Strona 1 z 3

Notlauf w AFN. Sztanga chodzi prawidłowo, N75 ok. Co robic?

: czw lip 10, 2008 09:41
autor: bigu888
Witam. Mam passata afn-a. Zaczęło sie od tego, że wpadał w tryb awaryjny juz przy 3000obr na 3ce. Wyjalem turbo,wyczyscilem porzadnie wedlug instrukcji z forum. Sztanga chodzi idealnie,bez zaciec. Ma tez odpowiednia dlugosc,bo schodzi do samego dolu-sprawdzilem dokladnie. Niestety,po podlaczeniu vaga mam "nadcisnienie". Co prawda polepszylo sie bo dopiero na 4ce przy 3500obr, na 5ce juz znacznie wczesniej odcina. no nie wiem juz sam co jeszcze.podejrzewałem nawet czujnik cisnienia doladowania w ECU, ale wczoraj podłączyłem przez trójnik miernik zakupiony na allegro i niestety - 1,2-1,3 Bara i odcina. POMOZCIE PROSZE!!!I z gory WIELKIE DZIEKI!!!!Dołączam logi.

http://img50.imageshack.us/my.php?image=010aq0.jpg

http://img125.imageshack.us/my.php?image=011pi4.jpg

http://img93.imageshack.us/my.php?image=011basicfr0.jpg

Przeprasam, już linki dobre są. Mówcie co myślicie! Wszystkie sugestie się liczą!!! ECU rozbierałem-wężyk ok.

: czw lip 10, 2008 09:56
autor: rob555
Nie chce Cie martwic ale jak odwrotnie zalozysz pierscien regulujacy to takie sa efekty....

: czw lip 10, 2008 10:02
autor: bigu888
Ale rob, jeśli pierścien bylby odwrotnie, to przy depnieciu, jak sztanga zejdzie na sam dół ciśnienie spadało by? Bo u mnie wyraźnie spada o ok. 0,5Bara - na wskaźniku dokładnie to widać. Jak uwazasz?

: czw lip 10, 2008 11:21
autor: VW User
bigu888 robiles logi gr 10 tej pod obciazeniem? bo nie moge otworzyc tych zalacznikow co dodales :hmm: nie wiem dlaczego. Jesli w gr 10 glupieje cisnienie atmo to moze peknął ci wezyk w ECU i dlatego jest jak jest......?

: czw lip 10, 2008 12:41
autor: cowboy
VW User pisze:robiles logi gr 10 tej pod obciazeniem
cisnienie ATMO w ECU jest OK

: czw lip 10, 2008 12:53
autor: bigu888
linki już działają.Przepraszam, źle wkleiłem. A myślicie że faktycznie może być coś źle złożone w turbince??No ja już naprawde nie wiem gdzie szukać!!!

: czw lip 10, 2008 13:17
autor: cowboy
bigu888 pisze:już naprawde nie wiem gdzie szukać!!!
a ten tego zamieniłeś miejscami zaworki N75 i N18 ?

bo nie pamiętam z poprzedniego tematu czy wykluczyłeś N75

: czw lip 10, 2008 13:28
autor: bigu888
Zamienialem, zadnych zmian. No jedna wlasciwie byla: przy zamianie sztanga nie dawala rady podejsc na sama gore.nie wiem czemu ale nie dawala!n75 czyscilem wg. instrukcji.

: czw lip 10, 2008 14:22
autor: VW User
bigu888 pisze:No ja już naprawde nie wiem gdzie szukać!!!
Ciezka sprawa.....a moze kat zapchany? czy coś w tym stylu???

: czw lip 10, 2008 14:29
autor: bigu888
przy zapchanym kacie by byl taki objaw??

: czw lip 10, 2008 14:49
autor: VW User
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1986061 tu jest troche o tym :grin:

: czw lip 10, 2008 22:48
autor: odzim
tak na 90% zrąbane sterowanie turbo , jak reszta jest czysta

: pt lip 11, 2008 10:30
autor: bigu888
ale co masz na myśli mówiąć "sterowanie turbo"?

A co sądzicie o takim logu Panowie?Czemu na 4 cylindrze nic nie mierzy?czy tak powinno byc?

http://img295.imageshack.us/my.php?imag ... 111oj3.jpg

: pt lip 11, 2008 15:16
autor: VW User
bigu888 pisze:Czemu na 4 cylindrze nic nie mierzy?czy tak powinno byc?
Tak ma byc! Korekcje trochę duże -seria? czy +++