sie 15, 2008 21:25
autor: Adamm
tommy-cichy, nie musi byc dobry :P

wystarczy zeby umial wyjac pompe i dobrze rozrzad zlozyc :D

: ndz sie 17, 2008 13:47
autor: waldimax
rozrząd jest prawidłowo ustawiony , kąta wtrysku nie sprawdzałem. Silnik odpala bardzo dobrze - obojętne czy na zimnym czy na ciepłym.

Jak powinno być jak odłączę wtyczkę od wtrysku pomiarowego?, dla przykładu jak w tdsie

odłączę wtrysk pomiarowy silnik gaśnie

Jaki zakład w okolicy Wrocławia jest dobry w naprawie tdi ?

: ndz sie 17, 2008 15:38
autor: Adamm
waldimax, tu jak odepniesz wtrysk to normalnie zapalasz - sprawdzalem


co do warsztatu to jedz do kolegi z forum o nicku Mirass z obornik slaskich :) szczerze polecam

: ndz sie 31, 2008 19:45
autor: waldimax
tommy-cichy pisze:Ja bym obstawial na elektroiczny przyspieszacz poczatku wtrysku,mialem to samo silnik chodzil jak traktor glosniej od ursusa a na vagu poczatek byl w polu tzn totalnie poza zakresem,jezdzilem po mechaniorach kazdy na pierwszy rzut oka obstawial rozrzad a jednak okazala sie pompa.Ja bym na poczatku sprawdzil rozrzad a puzniej jak nie pomoze pojechal do dobrego pompiarza.
tommy-cichy, miałeś rację to był "elektroniczny przyspieszacz początku wtrysku", trochę mnie to kosztowało ale autko chodzi jak nowe. :grin:

Czy pompiarz oszukał mnie mówiąc , że trzeba postawić pompę na stół żeby wymienić i ustawić "elektroniczny przyspieszacz początku wtrysku" , czy jednak miał rację ? Dodam ,że gość jest dobrym szanującym się pompiarzem"Bosch Diesel servis"- zapewne miał rację .
Skasował dużo ale ważne ,że silniczek chodzi jak zegareczek