Strona 1 z 1
					
				głuche stukniecie
				: wt lip 08, 2008 13:43
				autor: robert73
				Witam mam problem po odpaleniu auta słychac głuche stukniecie w róznym czasie raz po 10 minutach raz po 20 minutach co to moze być
			 
			
					
				
				: wt lip 08, 2008 15:16
				autor: maryjan
				W czasie jazdy? Na postoju? Głos z silnika zawieszenia? przy skręcie? a może hamowaniu czy przyspieszeniu? itp. Sprecyzuj temat bo ciężko się połapać.
			 
			
					
				
				: wt lip 08, 2008 15:50
				autor: robert73
				stukniecie to jest w czasie jazdy i jak stoi na wolnych obrotach i raz mi sie zdarzyło na postoju przy wyłączonym silniku szczególnie w miescie na trasie mniej i jak silnik osiąga temperature tzn od 70 stopni wzwyż czuc to pod nogami pasazera
[ Dodano: 08 Lip 2008 15:52 ]
miejsce stukniecia to z prawej strony pasazera z przodu w okolicach prawego nadkola
			 
			
					
				
				: wt lip 08, 2008 23:02
				autor: doggie
				jaki motor? jaki przebieg? może tak być że koło dwumasowe jest w rozsypce, i już mocno stuka a wskazywanie miejsce stuku może być bardzooooo mylące (oczywiście jeżeli to TDI) a może któraś z poduszek silnika jest padnięta. Nie no odpada (doczytałem) przy wyłączonym silniku to niemożliwe
być może masz jakiś feler w zawieszeniu - stawiałbym na to, skoro czuć mocno w podłodze lub wadliwy materiał użyty do budowy jakiegoś podzespołu silnika, który na wskutek zmian temperatury się rozpręża, proponuję zacząć od prawego przedniego amortyzatora
			 
			
					
				
				: śr lip 09, 2008 10:29
				autor: Neoarti
				robert73 pisze:stukniecie to jest w czasie jazdy i jak stoi na wolnych obrotach i raz mi sie zdarzyło na postoju przy wyłączonym silniku szczególnie w miescie na trasie mniej i jak silnik osiąga temperature tzn od 70 stopni wzwyż czuc to pod nogami pasazera
[ Dodano: 08 Lip 2008 15:52 ]
miejsce stukniecia to z prawej strony pasazera z przodu w okolicach prawego nadkola
Jeśli równierz stuka na wyłączonym silniku to raczej nic w samym silniku 

 
			 
			
					
				
				: śr lip 09, 2008 13:35
				autor: robert73
				Mysle czy to ta klapka na kolektorze ssącym co sie otwiera ale czytałem na forum ze to po wyłączeniu silnika a nie podczas jazdy to stukniecie jest po rozgrzaniu silnika zawsze powyzej 70 stopni
			 
			
					
				
				: śr lip 09, 2008 14:03
				autor: Neoarti
				no tak ale tą klapkę masz tam gdzie kolektor  ssący czyli  pod maską a nie przy pedałach w podłodze tam gdzie słyszysz stuki
			 
			
					
				
				: śr lip 09, 2008 14:27
				autor: robert73
				wyłacze silnik siedze w aucie z 10 minut i słysze stukniecie po kolejnych 5 minutach to samo stukniecie i pózniej spokój co to moze byc 
[ Dodano: 09 Lip 2008 14:29 ]
to stukniecie jest  z przodu z prawj strony czuc je pod nogami pasazera nie kierowcy
			 
			
					
				
				: śr lip 09, 2008 15:42
				autor: t0mal
				Obejzyj wydech, katalizator, oslony termiczne
			 
			
					
				
				: śr lip 09, 2008 15:47
				autor: robert73
				obejrze jutro bo nie mam kanału musze jechac do znajomka mysle tez o prawym amortyzatorze z przodu
			 
			
					
				
				: śr lip 09, 2008 16:51
				autor: Neoarti
				amortyzatora nie będzie słychac na postoju a u ciebie puka tez na postoju
			 
			
					
				
				: śr lip 09, 2008 17:45
				autor: robert73
				a co ma katalizator z tym puknieciem 
[ Dodano: 10 Lip 2008 19:36 ]
juz po problemie nie było osłony termicznej miedzy nagrzewnicą a podłogą pod wpływem ciepła podłoga w tym miejscu sie wyginała stąd te stukniecia