Strona 1 z 1

wtryski od ASV - problem

: ndz sie 10, 2008 12:17
autor: maluch
witam koledzy . mam passata 94r 1.9 TDI 1z 90 KM i włożyłem do niego wtryski od afn przyrost mocy jest zauważalny odrazu dlatego mój kolega zdecydował sie tez wymienić w swoim pasku 1.9 tdi 90 KM 1z 96r i kupił wtryski od ASV po założeniu okazało sie że auto wcale lepiej nie jedzie nic sie nie zmieniło po zmianie wtrysków , chciałem sprawdzić vagiem dawke ale nie darady pokazuje tylko kąt wtrysku a przy innych kanałach wyskakuje error a wcześniej kiedy auo miało orginalne wtryski to wszystko mogłem zczytać vagiem. wie ktoś może co sie mogło stać ?? czemu niema róznicy mocy? pozdrawiam

: ndz sie 10, 2008 21:15
autor: grandi
-ustaw kąt wtrysku
-ustaw rozpylanie wtryskiwaczy

koszt 180

: ndz sie 10, 2008 22:54
autor: Adamm
maluch, powinno byc wszystko ok bo ja mam takie wtryski u siebie

kat wtrysku i ewentualnie dawka do korkekcji i powinno smigac

: pn sie 11, 2008 00:29
autor: rob555
Ostatnio mialem znajomego ktory tez kupil wtryski od 110KM na allegro i wsadzil do 1Z...
Po wymianie zero mocy...jak zczytalem nr to sie okazalo ze dostal SDI :)
wiec moze kolega tez zalozyl od 90KM TDI tylko te nowsze 220/300bar (ostatnio kazdy sie spuszcza na to cisnienie a to malo znaczaca informacja)

: pn sie 11, 2008 09:05
autor: cowboy
rob555 pisze:nowsze 220/300bar (ostatnio kazdy sie spuszcza na to cisnienie a to malo znaczaca informacja)
przy okazji, czy nie jest tak że zmeczona pompa z jedenzeta + wtrsyki 220/300 to bedzie jeszcze gorszy efekt ?

wszak pompa z 1Z daje nominalnie mniejsze cisnienie niz pompa z AFN czy ASV

: pn sie 11, 2008 16:11
autor: maluch
niepamiętam teraz numeru wtryskiwaczy ale kumpel kupił je od znajomego takze pewne zrudło z golfa 4 na wtryskach były numery z asv i ugury złote kropki kąt wtrysku ustawiłem na 50 ale dawki nie moge zmienić bo nie moge połączyć sie z grupom 001 basic seting wyskakuje mi error a grupe 000 zczytuje normalnie . niewiem co jest grane

: pn sie 11, 2008 16:22
autor: cowboy
maluch pisze:nie moge połączyć sie z grupom 001 basic seting wyskakuje mi error
sprawdź wtyczke od sterującego moze nie kontakci,
moze przy wymianie cos przy kabelku do pompy pogmerałeś

: pn sie 11, 2008 16:42
autor: maluch
wtyczka podpięta wszystko niby jest ok

: wt sie 12, 2008 02:37
autor: leo...
maluch pisze:wtyczka podpięta wszystko niby jest ok
miały takie same wtyczki - czy lutowałeś ??

zamieniliście piny ...

: wt sie 12, 2008 08:34
autor: mirass
leo... pisze:
maluch pisze:wtyczka podpięta wszystko niby jest ok
miały takie same wtyczki - czy lutowałeś ??

zamieniliście piny ...
jeśli z golfa to musi lutować...w seatach była prostokątna wtyczka

: wt sie 12, 2008 08:36
autor: cowboy
mirass pisze:leo... napisał/a:
maluch napisał/a:
wtyczka podpięta wszystko niby jest ok


miały takie same wtyczki - czy lutowałeś ??

zamieniliście piny ...


jeśli z golfa to musi lutować...w seatach była prostokątna wtyczka
ale pinologia nie ma znaczenia w sterującym

: wt sie 12, 2008 09:30
autor: mirass
cowboy pisze:
mirass pisze:leo... napisał/a:
maluch napisał/a:
wtyczka podpięta wszystko niby jest ok


miały takie same wtyczki - czy lutowałeś ??

zamieniliście piny ...


jeśli z golfa to musi lutować...w seatach była prostokątna wtyczka
ale pinologia nie ma znaczenia w sterującym
zależy jaka wprawa przy lutowaniu....

: wt sie 12, 2008 10:02
autor: maluch
nie lutowaliśmy bo kostka pasowała ale sprawdze dzięki za zainteresowanie tematem pozdro

: wt sie 12, 2008 10:37
autor: figurel
maluch pisze:nie lutowaliśmy bo kostka pasowała ale sprawdze dzięki za zainteresowanie tematem pozdro
Ja gdy do swojego ALH wstawiałem wtryski od ASV to kostkę musiałem przelutować... Tym bardziej chyba w 1Z też powinno tak być. Ja bym jednak odczytał i na forum przedstawił numery na wtryskach, będzie jasność.