Strona 1 z 1
Napinacz paska wielorowkowego
: pn lip 14, 2008 16:11
autor: Yarecki
Mam pytanie, czy napinacz paska wielorowkowego powinien pracujac poruszac sie pionowo wzdluz osi, patrzac od gory sa to ruchy"w przod i w tyl"
czy raczej napina i pozostaje nieruchomo przez caly czas ? Bo intrygowalo mnie czemu tak glosno jest pod maska dopoki silnik chwile nie pochodzi, i zauwazylem ze wlasnie napinacz sie porusza wydajac taki "cykajacy" dzwiek, dzieki z gory, elo !
: pn lip 14, 2008 16:25
autor: hudy21
Witam raczej musisz myśleć o wymianie napinacza oczywiście razem z paskiem
Powinien chodzić równo prawie bez żadnych drgań.
: pn lip 14, 2008 16:28
autor: Kulon
napinacz ma ruchy ale są to bardzo małe drgania, jeżeli Ci cyka to pewnie już olej z niego poszedł i czeka Cię wymiana - koszt 150-250 zł (zalezy gdzie i jakiej firmy na allegro chyba są po 170 zł)
http://www.allegro.pl/item392701038_nap ... da_vw.html
http://www.allegro.pl/item393656482_now ... iecki.html
chyba że ten, przynajmniej jest napisane ze do ATD ale to już grubo kosztuje
http://www.allegro.pl/item399108980_ina ... assat.html
i ten
http://www.allegro.pl/item397651895_nap ... _seat.html
[ Dodano: 14 Lip 2008 16:32 ]
Yaro_88, planujesz jechać na wirusa do "rogala"
: pn lip 14, 2008 21:01
autor: Yarecki
w Focie jest za 170 zl minus 40% mojej znizki, firma RUVILLE AUTOTEILE, z cena nie ma tragedii. Jakbym mial nr czesci to bym zobaczyl ile w aso kosztuje. A do Rogala mam zamiar sie wybrac, ale narazie zbieram troche kase no i szykuje golfa tak na gotowo, bo to wlasnie teraz ten napinacz no i czujnik temperatury mi tez siadl
pozdrawiam kolege z MS, dzieki za info
: pn lip 14, 2008 22:08
autor: Kulon
Yaro_88 pisze:minus 40% mojej znizki
dobrze wiedzieć do kogo uderzyć, aby taniej wyrwać części
pozdrawiam również
: pn lip 14, 2008 22:18
autor: BaDBoY §148 KK
Podłączę się do tematu, bo dziś odebrałem auto z MR Motors... jakąś godzinę temu
Pompa nie jest już "najzdrowsza", więc 144KM i 309Nm... Generalnie auto ładnie się zbiera. Rogal właśnie wspomniał mi, że napinacz paska jest kiepski i będę musiał go wymienić, więc trzeba będzie o tym pomyśleć.
Pozdrawiam
: pn lip 14, 2008 22:21
autor: Kulon
BaDBoY §148 KK pisze:144KM i 309Nm
ładnie z serii 90-konnej ale chyba turbawka dmucha
: pn lip 14, 2008 22:22
autor: BaDBoY §148 KK
Turbinę kupiłem od ARL i wtryski Bosch 216. Jeśli będziecie potrzebować namiary, mogę Wam coś pomóc czy polecić.
: pn lip 14, 2008 22:24
autor: Kulon
od ASZ turbawke szukam, ale nie na gwałt
: pn lip 14, 2008 22:27
autor: BaDBoY §148 KK
Cena używanej ta sama, więc moim zdaniem jak brać to ARL. Węża nie kupuj, bo w MR Motors poradzą sobie z przeróbką.
: wt lip 15, 2008 11:07
autor: Yarecki
BaDBoY §148 KK, a jak z lagiem na tej turbinie? duzy
?
[ Dodano: 15 Lip 2008 11:13 ]
a i jeszcze jedno, fmica nie zakladales do tej turbawy ?
: wt lip 15, 2008 12:34
autor: BaDBoY §148 KK
Do takiej mocy jaką mam obecnie nie ma konieczności wymiany intercoolera, więc został fabryczny. Samochód ładnie się zbiera, ma dobrze dobrany moment i łagodny wykres. Nie chciałem żyłować auta za wszelką cenę, bo i tak w porównaniu do fabrycznej 90-tki, jest jak niebo i ziemia. I tak włożyłem w niego w tym roku ponad 8.000, więc nie mam zamiaru inwestować nie wiadomo ile kasy. Poza tym pompa nie jest idealna, także generalnie jestem zadowolony z przeróbki... wcześniej nie przekraczałem 100km/h bo od razu łapał notlauf a to już było masakra, gdy załadowany polonez miał lepsze przyspieszenia niż ja sam bez turbiny. Autko jeździ dobrze a nie zmieniam go, bo w zupełności mi wystarcza a pieniądze przeznaczę na inne inwestycje.