Szarpanie silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpanie silnika
Witam
Zakupiłem sobie Skode Octavie1,9 TDI 2001 na pompie rotacyjnej
Problem mój polega na tym ze silnik szarpie a raczej traci momentami moc przy szybkim przyspieszaniu tak powyzej 2500 - 3000. Obrotów
Help
Zakupiłem sobie Skode Octavie1,9 TDI 2001 na pompie rotacyjnej
Problem mój polega na tym ze silnik szarpie a raczej traci momentami moc przy szybkim przyspieszaniu tak powyzej 2500 - 3000. Obrotów
Help
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 22:21 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Trzeba zrobic logi dynamiczne VAGiem
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
dynamicznie 003,004,011,008
statycznie 001,013
BS 003,000,004,011
statycznie 001,013
BS 003,000,004,011
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok dzieki jutro to przeprowadze. Mam jescze pytanko bo zauwazyłem ze jak przygazuje to w wezykach od paliwa pojawiaja sie pechezyki powietrza. Przypuszczam ze to na oringach na filtrze paliwa jutro to wymienie ale czy to moze miec wpływ na moj problem??
Ostatnio zmieniony pn lip 07, 2008 21:54 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Oczywiscie ze to jest przyczyna problemu, posprawdzaj wszystkie wezyki, i wymien ten oring,
Jesli nie bedzie juz babelkow i dalej bedzie szarpal to zrob logi.
Jesli nie bedzie juz babelkow i dalej bedzie szarpal to zrob logi.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
A jaki masz silnik ??
Podejrzewam ze alh, w takim razie raczej odpalanie spowodowane jest zlymi mapami startowymi.
Na zimnym tez sa klopoty z odpalaniem ??
Podejrzewam ze alh, w takim razie raczej odpalanie spowodowane jest zlymi mapami startowymi.
Na zimnym tez sa klopoty z odpalaniem ??
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak masz w książce AGR to jest 90 KM a nie 110KM. Odczytaj z silnika bo tak niczego się nie dowiesz.Damian-jg pisze:silnik hmm 110 KM 1,9 TDI. Jescze zauwazylem iz na wolnych obrotach obroty potrafia falowac nieduzo ale wskazówka obrotosciomierza plywa sobie W ksiazce od skody silniki ma oznaczenie AGR.
AGP i AQM 68KM
AGR i ALH 90KM
AHF i ASV 110KM
ATD i AXR 100 KM
AJM i AUY 115KM
ASZ 130KM
ARL 150KM
Przepraszam moja pomyłka silniak ASV
[ Dodano: 11 Lip 2008 21:12 ]
A wiec tak. Ubytek mocy (szarpanie) wystepuje nadal ale juz powyzej 3 tys i jest mniej odczuwalne. Jak zgasze silnik to slychac takie dziwne buczenie przez chwile, takie jak nieraz wystepuje w hydraulice silowej (mozna to porownac do odglosu jakie wydaja wagony jak stoja na stacji ) :p cos jakby gdzies cisnienie powietrza uchodzilo skas kumpel powiedzial ze to moze byc egr bo membrama strzelila ale nie bardzo wiem co do mocy ma egr
[ Dodano: 11 Lip 2008 21:12 ]
A wiec tak. Ubytek mocy (szarpanie) wystepuje nadal ale juz powyzej 3 tys i jest mniej odczuwalne. Jak zgasze silnik to slychac takie dziwne buczenie przez chwile, takie jak nieraz wystepuje w hydraulice silowej (mozna to porownac do odglosu jakie wydaja wagony jak stoja na stacji ) :p cos jakby gdzies cisnienie powietrza uchodzilo skas kumpel powiedzial ze to moze byc egr bo membrama strzelila ale nie bardzo wiem co do mocy ma egr
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2008 21:15 przez Damian-jg, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości