Przestawiony rozrzad a kopcenie na czarno

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sie 09, 2008 11:55

EGR zaślep i dobrze szukaj nieszczelności :bajer:



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » sob sie 09, 2008 15:27

rafi1985 pisze:Wczesniej mialem dziure na laczeniu ktora wymieniłem i wlasnie od tamtej pory slychac delikatny świst.
Zdemontuj to łączenie i dokładnie obejrzyj czy nie ma tam żadnych zadziorów, lub czy w czasie montażu coś się nie podwinęło, lub może to łączenie nie leży na swoim miejscu tak jak należy i dlatego świszcze.

[ Dodano: 09 Sie 2008 15:36 ]
rafi1985 pisze: zwiekszone kopcenie na CZARNO przy przyśpieszaniu??
rafi1985 pisze:slychac delikatny świst.
Te objawy są typowe dla nieszczelności w dolocie, czy przypadkiem nie towarzyszy im delikatny spadek mocy???

Szukaj nieszczelności w dolocie.

Zobacz też tutaj. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182641
Ostatnio zmieniony sob sie 09, 2008 15:39 przez mariusz75, łącznie zmieniany 2 razy.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz sie 10, 2008 17:58

Nie szukaj sobie nic z czujnikem przyspieszenia wtrysku, jezeli to by byla jego wina to auto zimne jest niedoodpalenia chyba ze sciagniesz czujnik o temp grzania swiec, wtedy zapali. Pozatym bedzie zmierziec nispalona ropa i kupa swiego pymu przyodpalaniu. Szukaj to co ci koledzy napisali czyli nieszczelnosci.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz sie 10, 2008 22:35

rafi1985 pisze:Mógłby ktos dokladniej mi wytlumaczyc jak mozna sprawdzic szczelnośc samego intercoolera
Wymontować, zaślepić jedną kryzę od węża a do drugiej pompować sprężone powietrze i całość do wody. :grin: Sposób taki sam jak przy sprawdzaniu przebitych dętek rowerowych. :chytry:
Metoda banalna, stara jak świat, ale na pewno 100%.
:helm:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości