Miedzy 3-4tyś Obrotów robi sie problem :/
: czw sie 14, 2008 23:29
Mam dosc spory problem, zleksza sie rozpisze ale tej sprawy nikt nie moze rozgrysc.
moj golf 1.9 tdi mial (prawdopodobnie zakladanego czipa) jak go kupowalem tak mi mowiono.
(zbiera sie lepiej niz zwykla 90) Po roku czasu wlasnie wczoraj auto przeszlo spory przeglad u bardzo dobrego mechanika ktory ma wielkie pojecie o dieslach. (POWAZNIE SZOK)
Powiedział mi ze czipowanie polegało na podkreceniu turbiny na 1,5bar. i przestawienie pompy. i to był oczywiscie blef po stronie sprzedajacego jezeli chodzi o czip. Lecz grzebane przy kompie było na 80%
Przejde do sprawy. Auto na postoju wykaze na obrotomierzu 5.1 obrotów i koniec.
lecz gdy jade nim auto przechodzi w cos ala" tryb awaryjny tzw. kangurek.
zaczyna nim szarpac i nie moze spalic przy obrotach miedzy 3-4tyś. (kazdy bieg)
Wymienione/Sprawdzone zostało...
- przepływomierz (JEST OK)
- Pompa wtryskowa zostala zdemontowana przeczyszczona i wszystko ustawione zostalo.
- został wyrzucony katalizator (przestal dymić)
- wymieniony został filtr paliwa
- filtr powietrza
Musialbym nie wiem czy tak sie da jakos oszukac (komputer) jezeli chodzi
o te obroty. Juz sam niewiem czego to moze byc wina.
A dodam jeszcze czy to moze byc wina paska rozrzadu? bo autko zleksza klekocze w porownaniu do innych 1z.
DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE RADY Z GÓRY !!
PozdraVwiam
[ Dodano: 15 Sie 2008 19:53 ]
wpada w notlauf przy 140km/h
moj golf 1.9 tdi mial (prawdopodobnie zakladanego czipa) jak go kupowalem tak mi mowiono.
(zbiera sie lepiej niz zwykla 90) Po roku czasu wlasnie wczoraj auto przeszlo spory przeglad u bardzo dobrego mechanika ktory ma wielkie pojecie o dieslach. (POWAZNIE SZOK)
Powiedział mi ze czipowanie polegało na podkreceniu turbiny na 1,5bar. i przestawienie pompy. i to był oczywiscie blef po stronie sprzedajacego jezeli chodzi o czip. Lecz grzebane przy kompie było na 80%
Przejde do sprawy. Auto na postoju wykaze na obrotomierzu 5.1 obrotów i koniec.
lecz gdy jade nim auto przechodzi w cos ala" tryb awaryjny tzw. kangurek.
zaczyna nim szarpac i nie moze spalic przy obrotach miedzy 3-4tyś. (kazdy bieg)
Wymienione/Sprawdzone zostało...
- przepływomierz (JEST OK)
- Pompa wtryskowa zostala zdemontowana przeczyszczona i wszystko ustawione zostalo.
- został wyrzucony katalizator (przestal dymić)
- wymieniony został filtr paliwa
- filtr powietrza
Musialbym nie wiem czy tak sie da jakos oszukac (komputer) jezeli chodzi
o te obroty. Juz sam niewiem czego to moze byc wina.
A dodam jeszcze czy to moze byc wina paska rozrzadu? bo autko zleksza klekocze w porownaniu do innych 1z.
DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE RADY Z GÓRY !!
PozdraVwiam

[ Dodano: 15 Sie 2008 19:53 ]
wpada w notlauf przy 140km/h