Strona 1 z 1

Szarpanie silnika

: pn lip 07, 2008 20:38
autor: Damian-jg
Witam
Zakupiłem sobie Skode Octavie1,9 TDI 2001 na pompie rotacyjnej :)
Problem mój polega na tym ze silnik szarpie a raczej traci momentami moc przy szybkim przyspieszaniu tak powyzej 2500 - 3000. Obrotów :(
Help

: pn lip 07, 2008 21:26
autor: Dario84
Trzeba zrobic logi dynamiczne VAGiem

: pn lip 07, 2008 21:32
autor: Damian-jg
Ok. Które??

: pn lip 07, 2008 21:38
autor: Dario84
dynamicznie 003,004,011,008

statycznie 001,013

BS 003,000,004,011

: pn lip 07, 2008 21:54
autor: Damian-jg
Ok dzieki jutro to przeprowadze. Mam jescze pytanko bo zauwazyłem ze jak przygazuje to w wezykach od paliwa pojawiaja sie pechezyki powietrza. Przypuszczam ze to na oringach na filtrze paliwa jutro to wymienie ale czy to moze miec wpływ na moj problem??

: pn lip 07, 2008 22:36
autor: Dario84
Oczywiscie ze to jest przyczyna problemu, posprawdzaj wszystkie wezyki, i wymien ten oring,

Jesli nie bedzie juz babelkow i dalej bedzie szarpal to zrob logi.

: czw lip 10, 2008 12:51
autor: Damian-jg
Oringi wymieniłem, jak i pzrewody od powrotu paliwa i teraz nie ma ani grama powietrza w wezykach, ale czasami nie chce odpalic :( odpla tak za 4 razem ja przycisne padal gazu :( Szarpani raczej ustalo.

: czw lip 10, 2008 15:36
autor: Dario84
A jaki masz silnik ??

Podejrzewam ze alh, w takim razie raczej odpalanie spowodowane jest zlymi mapami startowymi.

Na zimnym tez sa klopoty z odpalaniem ??

: czw lip 10, 2008 16:29
autor: Damian-jg
silnik hmm 110 KM 1,9 TDI. Jescze zauwazylem iz na wolnych obrotach obroty potrafia falowac nieduzo ale wskazówka obrotosciomierza plywa sobie :( W ksiazce od skody silniki ma oznaczenie AGR.

[ Dodano: 10 Lip 2008 16:30 ]
Na zimnym raczej ok odpala.

: czw lip 10, 2008 20:22
autor: hudy21
Damian-jg pisze:silnik hmm 110 KM 1,9 TDI. Jescze zauwazylem iz na wolnych obrotach obroty potrafia falowac nieduzo ale wskazówka obrotosciomierza plywa sobie :( W ksiazce od skody silniki ma oznaczenie AGR.
Jak masz w książce AGR to jest 90 KM a nie 110KM. Odczytaj z silnika bo tak niczego się nie dowiesz.
AGP i AQM 68KM
AGR i ALH 90KM
AHF i ASV 110KM
ATD i AXR 100 KM
AJM i AUY 115KM
ASZ 130KM
ARL 150KM

: czw lip 10, 2008 21:14
autor: Damian-jg
Przepraszam moja pomyłka silniak ASV :)

[ Dodano: 11 Lip 2008 21:12 ]
A wiec tak. Ubytek mocy (szarpanie) wystepuje nadal ale juz powyzej 3 tys i jest mniej odczuwalne. Jak zgasze silnik to slychac takie dziwne buczenie przez chwile, takie jak nieraz wystepuje w hydraulice silowej (mozna to porownac do odglosu jakie wydaja wagony jak stoja na stacji ) :p cos jakby gdzies cisnienie powietrza uchodzilo skas :( kumpel powiedzial ze to moze byc egr bo membrama strzelila ale nie bardzo wiem co do mocy ma egr :(