Strona 1 z 1

głuche stukniecie

: wt lip 08, 2008 13:43
autor: robert73
Witam mam problem po odpaleniu auta słychac głuche stukniecie w róznym czasie raz po 10 minutach raz po 20 minutach co to moze być

: wt lip 08, 2008 15:16
autor: maryjan
W czasie jazdy? Na postoju? Głos z silnika zawieszenia? przy skręcie? a może hamowaniu czy przyspieszeniu? itp. Sprecyzuj temat bo ciężko się połapać.

: wt lip 08, 2008 15:50
autor: robert73
stukniecie to jest w czasie jazdy i jak stoi na wolnych obrotach i raz mi sie zdarzyło na postoju przy wyłączonym silniku szczególnie w miescie na trasie mniej i jak silnik osiąga temperature tzn od 70 stopni wzwyż czuc to pod nogami pasazera

[ Dodano: 08 Lip 2008 15:52 ]
miejsce stukniecia to z prawej strony pasazera z przodu w okolicach prawego nadkola

: wt lip 08, 2008 23:02
autor: doggie
jaki motor? jaki przebieg? może tak być że koło dwumasowe jest w rozsypce, i już mocno stuka a wskazywanie miejsce stuku może być bardzooooo mylące (oczywiście jeżeli to TDI) a może któraś z poduszek silnika jest padnięta. Nie no odpada (doczytałem) przy wyłączonym silniku to niemożliwe

być może masz jakiś feler w zawieszeniu - stawiałbym na to, skoro czuć mocno w podłodze lub wadliwy materiał użyty do budowy jakiegoś podzespołu silnika, który na wskutek zmian temperatury się rozpręża, proponuję zacząć od prawego przedniego amortyzatora

: śr lip 09, 2008 10:29
autor: Neoarti
robert73 pisze:stukniecie to jest w czasie jazdy i jak stoi na wolnych obrotach i raz mi sie zdarzyło na postoju przy wyłączonym silniku szczególnie w miescie na trasie mniej i jak silnik osiąga temperature tzn od 70 stopni wzwyż czuc to pod nogami pasazera

[ Dodano: 08 Lip 2008 15:52 ]
miejsce stukniecia to z prawej strony pasazera z przodu w okolicach prawego nadkola
Jeśli równierz stuka na wyłączonym silniku to raczej nic w samym silniku :)

: śr lip 09, 2008 13:35
autor: robert73
Mysle czy to ta klapka na kolektorze ssącym co sie otwiera ale czytałem na forum ze to po wyłączeniu silnika a nie podczas jazdy to stukniecie jest po rozgrzaniu silnika zawsze powyzej 70 stopni

: śr lip 09, 2008 14:03
autor: Neoarti
no tak ale tą klapkę masz tam gdzie kolektor ssący czyli pod maską a nie przy pedałach w podłodze tam gdzie słyszysz stuki

: śr lip 09, 2008 14:27
autor: robert73
wyłacze silnik siedze w aucie z 10 minut i słysze stukniecie po kolejnych 5 minutach to samo stukniecie i pózniej spokój co to moze byc

[ Dodano: 09 Lip 2008 14:29 ]
to stukniecie jest z przodu z prawj strony czuc je pod nogami pasazera nie kierowcy

: śr lip 09, 2008 15:42
autor: t0mal
Obejzyj wydech, katalizator, oslony termiczne

: śr lip 09, 2008 15:47
autor: robert73
obejrze jutro bo nie mam kanału musze jechac do znajomka mysle tez o prawym amortyzatorze z przodu

: śr lip 09, 2008 16:51
autor: Neoarti
amortyzatora nie będzie słychac na postoju a u ciebie puka tez na postoju

: śr lip 09, 2008 17:45
autor: robert73
a co ma katalizator z tym puknieciem

[ Dodano: 10 Lip 2008 19:36 ]
juz po problemie nie było osłony termicznej miedzy nagrzewnicą a podłogą pod wpływem ciepła podłoga w tym miejscu sie wyginała stąd te stukniecia