Strona 1 z 2

Przedkładka silnika

: czw lip 10, 2008 06:41
autor: jakubek
Witam. Mam wlasnie zamiar robic przekładke silnika. Mam 1V z peknietym blokiem ale juz tez doszedl do mnie silnik SB. I Na poczatek mam pytanie bo z tylu w bloku w SB tam co powinny byc takie zaslepki na jednej wystaje kruciec w moim 1V tego nie ma. Co mam zrobic z Tym króćcem ?? z góry dzięki ;) zapomnialem dodac ze kupiłem SBeka bez pompy i turbo sam dół z głowica.

: czw lip 10, 2008 08:18
autor: souler
zaslepic

: czw lip 10, 2008 17:12
autor: jakubek
Ok Dzieki :) a mozesz mi powiedziec od czego to jest ?? Czyzby od chłodzenia turbiny ??

: czw lip 10, 2008 20:54
autor: Neoarti
prawdopodobnie właśnie do chłodzenia turbiny

: czw lip 10, 2008 22:22
autor: pudel_łdz
jest to chłodzenie wodą turbo

: ndz lip 13, 2008 21:25
autor: jakubek
Mam znowu problem ;/ po przekladce silnika jest strasznie mułowaty. Jest to silnik SB wsadzona do niego moja pompa z grzybkiem ktora siedziala w starym 1V no i moja turbina K14. Samochód wogole nie ma siły i tak jakby turbina nie chodzila ? w Czym moze Tkwic problem ??

: pn lip 14, 2008 22:12
autor: pakero
A czemu uważasz że turbo nie chodzi wcale, :chytry: najłatwiejszy sposób aby to sprawdzić pociągnij go tak koło 3000 obrotów i czy posłuchaj czy turbo świszcze ? jak tak to sprawdź jak mocno Ci dmucha turbo. . . :bajer:

to tak na początek . . . :bigok:

: pn lip 14, 2008 22:58
autor: jakubek
Nie dmucha bo nie wskazuje mi na wskazniku nic. Dzis sprawdzilem i jest zatarta. Jutro zakladam drugą. I mam pytanie czy silnik na padnietej turbinie naprawde robi sie tak mułowaty ?? Normalnie nie czulem ze przyspiesza. Czy to moze byc cos jeszcze ??

: wt lip 15, 2008 09:19
autor: pakero
cóż turbo daje i to dużo bez niego byłeś szczęśliwym posiadaczem poczciwego mułowatego klekota. Założysz inne turbo to zobaczysz co jest. Na razie nie ma co wyrokować poczekaj jak turbo zacznie dobrze dmuchać to obudzi się w nim demon jeśli wszytko jest ok. . . :satan:

: wt lip 15, 2008 12:28
autor: BENITO
Poza tym radzę przeczyścić sobie trzpień LDA w pompie, to też dużo daje.

: śr lip 16, 2008 06:26
autor: jakubek
Po zmianie turbiny zapier*** jak głupi ;D wszystko jest juz ok ;D

: czw lip 17, 2008 17:14
autor: tberent
BENITO pisze:Poza tym radzę przeczyścić sobie trzpień LDA w pompie, to też dużo daje
niby co???
ta maz to norma kolego

: czw lip 17, 2008 17:40
autor: jakubek
Tak jak wyzej ;) zawsze tam sie zbiera olej :bajer:

: czw lip 17, 2008 19:55
autor: twardy
jakubek pisze:Tak jak wyzej ;) zawsze tam sie zbiera olej :bajer:
_________________
to ja mam pompe zepsutą bo mam tam sucho :helm:
A czemu uważasz że turbo nie chodzi wcale, :chytry: najłatwiejszy sposób aby to sprawdzić pociągnij go tak koło 3000 obrotów i czy posłuchaj czy turbo świszcze ? jak tak to sprawdź jak mocno Ci dmucha turbo. . . :bajer:
jak śwista to raczej nie jest to okaz zdrowia , najlepiej jak dmucha sprawdzić manometrem i jak nie puszcza ooleju. dzwiek( Swist) chociaz przyjemny raczej zwiastuje koniec turba , co nie znaczy że to będzie za kilka :chytry: kkm.