regulacja sztangi AHU
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
regulacja sztangi AHU
Witam wszystkich po zakupie softu postanowiłem sprawdzic golfika vagiem porobiłem logi z grupy 011 bo cos mi zaczyna mulic nie zbiera sie tak jak powinien czasami łapie notlaufa na autostradzie. duzo czytałem na temat notlaufa i mase jest tez tematów na forum odnosnie regulacji sztangi przy gruszce od turba ale te wszystkie tematy dotycza turba ze zmienna geometria a ja mam silnik AHU czyli zwykłe turbo bez kierownic i inna sztanga nie ma ona śruby rzymskiej tylko dwie srubki po bokach łaczy sie z zaworem wastegate.I tu moje pytanie bo wskoczyłem pod auto i widze ze ktos majstrował przy sztange nie ma sladu farby ani znaku.jak wyregulowac sztange tego rodzaju SILNIK AHU .dodam ze przeczytałem wszystkie posty na ten temat miedzy innymi specjalisty VOSSA ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.Za wszystkie sugestie dzieki z góry
to logo z grupy 011
Group A: '011 Group B: Not Running Group C: Not Running
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
TIME Boost Valvle TIME TIME
MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP STAMP
0,01 1365 1346,4 1091,4 34,7
0,4 1428 1723,8 1111,8 34,7
0,8 1491 1785 1193,4 35,1
1,2 1575 1825,8 1244,4 34,7
1,6 1659 1856,4 1346,4 35,5
2 1743 1897,2 1428 34,7
2,4 1827 1897,2 1499,4 35,1
2,8 1932 1907,4 1570,8 35,1
3,2 2016 1897,2 1611,6 35,1
3,6 2100 1897,2 1662,6 34,7
4 2205 1887 1683 35,1
4,4 2289 1887 1713,6 34,7
4,8 2373 1876,8 1734 34,7
5,2 2457 1876,8 1754,4 34,7
5,6 2541 1866,6 1785 34,7
6 2625 1866,6 1795,2 34,7
6,4 2709 1866,6 1825,8 35,1
6,8 2793 1866,6 1836 34,7
7,2 2856 1866,6 1846,2 34,7
7,6 2940 1856,4 1856,4 34,7
8 3003 1856,4 1866,6 35,1
8,4 3087 1856,4 1876,8 35,9
8,8 3171 1856,4 1897,2 37,1
9,2 3234 1856,4 1897,2 39
9,6 3297 1856,4 1907,4 41,4
10 3360 1856,4 1907,4 43,8
10,4 3444 1856,4 1907,4 46,2
10,8 3528 1856,4 1917,6 49
11,2 3591 1856,4 1917,6 52,2
11,6 3654 1846,2 1917,6 55
12 3717 1846,2 1927,8 58,6
12,4 3780 1846,2 1927,8 62,6
12,8 3843 1836 1938 66,9
13,2 3906 1836 1938 71,7
13,6 3948 1836 1938 77,7
14 3990 1836 1938 83,7
14,4 4053 1825,8 1938 90
14,8 4095 1825,8 1938 91,6
15,2 4137 1815,6 1938 91,6
15,6 3381 1132,2 1601,4 89,3
16 2688 1091,4 1346,4 90,8
16,4 2079 1050,6 1244,4 91,2
16,8 1596 1020 1193,4 91,2
17,2 1176 979,2 1142,4 91,6
17,6 924 969 1111,8 91,2
18 882 969 1081,2 91,2
to logo z grupy 011
Group A: '011 Group B: Not Running Group C: Not Running
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle
TIME Boost Valvle TIME TIME
MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP STAMP
0,01 1365 1346,4 1091,4 34,7
0,4 1428 1723,8 1111,8 34,7
0,8 1491 1785 1193,4 35,1
1,2 1575 1825,8 1244,4 34,7
1,6 1659 1856,4 1346,4 35,5
2 1743 1897,2 1428 34,7
2,4 1827 1897,2 1499,4 35,1
2,8 1932 1907,4 1570,8 35,1
3,2 2016 1897,2 1611,6 35,1
3,6 2100 1897,2 1662,6 34,7
4 2205 1887 1683 35,1
4,4 2289 1887 1713,6 34,7
4,8 2373 1876,8 1734 34,7
5,2 2457 1876,8 1754,4 34,7
5,6 2541 1866,6 1785 34,7
6 2625 1866,6 1795,2 34,7
6,4 2709 1866,6 1825,8 35,1
6,8 2793 1866,6 1836 34,7
7,2 2856 1866,6 1846,2 34,7
7,6 2940 1856,4 1856,4 34,7
8 3003 1856,4 1866,6 35,1
8,4 3087 1856,4 1876,8 35,9
8,8 3171 1856,4 1897,2 37,1
9,2 3234 1856,4 1897,2 39
9,6 3297 1856,4 1907,4 41,4
10 3360 1856,4 1907,4 43,8
10,4 3444 1856,4 1907,4 46,2
10,8 3528 1856,4 1917,6 49
11,2 3591 1856,4 1917,6 52,2
11,6 3654 1846,2 1917,6 55
12 3717 1846,2 1927,8 58,6
12,4 3780 1846,2 1927,8 62,6
12,8 3843 1836 1938 66,9
13,2 3906 1836 1938 71,7
13,6 3948 1836 1938 77,7
14 3990 1836 1938 83,7
14,4 4053 1825,8 1938 90
14,8 4095 1825,8 1938 91,6
15,2 4137 1815,6 1938 91,6
15,6 3381 1132,2 1601,4 89,3
16 2688 1091,4 1346,4 90,8
16,4 2079 1050,6 1244,4 91,2
16,8 1596 1020 1193,4 91,2
17,2 1176 979,2 1142,4 91,6
17,6 924 969 1111,8 91,2
18 882 969 1081,2 91,2
to moje logi grupa 11 na trzecim biegu do 3500 obrotów bo dalej łapie notlauf
[ Dodano: 10 Sie 2008 13:42 ]
nie chce mi dodac zdjecia z logami sorry
[ Dodano: 10 Sie 2008 14:54 ]
[ Dodano: 10 Sie 2008 14:59 ]
po logach widec ze przeładowuje definitywnie za kazdym razem po notlaufie wywala bład 575 na vagu węzyki dobre N75 sprawny i dalej notlaf
[ Dodano: 10 Sie 2008 15:58 ]
mam jeszcze pytanie odnośnie sztangi w AHU i jej ruchów czy ma sie ona tez poruszac tak jak w prezentacj z AUDI A4 przy ustawieniach bassic settings we vagu?
[ Dodano: 10 Sie 2008 15:59 ]
bo umnie sie nie porusza tylko ręka mozna ja przesunac wtedy czuc opor sprezyny
[ Dodano: 10 Sie 2008 13:42 ]
nie chce mi dodac zdjecia z logami sorry
[ Dodano: 10 Sie 2008 14:54 ]

[ Dodano: 10 Sie 2008 14:59 ]
po logach widec ze przeładowuje definitywnie za kazdym razem po notlaufie wywala bład 575 na vagu węzyki dobre N75 sprawny i dalej notlaf
[ Dodano: 10 Sie 2008 15:58 ]
mam jeszcze pytanie odnośnie sztangi w AHU i jej ruchów czy ma sie ona tez poruszac tak jak w prezentacj z AUDI A4 przy ustawieniach bassic settings we vagu?
[ Dodano: 10 Sie 2008 15:59 ]
bo umnie sie nie porusza tylko ręka mozna ja przesunac wtedy czuc opor sprezyny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości