Strona 1 z 1

Brak mocy po dużych obrotach, po zgaszeniu silnika jest ok

: śr sie 06, 2008 21:35
autor: lalapo
Witam mam golfa 4 tdi 100km na pompowtryskach rok 2001 przebieg 150 tys.Wszystko jest ok golf super chodzi tylko dwa razy mi się zdarzyło jak go przytrzymałem na obrotach pod górę to osłabł tak jak by turbo nie działało nie kopcił.Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko ok.Może miał ktoś taki problem co to się dzieje?Z góry dzięki za odpowiedzi.Czy to coś poważnego się psuje?

: śr sie 06, 2008 21:43
autor: homsky
Przeładowanie
Notlauf
Błąd 575
Zaworek N-75
Czyszczenie kierownic w turbinie
Odczyt błędów i diagnoza dynamiczna VAG-COM kanał 011

Wpisz w wyszukiwarce takie hasełka i poczytaj

: pt gru 26, 2008 06:13
autor: lalapo
Dzięki czyszczenie turbiny i jest OK

: pt sty 02, 2009 15:03
autor: hyper74
mam podobny problem z moim AXR-em z 2003r dziś zdjąłem osłonę i odkręciłem od ściany grodziowej zawory N75 i jakieś tam jeszcze... zajrzałem na coś co chyba jest turbiną ??? i znalazłem coś co chyba jest gruszką .... przewody podciśnienia wyglądają na dobre... mie zauważyłem jakiś pęknięć czy przetarć a coś co jak mi się wydaje jest siłownikiem kierownicy chodziło jak na mój gust równo i w miarę płynnie... chyba bez podłączenia się do VAG-a nie obejdzie...

: pt sty 02, 2009 20:34
autor: Ceglarz
hyper74, To co pokazałeś na zdjęciu to jest kolektor ssący i klapa gasząca, która jest sterowana także podciśnieniem, to nie ma nic do łapania notlaufów.

: pt sty 02, 2009 21:22
autor: hyper74
i tak to jest jak ktoś bez pojęcia bierze się za coś za co nie powinien się brać.... Dobra poddaje się pojadę do G-Lab w łodzi i tam rozwiążą mój problem....

: sob sty 03, 2009 00:25
autor: Pyton50
hyper74 zamień te zawory czarny z białym i zobacz co się dzieje.Biały to N75 a czarny n18.

Ceglarz to nie jest klapa gaszaca w kolektorze ssącym.

: sob sty 03, 2009 00:38
autor: Ceglarz
Pyton50, W takim co to jest na foto 1, 2, 3 ta plastikowa gruszka, w AXRach jest w innym miejscu, w modelach z lat wcześniejszych była wysoko na wejściu do kolektora ssącego.

: sob sty 03, 2009 01:35
autor: Pyton50
Ta plastikowa gruszka otwiera przepustnicę w chłodnicy EGR,natomiast klapa gasząca w AXR jest sterowana elektrycznie,a w ALH jest sterowana taką własnie plastikową gruchą.

: sob sty 03, 2009 10:59
autor: hyper74
Znaczy się tutbina jest inna niż w seryjnym AXR ???

: sob sty 03, 2009 23:31
autor: Pyton50
hyper74 wszystko masz ok.i ori.Zamieniałeś te zaworki?Bo ja dziś robiłem taki manewr i pomogło,to proste spróbuj....

: ndz sty 04, 2009 11:05
autor: hyper74
Przed blokiem na minus 6 lub 7 stopni jest ciężko ale spróbuje tylko ciężko te węże schodzą ... bo próbowałem z tego białego zdjąć ale bałem się żeby go nie połamać... popróbuje...

: ndz sty 04, 2009 12:58
autor: Ceglarz
Jeśli sztanga chodzi lekko, to wtedy pozostaje zaworek, ew wężyki. Sprawdź czy sztanga porusza się bez oporów.

: ndz sty 04, 2009 13:01
autor: Pyton50
Właśnie uważaj na króciaki od zaworów zeby nie połamać bo teraz mróz i wszystko skostniałe.Rozgrzej silnik i wtedy zdejmuj wężyki.