regulacja sztangi AHU

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

biegacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw lip 31, 2008 22:15
Lokalizacja: W-WA

regulacja sztangi AHU

Post autor: biegacz » ndz sie 03, 2008 11:55

Witam wszystkich po zakupie softu postanowiłem sprawdzic golfika vagiem porobiłem logi z grupy 011 bo cos mi zaczyna mulic nie zbiera sie tak jak powinien czasami łapie notlaufa na autostradzie. duzo czytałem na temat notlaufa i mase jest tez tematów na forum odnosnie regulacji sztangi przy gruszce od turba ale te wszystkie tematy dotycza turba ze zmienna geometria a ja mam silnik AHU czyli zwykłe turbo bez kierownic i inna sztanga nie ma ona śruby rzymskiej tylko dwie srubki po bokach łaczy sie z zaworem wastegate.I tu moje pytanie bo wskoczyłem pod auto i widze ze ktos majstrował przy sztange nie ma sladu farby ani znaku.jak wyregulowac sztange tego rodzaju SILNIK AHU .dodam ze przeczytałem wszystkie posty na ten temat miedzy innymi specjalisty VOSSA ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.Za wszystkie sugestie dzieki z góry
to logo z grupy 011

Group A: '011 Group B: Not Running Group C: Not Running
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
TIME Boost Valvle TIME TIME
MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP STAMP
0,01 1365 1346,4 1091,4 34,7
0,4 1428 1723,8 1111,8 34,7
0,8 1491 1785 1193,4 35,1
1,2 1575 1825,8 1244,4 34,7
1,6 1659 1856,4 1346,4 35,5
2 1743 1897,2 1428 34,7
2,4 1827 1897,2 1499,4 35,1
2,8 1932 1907,4 1570,8 35,1
3,2 2016 1897,2 1611,6 35,1
3,6 2100 1897,2 1662,6 34,7
4 2205 1887 1683 35,1
4,4 2289 1887 1713,6 34,7
4,8 2373 1876,8 1734 34,7
5,2 2457 1876,8 1754,4 34,7
5,6 2541 1866,6 1785 34,7
6 2625 1866,6 1795,2 34,7
6,4 2709 1866,6 1825,8 35,1
6,8 2793 1866,6 1836 34,7
7,2 2856 1866,6 1846,2 34,7
7,6 2940 1856,4 1856,4 34,7
8 3003 1856,4 1866,6 35,1
8,4 3087 1856,4 1876,8 35,9
8,8 3171 1856,4 1897,2 37,1
9,2 3234 1856,4 1897,2 39
9,6 3297 1856,4 1907,4 41,4
10 3360 1856,4 1907,4 43,8
10,4 3444 1856,4 1907,4 46,2
10,8 3528 1856,4 1917,6 49
11,2 3591 1856,4 1917,6 52,2
11,6 3654 1846,2 1917,6 55
12 3717 1846,2 1927,8 58,6
12,4 3780 1846,2 1927,8 62,6
12,8 3843 1836 1938 66,9
13,2 3906 1836 1938 71,7
13,6 3948 1836 1938 77,7
14 3990 1836 1938 83,7
14,4 4053 1825,8 1938 90
14,8 4095 1825,8 1938 91,6
15,2 4137 1815,6 1938 91,6
15,6 3381 1132,2 1601,4 89,3
16 2688 1091,4 1346,4 90,8
16,4 2079 1050,6 1244,4 91,2
16,8 1596 1020 1193,4 91,2
17,2 1176 979,2 1142,4 91,6
17,6 924 969 1111,8 91,2
18 882 969 1081,2 91,2



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sie 03, 2008 11:57

a skad masz soft?

jesli przed zmiana softu bylo ok to w tym szukaj przyczyny a nie w turbo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

biegacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw lip 31, 2008 22:15
Lokalizacja: W-WA

Post autor: biegacz » ndz sie 03, 2008 12:12

nie nie auto kupiłem nie dawno zawsze sie tak zachowywał poczytałem na temat sztangi i zadałem pytanie bo widze ze ktos grzebał przy sztandze a jak z logami bo jestem nowy i dopiero poznaje vaga?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sie 03, 2008 15:28

biegacz, aaa bo jak napisales soft to skojarzylem z chipem :P a nie z vag comem

przed wklejeniem ich na forum uzyj CSV conv bo tak to sieczka jest


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pn sie 04, 2008 08:51

Dołączę się do tematu, także mam AHU :bigok:

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » pn sie 04, 2008 08:56

nie jeden Ty masz AHU :) :P nie kombinowałbym az tak bo mialem podobnie, sprawdzilbym wszelkie wezyki od turbiny


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

biegacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: czw lip 31, 2008 22:15
Lokalizacja: W-WA

Post autor: biegacz » ndz sie 10, 2008 13:35

to moje logi grupa 11 na trzecim biegu do 3500 obrotów bo dalej łapie notlauf

[ Dodano: 10 Sie 2008 13:42 ]
nie chce mi dodac zdjecia z logami sorry

[ Dodano: 10 Sie 2008 14:54 ]
Obrazek

[ Dodano: 10 Sie 2008 14:59 ]
po logach widec ze przeładowuje definitywnie za kazdym razem po notlaufie wywala bład 575 na vagu węzyki dobre N75 sprawny i dalej notlaf

[ Dodano: 10 Sie 2008 15:58 ]
mam jeszcze pytanie odnośnie sztangi w AHU i jej ruchów czy ma sie ona tez poruszac tak jak w prezentacj z AUDI A4 przy ustawieniach bassic settings we vagu?

[ Dodano: 10 Sie 2008 15:59 ]
bo umnie sie nie porusza tylko ręka mozna ja przesunac wtedy czuc opor sprezyny



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości