Strona 1 z 1

: sob sie 09, 2008 11:55
autor: damcio151
EGR zaślep i dobrze szukaj nieszczelności :bajer:

: sob sie 09, 2008 15:27
autor: mariusz75
rafi1985 pisze:Wczesniej mialem dziure na laczeniu ktora wymieniłem i wlasnie od tamtej pory slychac delikatny świst.
Zdemontuj to łączenie i dokładnie obejrzyj czy nie ma tam żadnych zadziorów, lub czy w czasie montażu coś się nie podwinęło, lub może to łączenie nie leży na swoim miejscu tak jak należy i dlatego świszcze.

[ Dodano: 09 Sie 2008 15:36 ]
rafi1985 pisze: zwiekszone kopcenie na CZARNO przy przyśpieszaniu??
rafi1985 pisze:slychac delikatny świst.
Te objawy są typowe dla nieszczelności w dolocie, czy przypadkiem nie towarzyszy im delikatny spadek mocy???

Szukaj nieszczelności w dolocie.

Zobacz też tutaj. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182641

: ndz sie 10, 2008 17:58
autor: spawacz
Nie szukaj sobie nic z czujnikem przyspieszenia wtrysku, jezeli to by byla jego wina to auto zimne jest niedoodpalenia chyba ze sciagniesz czujnik o temp grzania swiec, wtedy zapali. Pozatym bedzie zmierziec nispalona ropa i kupa swiego pymu przyodpalaniu. Szukaj to co ci koledzy napisali czyli nieszczelnosci.

: ndz sie 10, 2008 22:35
autor: mariusz75
rafi1985 pisze:Mógłby ktos dokladniej mi wytlumaczyc jak mozna sprawdzic szczelnośc samego intercoolera
Wymontować, zaślepić jedną kryzę od węża a do drugiej pompować sprężone powietrze i całość do wody. :grin: Sposób taki sam jak przy sprawdzaniu przebitych dętek rowerowych. :chytry:
Metoda banalna, stara jak świat, ale na pewno 100%.
:helm: