Strona 1 z 1

kopci klekocze i ma mało mocy

: pt sie 08, 2008 20:05
autor: piotr30gdansk
witam i prosze o pomoc.mam wv3 td,dałem go na warztat aby wymienili mi koło pasowe obudowe pasek wielorowkowy pasek od wspomagania oraz filtry:paliwa i powietrza.jak odebrałem samochód zaczęło coś klekotać nastąpił spadek mocy i zaczął na niższych biegach i wyższych obrotach (tak od2500 do 3000 tyś)strasznie kopcić.powiedzcie co to może być.w poniedziałek znów go oddaję na warsztat niech go robią.czasu mam niewiele bo 18 sierpnia wyjeżdzam w góry .pomóżcie.

: pt sie 08, 2008 21:14
autor: EasyRider
A ma jakieś problemy z odpalaniem? Może klin na wale jest winny.

: pt sie 08, 2008 22:03
autor: piotr30gdansk
odpala bez problemu

: pt sie 08, 2008 22:04
autor: Pruszkowiak
Może warto sprawdzić orurowanie między turbiną a IC czy tam się nie zrobiła jakaś dziura

: pt sie 08, 2008 22:21
autor: piotr30gdansk
tylko jak dawałem do warsztatu to nic się nie działo jak powymieniali te elementy o których pisałem wcześniej to tak zaczęło się dziać a po za tym słychać jak by coś pukało

: pt sie 08, 2008 22:59
autor: EasyRider
Sprawdziłbym klin na wale. Sprawdź czy jak chodzi na wolnych to bije koło pasowe. jeśli tak to wyłącz silnik i zaholuj do mechanika auto, bo możesz się zdziwić.

: pt sie 08, 2008 23:26
autor: Mr_Ti
miałem podobny problem, tylko że wymieniałem rozrząd i co sie okazało "mechanik" przełożył pasek rozrządu, oraz za bardzo przestawił zapłon więc radzę ci sprawdzić te dwie rzeczy a później to co koledzy karzą wyżej

: sob sie 09, 2008 08:51
autor: piotr30gdansk
koło pasowe nie bije zostało wymienione na nowe nawet jak zostały zdjęte paski (od wspomagania i wielorowkowy) to dalej było słychać klekot i to pukanie samochód chodzi jak stary traktor

: sob sie 09, 2008 12:10
autor: EasyRider
To tak jak sugeruje Mr_Ti. Sprawdź ustawienie zapłonu.

: sob sie 09, 2008 13:14
autor: piotr30gdansk
oddałem go do mechanika niech robi tak aby było dobrze jak coś spaprał to niech naprawia

: sob sie 09, 2008 23:26
autor: andrew.zbyrko
Dokładnie fazy rozrządu i kąt wtrysku ustawić najpierw, jeżeli to nie pomoże to trzeba szukać innej przyczyny...