Czyli jest możliwość,że mi się rozregulował ką, bo ostatnio zmieniałem pasek, zrobiłem już ponad 2 tyś na nim i może dopiero się ułożył. Jutro zabiorę się za ustawianie i ustawię 10 st, tak jak napisał kolega
djmatys. Jeszcze jedno, silnik SB ma taką samą wartość kąta jak silnik JR, bo mam wtryski od SBka, ale kąt zostawiłem taki jak dla JR, czyli 12 stopni, wg książki, może dla SBka trzeba dać większy kąt ??
[ Dodano: 31 Lip 2008 22:24 ]
Dzisiaj ustawiałem kąt wtrysku no i był za duży, bo miał 13 st, zmniejszyłem do zalecanych 10 i przy okazji ustawiłem obroty biegu jałowego, bo miałem 1130
dałem na 870 (rozgrzany silnik). Nie zauważyłem aby silnik ciszej chodził po zmniejszeniu kąta, może dlatego, że regulowałem obroty biegu jałowego, chodzi jak chodził wcześniej. Ojciec mówił, że aby było czuć różnice, trzeba dużej zmiany, minimum 5st, wtedy słychać różnice...
No cóż, za pewne teraz po zmniejszeniu kąta autko z lekka zmuli
ale przymierzam się do zmiany wtrysków na te od SBka i chciałbym się dowiedzieć, czy wystarczy tylko zmienić końcówki ?? czy też grzebać także przy pompie wtryskowej, SB ma takie same ciśnienie wtrysku jak JR ??