Gasl po trasie, teraz nie chce odpalic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Gasl po trasie, teraz nie chce odpalic
Panowie problem ma moj braciak, ja za 2h ruszam do Wwki do niego, bede chcial zadzialac pod blokiem. Cytuje z forum seata:
"Chciałbym zapytać co może być przyczyną gasnięcia silnika podczas jazdy. Mam Tolka 1.9 TDI 110PS AFN. Silnik wyłącza sie w czasie jazdy na biegu (noga na gazie). W chwili zgaśnięcia silnika nie działają kierunkowskazy, awaryjne, wspomaganie. Dotychczas przytrafiła mnie sie taka akcja 5 - 7 razy. Jednego razu na kilka sekund przed wyłaczeniem się silnika zauważyłem spadek obrotów i brak reakcji na wciskanie gazu...
Czy przyczyną może byc immobiliser???"
Sprawdze czy do wtryskow dochodzi paliwo, 12V na elektrozawor, podmienie 109tke, moze cos z alarmem. Kierunki i awaryjne juz sa. Bezpiecznik byl spalony - chyba spalil sie przy probie odpalania. Wszelkie info bedzie przydatne. W stolicy odczytam posty.
Pozdr.
"Chciałbym zapytać co może być przyczyną gasnięcia silnika podczas jazdy. Mam Tolka 1.9 TDI 110PS AFN. Silnik wyłącza sie w czasie jazdy na biegu (noga na gazie). W chwili zgaśnięcia silnika nie działają kierunkowskazy, awaryjne, wspomaganie. Dotychczas przytrafiła mnie sie taka akcja 5 - 7 razy. Jednego razu na kilka sekund przed wyłaczeniem się silnika zauważyłem spadek obrotów i brak reakcji na wciskanie gazu...
Czy przyczyną może byc immobiliser???"
Sprawdze czy do wtryskow dochodzi paliwo, 12V na elektrozawor, podmienie 109tke, moze cos z alarmem. Kierunki i awaryjne juz sa. Bezpiecznik byl spalony - chyba spalil sie przy probie odpalania. Wszelkie info bedzie przydatne. W stolicy odczytam posty.
Pozdr.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Pewne problemy spowodowaly ze dopiero w srode jade. Dam znac czy pomoglo. Od tego wlasnie zaczne.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Gitner, niestety nie udalo mi sie pomoc bratu z powodu moich wyjazdow
z tego co rozmawialismy to odkrecal weze przy wtryskach i bylo sucho, ja bym stawial na n109

z tego co rozmawialismy to odkrecal weze przy wtryskach i bylo sucho, ja bym stawial na n109
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Miałem identyczny przypadyk, winna była n109-tka , kyóryj zaśniedziały styki załanczające i ot tak w czasie jazdy silnik gasł z powodu rozłączenia się przekażnika i braku zasilania na silnik .Gitner pisze:Silnik wyłącza sie w czasie jazdy na biegu (noga na gazie).
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- Ceglarz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 643
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
- Kontakt:
W Toledo robiłem wręcz identyczny przypadek, po dodaniu gazu zero reakcji a jeśli zareagował to nie miał pełnych obrotów i skakały w zakresie 2000-3500 przy wciśniętym na max gazie. Winą było zaśniedziałe złącze ECU, które jest tak cudownie umiejscowione, że leca na niego strugi wody, rzekł bym: Normalny objaw Toledo w TDI.
Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
To byl padniety przekaznik 109

Wlasnie ta kontrolka sie wogole nie zapala.. braciak mowil ze od jakis 3msc jej nie widzi, tylko gdy zimno bylo to sobie mrugnela... Wazne ze palidamcio151 pisze:a co z kontrolką od świec mrugnie gdy przekręcisz kluczyk

2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Nie...damcio151 pisze:to teraz też nie mruga
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Immo jest, bledy sprawdze dopiero w week, zarowke tak samo..
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości