Napinacz paska wielorowkowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Yarecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt sie 22, 2006 01:06
Lokalizacja: Wyszków/VaWa
Kontakt:

Napinacz paska wielorowkowego

Post autor: Yarecki » pn lip 14, 2008 16:11

Mam pytanie, czy napinacz paska wielorowkowego powinien pracujac poruszac sie pionowo wzdluz osi, patrzac od gory sa to ruchy"w przod i w tyl" :) czy raczej napina i pozostaje nieruchomo przez caly czas ? Bo intrygowalo mnie czemu tak glosno jest pod maska dopoki silnik chwile nie pochodzi, i zauwazylem ze wlasnie napinacz sie porusza wydajac taki "cykajacy" dzwiek, dzieki z gory, elo ! :okej:


ObrazekObrazek

hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » pn lip 14, 2008 16:25

Witam raczej musisz myśleć o wymianie napinacza oczywiście razem z paskiem
Powinien chodzić równo prawie bez żadnych drgań.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn lip 14, 2008 16:28

napinacz ma ruchy ale są to bardzo małe drgania, jeżeli Ci cyka to pewnie już olej z niego poszedł i czeka Cię wymiana - koszt 150-250 zł (zalezy gdzie i jakiej firmy na allegro chyba są po 170 zł)

http://www.allegro.pl/item392701038_nap ... da_vw.html
http://www.allegro.pl/item393656482_now ... iecki.html

chyba że ten, przynajmniej jest napisane ze do ATD ale to już grubo kosztuje
http://www.allegro.pl/item399108980_ina ... assat.html
i ten
http://www.allegro.pl/item397651895_nap ... _seat.html

[ Dodano: 14 Lip 2008 16:32 ]
Yaro_88, planujesz jechać na wirusa do "rogala"
Ostatnio zmieniony pn lip 14, 2008 16:31 przez Kulon, łącznie zmieniany 2 razy.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Yarecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt sie 22, 2006 01:06
Lokalizacja: Wyszków/VaWa
Kontakt:

Post autor: Yarecki » pn lip 14, 2008 21:01

w Focie jest za 170 zl minus 40% mojej znizki, firma RUVILLE AUTOTEILE, z cena nie ma tragedii. Jakbym mial nr czesci to bym zobaczyl ile w aso kosztuje. A do Rogala mam zamiar sie wybrac, ale narazie zbieram troche kase no i szykuje golfa tak na gotowo, bo to wlasnie teraz ten napinacz no i czujnik temperatury mi tez siadl :) pozdrawiam kolege z MS, dzieki za info :pub:
Ostatnio zmieniony pn lip 14, 2008 21:12 przez Yarecki, łącznie zmieniany 1 raz.


ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn lip 14, 2008 22:08

Yaro_88 pisze:minus 40% mojej znizki
dobrze wiedzieć do kogo uderzyć, aby taniej wyrwać części
pozdrawiam również :bigok:


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
BaDBoY §148 KK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: BaDBoY §148 KK » pn lip 14, 2008 22:18

Podłączę się do tematu, bo dziś odebrałem auto z MR Motors... jakąś godzinę temu :-)
Pompa nie jest już "najzdrowsza", więc 144KM i 309Nm... Generalnie auto ładnie się zbiera. Rogal właśnie wspomniał mi, że napinacz paska jest kiepski i będę musiał go wymienić, więc trzeba będzie o tym pomyśleć.

Pozdrawiam


[b]1,9TDi ALH - [u]144KM/309Nm[/u] [turbo ARL + Bosch 216][/b] by [b][u]MR-MOTORS[/u][/b]

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn lip 14, 2008 22:21

BaDBoY §148 KK pisze:144KM i 309Nm
ładnie z serii 90-konnej ale chyba turbawka dmucha


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
BaDBoY §148 KK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: BaDBoY §148 KK » pn lip 14, 2008 22:22

Turbinę kupiłem od ARL i wtryski Bosch 216. Jeśli będziecie potrzebować namiary, mogę Wam coś pomóc czy polecić.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pn lip 14, 2008 22:24

od ASZ turbawke szukam, ale nie na gwałt


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
BaDBoY §148 KK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: BaDBoY §148 KK » pn lip 14, 2008 22:27

Cena używanej ta sama, więc moim zdaniem jak brać to ARL. Węża nie kupuj, bo w MR Motors poradzą sobie z przeróbką.



Awatar użytkownika
Yarecki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: wt sie 22, 2006 01:06
Lokalizacja: Wyszków/VaWa
Kontakt:

Post autor: Yarecki » wt lip 15, 2008 11:07

BaDBoY §148 KK, a jak z lagiem na tej turbinie? duzy :)?

[ Dodano: 15 Lip 2008 11:13 ]
a i jeszcze jedno, fmica nie zakladales do tej turbawy ?


ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
BaDBoY §148 KK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: BaDBoY §148 KK » wt lip 15, 2008 12:34

Do takiej mocy jaką mam obecnie nie ma konieczności wymiany intercoolera, więc został fabryczny. Samochód ładnie się zbiera, ma dobrze dobrany moment i łagodny wykres. Nie chciałem żyłować auta za wszelką cenę, bo i tak w porównaniu do fabrycznej 90-tki, jest jak niebo i ziemia. I tak włożyłem w niego w tym roku ponad 8.000, więc nie mam zamiaru inwestować nie wiadomo ile kasy. Poza tym pompa nie jest idealna, także generalnie jestem zadowolony z przeróbki... wcześniej nie przekraczałem 100km/h bo od razu łapał notlauf a to już było masakra, gdy załadowany polonez miał lepsze przyspieszenia niż ja sam bez turbiny. Autko jeździ dobrze a nie zmieniam go, bo w zupełności mi wystarcza a pieniądze przeznaczę na inne inwestycje.


[b]1,9TDi ALH - [u]144KM/309Nm[/u] [turbo ARL + Bosch 216][/b] by [b][u]MR-MOTORS[/u][/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości