Puszka (filtr) Intercoolera

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cashtetzky
semper fidelis
semper fidelis
Posty: 168
Rejestracja: czw mar 06, 2008 20:15
Kontakt:

Puszka (filtr) Intercoolera

Post autor: cashtetzky » sob sie 09, 2008 13:39

Witam!
Tydzień temu zauważyłem że mój bandyta zaczął kopcić bardziej niż normalnie i ogólnie w pewnym momencie zaczynał się czasami mulić - brak przyspieszenia jak przed tem. Z początku podejrzewałem uszczelkę głowicy, ale mechanik stwierdził że mi piardła puszka (filtr) Intercoolera na dolocie (przy prawym przednim kole). Podobno jest nieszczelna.
Mechanik ma urlop a ja na gwałt poszukuje tej części i nigdzie nie mogę znaleźć.
Mam pytanie gdzie mogę ją dostać i czy należy wymienić również węże na dolocie i jak stwierdzić że jest coś z nimi nie halo. Chce po prostu uniknąć sytuacji, że zamówię puszkę a okaże się że to coś z wężami albo zaciskami węzy.
Czekam na pomoc...


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » sob sie 09, 2008 15:18

Dymienie na czarno, brak lub spadek mocy, czasami wpadanie auta w tryb awaryjny są to objawy, których przyczyną może być nieszczelność w dolocie. :grin:
Jeśli nie jesteś pewien gdzie to potrzebna będzie druga osoba do pomocy i butelka plastikowa z detergentem do polewania. :jezor:
Ktoś robi przegazówke a ty polewasz złącze węża wodą. Turbo wytwarza ciśnienie i jeśli będzie w tym miejscu nieszczelność to po polaniu zrobi się tam piana. :hmm: I tak wszystkie miejsca, lub tylko tam gdzie podejrzewasz nieszczelność.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
cashtetzky
semper fidelis
semper fidelis
Posty: 168
Rejestracja: czw mar 06, 2008 20:15
Kontakt:

Post autor: cashtetzky » sob sie 09, 2008 15:24

Ok tak zrobię.
A nie wiesz przypadkiem gdzie mogę dostać tą część (to chyba jakiś filtr razem z obudową) i jak to się konkretnie nazywa?

druga sprawa: czy z taką usterką mogę się poruszać autem? jeśli tak to czy wiąże się z tym jakieś ryzyko?
Ostatnio zmieniony sob sie 09, 2008 15:46 przez cashtetzky, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » sob sie 09, 2008 15:47

Nie wiem jak się nazywa ten element, ale panowie chodzi o tą plastikową rurę z jakimś filtrem lub odolejaczem w środku na połączeniu węży między turbo a IC.
A wszystkie usterki lepiej jak najszybciej usuwać, żeby nie pękło Ci to do końca i auto przez przypadek nie zassało wody lub piachu.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
cashtetzky
semper fidelis
semper fidelis
Posty: 168
Rejestracja: czw mar 06, 2008 20:15
Kontakt:

Post autor: cashtetzky » sob sie 09, 2008 16:17

oka
spisze numer fabryczny tej części no i pokombinuje.
dziękóweczka za pomoc!

[ Dodano: 13 Sie 2008 16:34 ]
w poniedziałek znajomy mechanik załatwił mi tą część, jak to nazwał - filtr szmerów (szumów?). za część z wymianą zapłaciłem 200pln. jest o niebo lepiej, jest moc i brak kopcenia :grin:


Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości