Miedzy 3-4tyś Obrotów robi sie problem :/

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kasztan_TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:04

Miedzy 3-4tyś Obrotów robi sie problem :/

Post autor: kasztan_TDI » czw sie 14, 2008 23:29

Mam dosc spory problem, zleksza sie rozpisze ale tej sprawy nikt nie moze rozgrysc.
moj golf 1.9 tdi mial (prawdopodobnie zakladanego czipa) jak go kupowalem tak mi mowiono.
(zbiera sie lepiej niz zwykla 90) Po roku czasu wlasnie wczoraj auto przeszlo spory przeglad u bardzo dobrego mechanika ktory ma wielkie pojecie o dieslach. (POWAZNIE SZOK)
Powiedział mi ze czipowanie polegało na podkreceniu turbiny na 1,5bar. i przestawienie pompy. i to był oczywiscie blef po stronie sprzedajacego jezeli chodzi o czip. Lecz grzebane przy kompie było na 80%

Przejde do sprawy. Auto na postoju wykaze na obrotomierzu 5.1 obrotów i koniec.
lecz gdy jade nim auto przechodzi w cos ala" tryb awaryjny tzw. kangurek.
zaczyna nim szarpac i nie moze spalic przy obrotach miedzy 3-4tyś. (kazdy bieg)

Wymienione/Sprawdzone zostało...

- przepływomierz (JEST OK)
- Pompa wtryskowa zostala zdemontowana przeczyszczona i wszystko ustawione zostalo.
- został wyrzucony katalizator (przestal dymić)
- wymieniony został filtr paliwa
- filtr powietrza

Musialbym nie wiem czy tak sie da jakos oszukac (komputer) jezeli chodzi
o te obroty. Juz sam niewiem czego to moze byc wina.

A dodam jeszcze czy to moze byc wina paska rozrzadu? bo autko zleksza klekocze w porownaniu do innych 1z.

DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE RADY Z GÓRY !!
PozdraVwiam :pub:

[ Dodano: 15 Sie 2008 19:53 ]
wpada w notlauf przy 140km/h



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sie 15, 2008 19:59

n-75 i wezyki ok?
jaka dawka paliwa?
jaki kat wtrysku?
czy rozrzad poprawnie ustawiony?
czy wtryskiwacz sterujacy sprawdzany?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kasztan_TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:04

Post autor: kasztan_TDI » sob sie 16, 2008 10:32

1) N75 gdzie on sie znajduje? wezyki OK
2) JEST OK
3) brak danych
4) prawdopodobnie zle bo chodzi glosno :/
5) ktory to?

najlepiej jakby ktos mi pokazal wszystko na foto. :pub:
Ostatnio zmieniony sob sie 16, 2008 10:34 przez kasztan_TDI, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sie 16, 2008 10:52

kasztan_TDI pisze:1) N75 gdzie on sie znajduje? wezyki OK
mówisz, że wężyki od n75 ok , ale nie wiesz gdzie znajduje się sam n75 :crazy:
kasztan_TDI pisze:3) brak danych
4) prawdopodobnie zle bo chodzi glosno :/
5) ktory to?
a ja proponuje jechać na vag



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 73 gości