Czasem dziwnie szarpie powyzej 2000rpm
: pt lip 18, 2008 18:42
Witam juz kiedyś pisałem o tym problemie, a pojawiał sie sporadycznie czasem wydaje mi sie ze na dobrze rozgrzanym silniku. Przy przyśpieszaniu powyzej 2000rpm pojawialy sie dziwne dlawienia delikatne czasem mocniejsze tak jakbym nagle puscil gaz i zaraz gwaltownie wcisnal. Czasem jezdzilem prze tydzien i bylo ok wyjechalem poza miasto i przy wyprzedzaniu powyzej 2000rpm te szarpniecia. Było tak ze pare razy sie zadlawil ale szedl na obrotach dalej przyspieszal caly czas. Oddalem do mechanika i powiedzial ze jakis wezyk od podcisnienia byl dziurawy wymienil mi go i musze powiedziec ze przez jakies 2 miechy bylo wszystko ok nawet powiem ze chodzil lepiej po tej wymianie wezyka mial lepszego kopa.
NO I TU NAGLE znowu sie pojawiło ale teraz zauwazylem ze zaczyna dlawic sie (szarpac) przy przyspieszaniu nawet juz przy 1300-2000rpm. dlawi sie dlawi puszcze gaz, dam dalej w deche i idzie lux przyspiesza ma kopa itd i jezdzi dalej ok. pojezdze troche i czasem sie pojawi czasem nie ten objaw. ostanio jezdzilem przez tydzien bylo ok. Wczoraj bylem na stacji zalalem paliwa pojezdzilem troche i znowu sie pojawilo szarpanie juz przy 1300rpm puscilem gaz zaczalem delikatnie jechac prze jakies 500m i dalem w deche i szedl lux.
POMÓŻCIE BO NIE MAM ZIELONEGO POJECIA CO SIE DZIEJE A BYLEM U MECHESA I TEZ NIE WIEM O CO CHODZI. a moze ktos zna kogos z PŁOCKA lub okolic co by mi cos pomógł . Czekam na jakies porady.
[ Dodano: 18 Lip 2008 18:44 ]
zauwazylem ze ten zaworek co sie łączą w nim wezyki te od podcisniem jest bardzo gorocy mozna powiedziec ze az parzy
[ Dodano: 19 Lip 2008 09:57 ]
mam tez nieoryginalną obudowe filtra powietrza jest wieksza od passata chyba ale przyplywka pasuje idealnie i takie czarny wezyk tez ma tam swoje miejsce, tylko ta obudowa lezy tak nisko przy silniku ze chyba wydaje mi sie ze lapie gorące powietrze, nie ma w nim tej profilowanej wygietej rurki jak przy orginale przez ktora lapie powietrze do filtra u mnie jest poprostu na plasko z filtrem dziura i juz, nie wiem czy to cos moze byc tym spowodowane tez , czy lepiej sprawic sobie oryginalna obudowe???
NO I TU NAGLE znowu sie pojawiło ale teraz zauwazylem ze zaczyna dlawic sie (szarpac) przy przyspieszaniu nawet juz przy 1300-2000rpm. dlawi sie dlawi puszcze gaz, dam dalej w deche i idzie lux przyspiesza ma kopa itd i jezdzi dalej ok. pojezdze troche i czasem sie pojawi czasem nie ten objaw. ostanio jezdzilem przez tydzien bylo ok. Wczoraj bylem na stacji zalalem paliwa pojezdzilem troche i znowu sie pojawilo szarpanie juz przy 1300rpm puscilem gaz zaczalem delikatnie jechac prze jakies 500m i dalem w deche i szedl lux.
POMÓŻCIE BO NIE MAM ZIELONEGO POJECIA CO SIE DZIEJE A BYLEM U MECHESA I TEZ NIE WIEM O CO CHODZI. a moze ktos zna kogos z PŁOCKA lub okolic co by mi cos pomógł . Czekam na jakies porady.
[ Dodano: 18 Lip 2008 18:44 ]
zauwazylem ze ten zaworek co sie łączą w nim wezyki te od podcisniem jest bardzo gorocy mozna powiedziec ze az parzy
[ Dodano: 19 Lip 2008 09:57 ]
mam tez nieoryginalną obudowe filtra powietrza jest wieksza od passata chyba ale przyplywka pasuje idealnie i takie czarny wezyk tez ma tam swoje miejsce, tylko ta obudowa lezy tak nisko przy silniku ze chyba wydaje mi sie ze lapie gorące powietrze, nie ma w nim tej profilowanej wygietej rurki jak przy orginale przez ktora lapie powietrze do filtra u mnie jest poprostu na plasko z filtrem dziura i juz, nie wiem czy to cos moze byc tym spowodowane tez , czy lepiej sprawic sobie oryginalna obudowe???