Strona 1 z 1

Gasl po trasie, teraz nie chce odpalic

: pn sie 04, 2008 13:14
autor: Gitner
Panowie problem ma moj braciak, ja za 2h ruszam do Wwki do niego, bede chcial zadzialac pod blokiem. Cytuje z forum seata:

"Chciałbym zapytać co może być przyczyną gasnięcia silnika podczas jazdy. Mam Tolka 1.9 TDI 110PS AFN. Silnik wyłącza sie w czasie jazdy na biegu (noga na gazie). W chwili zgaśnięcia silnika nie działają kierunkowskazy, awaryjne, wspomaganie. Dotychczas przytrafiła mnie sie taka akcja 5 - 7 razy. Jednego razu na kilka sekund przed wyłaczeniem się silnika zauważyłem spadek obrotów i brak reakcji na wciskanie gazu...
Czy przyczyną może byc immobiliser???"

Sprawdze czy do wtryskow dochodzi paliwo, 12V na elektrozawor, podmienie 109tke, moze cos z alarmem. Kierunki i awaryjne juz sa. Bezpiecznik byl spalony - chyba spalil sie przy probie odpalania. Wszelkie info bedzie przydatne. W stolicy odczytam posty.

Pozdr.

: pn sie 04, 2008 22:59
autor: jaszczur
Gitner, i co udało się zrobić?czy było to co pisaliśmy na gg,bo ciekawy jestem,daj znać jak by co

: pn sie 04, 2008 23:04
autor: Gitner
Pewne problemy spowodowaly ze dopiero w srode jade. Dam znac czy pomoglo. Od tego wlasnie zaczne.

: pn sie 04, 2008 23:07
autor: jaszczur
Gitner, w razie w dzwon nr masz :bajer:

: pn sie 04, 2008 23:23
autor: Adamm
Gitner, niestety nie udalo mi sie pomoc bratu z powodu moich wyjazdow :(

z tego co rozmawialismy to odkrecal weze przy wtryskach i bylo sucho, ja bym stawial na n109

: wt sie 05, 2008 00:28
autor: damcio151
i ja też jestem ciekaw :bajer: zrób jak pisałem , czyli bezpośrednio + na n109
i proponuję zobaczyć , czy wtyczka od ECU nie zaśniedziała

[ Dodano: Wto Sie 05, 2008 00:28 ]
a co z kontrolką od świec :?: mrugnie gdy przekręcisz kluczyk :?:

: wt sie 05, 2008 18:20
autor: mariusz75
Gitner pisze:Silnik wyłącza sie w czasie jazdy na biegu (noga na gazie).
Miałem identyczny przypadyk, winna była n109-tka , kyóryj zaśniedziały styki załanczające i ot tak w czasie jazdy silnik gasł z powodu rozłączenia się przekażnika i braku zasilania na silnik .

: wt sie 05, 2008 18:27
autor: Ceglarz
W Toledo robiłem wręcz identyczny przypadek, po dodaniu gazu zero reakcji a jeśli zareagował to nie miał pełnych obrotów i skakały w zakresie 2000-3500 przy wciśniętym na max gazie. Winą było zaśniedziałe złącze ECU, które jest tak cudownie umiejscowione, że leca na niego strugi wody, rzekł bym: Normalny objaw Toledo w TDI.

: śr sie 06, 2008 18:55
autor: Gitner
To byl padniety przekaznik 109
damcio151 pisze:a co z kontrolką od świec mrugnie gdy przekręcisz kluczyk
Wlasnie ta kontrolka sie wogole nie zapala.. braciak mowil ze od jakis 3msc jej nie widzi, tylko gdy zimno bylo to sobie mrugnela... Wazne ze pali :grin:

: śr sie 06, 2008 21:02
autor: damcio151
Gitner pisze:Wlasnie ta kontrolka sie wogole nie zapala.. braciak mowil ze od jakis 3msc jej nie widzi, tylko gdy zimno bylo to sobie mrugnela...
to teraz też nie mruga :?:

: czw sie 07, 2008 10:22
autor: Gitner
damcio151 pisze:to teraz też nie mruga :?:
Nie...

: czw sie 07, 2008 10:52
autor: cowboy
Gitner pisze:Nie...
moze sie żarówka spaliła :)

tam jest IMMO ?

czy VAG pokazuje jakies bledy ?

: czw sie 07, 2008 11:07
autor: Gitner
Immo jest, bledy sprawdze dopiero w week, zarowke tak samo..